*bir oyun oynanıyordu... Ve ben oyunu kazanmak için, sevdiklerimi kaybediyordum...
Bugün hafta sonunun sonuna geldiğimiz an... Bugün pazar ve saat gece bilmem kaç. Ben gitar çalıp şarkı söylüyorum Selen hayranlıkla beni izliyor.
"Sana yanığım ama... Bu ateşi harlama... Nalan..." Diye başladım şarkıya...
"Dizinin dibi çok güzel yar ama yaşayamam ben..." Derin bir nefes alıp devam ettim...
"Sen bahçesin ben kasırga... Çiçeklerin kopar burada... Yapma... Nalan..."
Buruk bir gülümseme atıp notaları karıştırmamak için gitara odaklandım.
"Ben karşının taksisi... Ömrünün 'hay aksi'si... Bak ben yara gibiyim... Gönlünde bi' yara gibiyim Nalan... Sal beni gideyim. Ömründe bi' kara meleğim Nalan..."
Şarkıyı söyleyip bitirdim bir aradan sonra. Yarın okul vardı ve ben eşyalarımı hazırlayıp okula buradan gidecektim. O sırada telefonum titredi.
Blokednumber01; çok güzel bir sesin var... Yazık olacak.
Derin bir iç çektim.
AsyaKorkmaz; Umarım sesin benim kadar güzel değildir. Çünkü sesine yazık olacak.
Blokednumber01; Savaşacak mısın oturup ağlamak yerine?
AdyaKorkmaz; Aynen öyle korkuttum mu?
Blokednumber01; Ay heyecanlandım bak şimdi. Bakalım Asya büyüyüp de sorumluluk alabilecek mi?Konuşmayı kısa kesmek istedim.
AsyaKorkmaz; İyi geceler...
Blokednumber01; İyi mi geceler? ;)
AsyaKorkmaz; esrara başlarsam gurur duy sayende...
Blokednumber01; bana şarkı söylersen sana fotoğraf atarım.
AsyaKorkmaz; sen ayık mısın? İçmedin değil mi?
Blokednumber01; Yooo! Gayet iyiyim. Söyler misin leydim?
AsyaKorkmaz; söz ver atacağına.
Blokednumber01; Tuğkan; Geber...
AsyaKorkmaz; emredersiniz...Tereddütle ses kaydını başlatıp gitarda gezdirdim elimi... Ve bir... Ve iki... Ve üç... Çalmaya başladım...
"Delirmiyorsam... Geçmişim yüzünden... Gelir diyorlar... Bir gün gitarlar... Aklın varsa... Sen geri dönme... İhanetin daha keskin o güzel yüzünden... Nefret dolu bakışlarla mutluluğunu izledim, kıskandım deli gibi, çoğu zaman ölmeni istedim. Nasıç böyle umursamaz bi' şeytana dönüştün? Öylece sevdiğim kadının gidişini izledim..."
Nakaratlar dudağımdan bir bir havaya karışırken şarkının verdiği huzurla gözlerimi kapattım şarkının son nakaratlarını söyleyip yolladım.
AsyaKorkmaz; (2.37) ses kaydı...
(Açıldı...)
(Görüldü✔️✔️)Uzun süre vermedi cevap. Vermedi... Vermedi... Hâlâ vermiyor... Aktif hatta chatte dinlemiş de sesi. Beğenmedi mi acaba? Nolur beğensin... Bir dakika! Neden beğenecekmiş. Onun beğenmesine ihtiyacım mı var?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Oyunu / Texting
Novela JuvenilBlokedNumber01; Ölüm oyununa hoşgeldiniz. Arkanıza yaslanıp sevdiklerinin öldüğünü izleyeceksin. Ya da beni bulup işimi bitireceksin... En son... Eğer beni bulamazsan ben seni bulup ölümünü izleyeceğim. Eğlenceli...