𝙍𝙤𝙯𝙙𝙯𝙞𝙖ł 𝙥𝙞ę𝙩𝙣𝙖𝙨𝙩𝙮

295 32 38
                                    

"Hej Kochanie,

Musisz to przeczytać kiedy będziesz sam, nie ufam twoim żołnierzom.

Nie lubię pisać listów ale chłopcy mnie zmusili, więc siedzę teraz na twoim łóżku i piszę ten oto list.

Tęsknią za tobą, tak samo jak ja. Nie możemy się doczekać aż wrócisz do nas, i zrobisz pyszny obiad.

Ja chodzę cały czas po domu szukając czegoś co zabije mój czas bez ciebie, znalazłem parę rzeczy które szukałeś kiedyś. (Tą nową koronkę również znalazłem~).

NRD wreszcie zaczął chodzić do szkoły, rano nie ma żadnych histerii a na lekcjach słucha uważnie i każdy nauczyciel go chwali. Na przerwach zazwyczaj siedzi w bibliotece albo rozmawia z tym synem RON'a. Podobno bardzo się zaprzyjaźnili, a przynajmniej FRD tak mówi.

Rus cały czas rozrabia, czasami zaciąga FRD do tego. Nie uwierzysz co zrobili ostatnio.... podpalili krzesło nauczycielki kaligrafii.... W sumie nie dziwię się im, stara baba bez humoru, o i jeszcze jakiś cudem podpalili zupę na stołówce. I dobrze! to cholerstwo cuchnie jak cholera i tego się jeść nie da!

A jak tam u ciebie? słyszałem że bitwa skończyła się dobrze.... ale jakoś nie ufam mediom, grzyb wie co tam się tak na prawdę dzieje...

Napisz jak najszybciej skarbie,

Twój ZSRR"

"Cześć Sowiet,

Bitwa rzeczywiście poszła dobrze, są minimalne starty, mo i ja dostałem tylko małe obrażenia.

Mam nadzieję że dajecie radę tam we trójkę i że ty nie głodzisz moich chłopców. Co do mojego samopoczucia, jest okej. A, i to dobrze że nie ufasz żołnierzom.... ostatnio odkryliśmy aż dwóch brytyjskich szpiegów, zabije kiedyś tego herbaciarza.... Serio!

A właśnie, mógłbyś zrobić tak żeby NRD nie rozmawiał z Polską? Nie podoba mi się to.... Co jeżeli ten Polak chce się jakoś zemścić? Nie chcę żeby doszło da takiej sytuacji....

Jak na razie z mojej strony to tyle,

Trzymajcie sie tam kochanie.

~Rzesia"

"Witaj Rzesiu ;)

Nie rozumiem..... Jak NRD jest powiązany do śmierci RON'a,

ani ty ani ja tego nie zrobiliśmy więc nie wiem o co sie boisz kochanie.

Wiem że się martwisz o NRD, ale on mądry jest, i wberw pozorom nie da się tak łatwo skrzywdzić, tak samo FRD. Są bardzo do ciebie podobni w młodości.

Kiedy FRD tak sobie biega z Rus po ogrodzie to strasznie mi to przypomina nas w młodości, pamiętasz jak biegaliśmy po tamtym polu za szkołą? 

To były najlepsze chwile lata haha.

O kurwa! Rosja właśnie wjechał moim autem w drzewo! Cholera jasna to już drugie auto w tym miesiącu! Kurwa, powiedz mi co ja mam zrobić  z tym dzieciakiem....

Muszę kończyć,

Kocham! ZSRR"

"Hej,

Nie wiem.... Jakoś się boję, co jeżeli Litwa jakoś go zmówił przeciwko naszym rodzinom? ZSRR wiesz co się może stać jeżeli za bardzo zbliżymy się do innych rodzin...

Bracie? [FRD i NRD] [Countryhumans] RUSGEROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz