AsyaKorkmaz'dan yeni bir post.
172 beğeni 56 yorum
(+155) Amaç...?
(+183) @(+155) sanane kız çok güzel
(+853) o kız size bakar mı peki?
...Instagram a bir fotoğraf atıp telefonu kapattım. 1 hafta sonra artık liseli değildim. Okulların kapanmasına çok az kalmıştı ve ben İzmir'de okuyacaktım ailemden uzak bir yerde...
BlokedNumber00 size mesaj atmak istiyor.
Kucağımda titreyen telefonu alıp ekranı açtım. Bildirimi görüp DM e girdim. Ve mesajın üstüne bastım.
BlokedNumber00; Bundan sonra çokça beni göreceksin. Hayır mesaj kutusunda değil her zaman bir yerlerde seni izleyeceğim. Keyfine bak. Haber vereyim dedim?
AsyaKorkmaz; Nasıl görünüyorum oradan bilmem ama sizi polise şikayet ederim böyle mesajlar yazarsanız. Bir fake hesaptan yazıyorsunuz. Bu çok korkakça. Sadece bir şakanın içindeyim.
BlokedNumber00; istediğin yere şikayet et. Ama bu şu an arabadan inip gözünün önündeki siyah küçük bel çantasını görmediğin anlamına gelmez.
AsyaKorkmaz; sen kim oluyorsun da beni izliyorsun!?Bu kullanıcıyı engellediniz.
Mesaj atmak için engeli kaldırınız.Derin bir nefes alıp etrafa baktım. Nereden izliyor olabilirdi ki? Evet arabadan indim. Kuzenim her hafta hasta olduğu için bir ayağım da bu villadaydı. Acaba bu kuzenimin bir şakası mıydı?
WhatsApp; 3 sohbetten 2937 mesaj.
Telefonumu açtım. 2 grubumuz vardı. Gene dedikoduya düşmüş olacaklar ki 3000 mesaj vardı. Diğer sohbete gözüm kayınca yüzümü ekşittim.
Gizli Numara; Engellemek yerine sana bir teklifim var.
Aynı anda Instagramdan da yazdı.
BlokedNumber01; bir oyun oynayacağız. Oyun bana ait ben ne dersem onu yapacaksın. Üzgünüm güzel kız ama canı sıkıldığı için adam öldüren bir katilin elindesin...
AsyaKorkmaz; oyun mu? Katil! Nesin sen Testere felan mı? Bana kanıtla o zaman bunun bir şaka olmadığını?
BlokedNumber01; Kimi öldürmemi istersin? Gözünün önünde ölmesini sağlarım ;)
AsyaKorkmaz; Benim hakkımda her şeyi biliyor musun? Sınıfımı takıldığım insanları?
BlokedNumber01; Asya Korkmaz. Senin Kanının A+(rh) olduğunu bile biliyorum. Gıcık olduğun kızı öldürmemi isteyeceksin değil mi. Buse Kahraman...
AsyaKorkmaz; Beni korkutmaya başladın. Neden bu kadar şey öğrendin hakkımda?
BlokedNumber01; Kurbanlarımı yakından tanımayı seviyorum sadece. Ama kıymet bil ilk kez böyle bir şey yapıyorum.
AsyaKorkmaz; Eğer yarın Buse'nin ölüsünü görürsem sana inanıp oyununu oynayacağım.
(Görüldü✅✅)Hayır bunu nasıl isteyebildim? Ya gerçekten öldürürse. Vicdan azabından kahrolurum. Ama hak ediyordu da Buse. Bana 4 yıl boyunca işkence gibi lise hayatı sunmuştu. Onun doğum gününde pasta olarak beni kullanmışlardı arka bahçede. Kafamda yumurta kırdılar, üstüme un döktüler. Bu yüzden bence yaşamasına gerek yok.
BlokedNumber01; Arka bahçede hazır kimse yokken bi git bak derim.
AsyaKorkmaz; Hayır. Hayır. Yapmış olamazsın değil mi!!??Koşar adımlarla arka bahçeye daldığımda Buse yerde yatıyordu. Sahte sarı saçları yüzünü örtmüştü.
Elimle ağzımı kapatıp şoku yaşadım. Gidip ona ne olduğuna baktım. Her yeri morarmış ve boynu dahil her yerinde sanki öldürmek için değil zevk için kesilmişti...
BlokedNumber01; Sana o kadar kötü davrandıktan sonra onun ölmesine ağlıyorsun, aptalsın. Kime bir kere bile acırsan acınacak duruma düşersin. Sen yaşamaya çalışmaya bak. Artık inandığına göre oyunu başlatıyorum.
Telefonu açıp mesaja baktım. Nasıl böyle olabiliyor.
AsyaKorkmaz; nasıl bir oyun bari onu söyle.
BlokedNumber01; Ölüm oyununa hoşgeldiniz. Arkanıza yaslanıp sevdiklerinin öldüğünü izleyeceksin. Ya da beni bulup işimi bitireceksin... En son... Eğer beni bulamazsan ben seni bulup ölümünü izleyeceğim. Eğlenceli...
AsyaKorkmaz; Bulursam ben mi seni öldüreceğim?
BlokedNumber01; oyunun kuralları öyle ama öldürebileceğini sanmıyorum. Oyunda başarılar.
AsyaKorkmaz; bir dakika! Kimleri öldürmekten bahsediyorsun sen!?
BlokedNumber01; en uzak akrabalarını, sonra arkadaşlarını, sonra kuzenini... Hmm aileni mesela :)
AsyaKorkmaz; Bunu yapamazsın?
BlokedNumber01; Nasıl yaptığımı göstereyim mi? Şu an anneni tam kafasından vurabilirim.
AsyaKorkmaz; bunu yapma tamam oynayacağım.
BlokedNumber01; Her 1 ayda bir insan ölecek. İyi şanslar.
(Görüldü ✅✅)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Oyunu / Texting
Teen FictionBlokedNumber01; Ölüm oyununa hoşgeldiniz. Arkanıza yaslanıp sevdiklerinin öldüğünü izleyeceksin. Ya da beni bulup işimi bitireceksin... En son... Eğer beni bulamazsan ben seni bulup ölümünü izleyeceğim. Eğlenceli...