*karnıma bir bıçak darbesi indi, ve beni kendime getirdi...
Ege tüm ısrarlarıma rağmen yarım saat sonra beni eve bırakmıştı, bu yüzden can sıkıntısından Twitter da dolaşıyordum. Bizim tayfa da en çok Twitter'daydı zaten.
AtlasKorkmaz bakalım en son ne yazdın Atlas Korkmaz.
AtlasKorkmaz; Burak napıyorsun kardeşim Aşflaşwlflsşld abi alın şunu başımdan döveceğim! @BerkSaydam @BoraYaman @MertCoştu @BurakAşkın
3 saat önceAtlatmıştı... Ne bekliyordum ki oturup beni mi bekleyecekti?
SelenYıldırım; Her şey düzeliyor bi benim hayatım mı kötü ahey ahey!
1 ay önce...Selen'in yazdıklarına hafifçe kıkırdadım, o sırada gözüme bir şey çarptı. Beni sevmeyen bir kitle mi vardı?
Atlasın_Lavivası; Asya'nın gitmesi sanırım iyi oldu be şükür!
6 gün önce...Yutkunup biraz daha gezdim.
Atlas_FanPage; abi yemin ediyorum bu çocuğun yüzü hiç gülmüyordu Asya'dan önce bulaşıcı hastalık bu Asya yaw @AsyaKorkmaz
1 hafta önce...Dişlerimi sıkıp biraz daha aşağılara indim.
Asyaaşığı; boş yapmayın bilip bilmeden insanları suçluyorsunuz, hatırlatayım Atlas yokken Asya vardı #Asyanınarkasındayız...
Asya'nın Arkasındayız diye Hastag mi açmışlardı? Merakla Hastag'e girdim.
Asyanın_gökkuşağı; Asya'nın hiçbir suçu yok, zaten Asya KAÇMADI Asya GİTTİ arada fark var! #Asyanınarkasındayız
Asyanıngüzelkalbi; böyle laf şeylerine gerek yok Asya'nın gitmiş olması hiçbir şeyi değiştirmez. Ayrıca ben inanıyorum AsyaKorkmaz devri bitmedi daha yeni başlıyor :) #Asyanınarkasındayız
Burnumu çektim, bu kadar insan beni tanımadan sevmişti. Bu isimlere bir baksanıza Asyanıngüzelkalbi diye hesap açmışlar... Bana inanıyorlar, geri gelecek diyorlar...
Sahte Twitter hesabımdan çıkıp AsyaKorkmaz hesabıma girdim.
AsyaKorkmaz; Dediler Asya öldü, şimdi sussunlar reiss geri döndü!
1 dakika önce...Telefonumu kapatıp derin bir nefes verdim. Anında yüzlerce cevap geldi. Anında!
Asyanıngüzelkalbi; ABİ BİLİYORDUM BU KIZIN KAÇMADIĞINI NE OLDU LAN!
5 saniye önce...Asyalardayımm; BU GERÇEK Mİ!? ASYA DÖNDÜ!
16 saniye önce...AtlasFanPage; Geldi gene ruh sömürücü.
30 saniye önce...Asyanıngüzelkalbi; boş yapma wurrum kafana @AtlasFanPage
15 saniye önce...AtlasFanPage; kes sesini doğruları duyunca kuduruyonuz. @Asyanıngüzelkalbi
6 saniye önce...Asyanıngüzelkalbi; şu an senle uğraşmak yerine kutlama yapacağım Asya geldi ya beni öldürseniz gam yemem @AsyaKorkmaz hoşgeldin!
3 saniye önceAsyaKorkmaz; sizi çok özlemişim... @Asyanıngüzelkalbi Hoşbuldum.
2 saniye önce...Asyanıngüzelkalbi; ağlayacağım mutluluktan abi şimdi ya!
1 saniye önce...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Oyunu / Texting
Teen FictionBlokedNumber01; Ölüm oyununa hoşgeldiniz. Arkanıza yaslanıp sevdiklerinin öldüğünü izleyeceksin. Ya da beni bulup işimi bitireceksin... En son... Eğer beni bulamazsan ben seni bulup ölümünü izleyeceğim. Eğlenceli...