2.2

54 6 5
                                    

*Benimle evlenir misin Asya Korkmaz?...

Nasıl eve geldiğimi kıyafetlerimle buraya yattığımı bilmiyorum. Ben... köprüden sonra hiçbir şey hatırlamıyorum. Belki de bir iki tane içip sarhoş olduğumu anlayınca eve dönüp uyumuşumdur? Evet, aynen öyle oldu.

Dağınık saçlarımı tepeden topuz yapıp yüzümü yıkadım. Telefonumdan bildirimler eksik olmuyordu.

"Geldim ya!" Telefonla da konuşuyorum heh iyice delirdim!

Telefonumu açtığım anda şok oldum. Twitter'dan bir sürü doğum günü mesajı, bugün benim doğum günüm müydü? Ah salak bugün Eylül'ün 25'i ya gerizekalı!

Asyanıngüzelkalbi; İyi ki doğdun minnoşum! İyi ki varsın, iyi ki bizimlesin, ve iyi ki hep bizimle olacaksın. Gördüğüm en güçlü insan olarak hep mutlu ol aşkitaşkom benim! @AsyaKorkmaz #KorkmazlarTeam
12 saat önce...

Telefonumdan saate baktım saat öğlen 12.01'di. Yani gece yarısı işsiz gibi doğun günümü unutmayıp kutlamıştı.

AsyaKorkmaz; Ben unuttum fanlarım unutmuyor helal lan size! #KorkmazlarTeam

Her doğum günümde #KorkmazlarTeam Hastag'ine paylaşmaları çok iyi ya.

Kendi kendime kıkırdadığım anda kafama vurdum.

"HASSİKTİR İŞE GİDECEKTİM!"

ve evet bu benim geçirdiğim ikinci şoktu, geç kaldım!

Hızla duşa girip aynı hızla 10 dakika da çıktım, saçlarımı kurulamayıp üstümü giydiğim anda karnıma hafif bir ağrı girdi. Hasta oluyordum öyle değil mi?!

Üstüme boğazlı kırmızı kazağımı giyip altıma da hemen siyah pantolonumu geçirdim. Telaşla ayakkabılarımı bağlamadan koşuşturduğum anda kendimi yerde bulmam bir oldu. Ellerimdeki sıyrıkları boşverip ayağıya kalktım ve üstümü silkeledim. "Hay sikeyim ya." Söylene söylene koşuşturmaya devam ettiğimde kafenin değiştiğini gördüm.

Üstünde Andromeda Caffe gibi bir şey yazıyordu ama benim beynim anlamıyordu. Yanlış mı gelmiştim? Yooo gayet burası. Telefonumu çıkarıp Ege'yi aradım...

"Sabah kapına gelip saatlerce bekledim ama gelmedin..." Ege alınganlıkla konuşurken çatık kaşlarım olan biteni anlamaya çalışırken Ege'yi dinliyordum.

"Ege kafenin yeri mi değişti, İsmi mi? Andromeda kafe yazıyor burada."

"Çünkü ismini Andromeda koydular gir hadi içeriye."

Kapıya baktım. İçi görünmüyordu. Kapıyı hafifçe çektim ve içeri girdim. Klasik müşteriler vardı. Bende bir şey oldu zannettim.

Ege doğum günlerine önem vermesine rağmen sanırım unuttu. Eh kendi doğum günümü unuttuysam Ege'nin unutması da normaldi...

Telaşla sahneye geçtiğimde Ege gözükmüyordu. Tüm çalışanlarda bir telaş varken lanet zonklayan beynim hiçbir şey algılamıyordu...

"Onu bir görseniz sanırsınız, o bir deniz yanılırsınız... O benim güneş sistemim..." derin bir nefes aldım.

"Alacalı bikinisinde saklı, deniz yıldızları, uzay taşları, arkadaşları... Ölü denizciler kayıp galaksiler buldum gözlerindeler..."

Şarkının verdiği huzurla gözlerimi kapatırken hüzünle gözlerimden bir yaş aktı. Şarkıya devam ettim, devam ettim... Sonra bir şey oldu gözlerimi iki büyük el kapattı. Kapalı gözlerimi kapatıp bana yaslandı... Ne oldu biliyor musunuz biri benim gözlerimi kapattı. Ben bu sesin sahibini düşünürken şarkıya devam etti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölüm Oyunu / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin