0.1

2.4K 134 153
                                    

Uyandığımda aceleyle saate baktım.
"Eyvah geç kaldım!"
Hızla yataktan çıkıp üstümü değiştirmeye başladım.

Okul formamı üstüme geçirdikten sonra ikizimin odasına doğru koşmaya başladım.
"Lalisa geç kaldık!"
Odayı açtım ama Lisa yoktu.

"Off Lisa tam şaka yapacak zamanı buldun! Zaten devamsızlığım sınırda!"
Çantamı alıp koşarak evden çıktım. Telefonumu açtım.

Jisoo unnim 5 kez jennie unnim 3 kez jimin 15 kere aramış ve bir sürü mesaj atmıştı.

Baş belası :
Katarina nerde kaldın ?

Baş belası :
Katarina geç kalmak üzeresin

Baş belası :
Lanet olsun telefonunu niye açmıyorsun ?!

Baş belası :
Rose nerdesin ? Hemen gelmeye çalış hoca içeri girerse onu oyalamaya çalışacağım ama hızlı ol!

Telefonu kapatıp koşmaya başladım. Bileğimdeki saatte baktım.
"Ahh lanet olsun!"
Yoldan geçen bir taksiye elimi uzattım ama içi doluydu.

Koşmaya devam ettim. Durmadan koşuyordum. Geçen bir taksiye daha elimi salladım taksi durunca hızla bindim.
"Hemen seul özel lisesine"
Dedim adam kafasını sallayıp sürmeye başladı.

•••••

Okula varınca adama parasını ödeyerek indim. Sınıfıma doğru koşmaya başladım. Sınıfın önüne varınca gizlice kenardaki camdan baktım. İçeride hoca yoktu.

Hemen içeri girdim. Sırama giderken birşey fark ettim yan tarafımda cam kenarında oturan jimin yoktu.

Diğer tarafımda oturan Lisa'nın üstüne koştum.
"Nasıl beni uyandırmazsın aptal ?!"
Dedim bağırarak

Beni itti
"Bırak!"
Koluna vurup çantamı sırama fırlattım.

Jimin nerdeydi ?! Kim bilir ne yaptı yetişmem için, jimin'in bir önünde oturan jungkook'a döndüm.
"Jungkook"
"Efendim ?"
Dedi
"Jimin nerde ?"
Dedim

"Sınıf hocasının dersiydi bu ders o da senin yetişmen için derse girmeden önce kravatını falan çıkarttı. Üstünü dağıttı birazda hocayı sinirlendirdi. Hoca onu alıp ceza vermek için götürdü, nerdeyse 20 dakikadır yoklar."
Dedi

"Ahh Gun woo hoca kesinlikle ona vurur"
Dedim, sırama oturup kafamı sıraya koydum. Kapı açılınca kafamı kaldırıp gelenlere baktım.

Jimin'le Gun woo hoca gelmişti.
"Şimdi geç otur yerine!"
Dedi hoca sertçe, jimin beni görünce derin bir nefes alıp yerine oturdu.

Hocayla günaydınlaşıp oturduk. Jimin'e döndüm bana parmak uçlarını gösterdi.

Demek hoca cetvelle parmak uçlarına vurmuştu. O acıyı çok iyi bilirim. Ağzımı oynatarak 'Üzgünüm' dedim.

Aslında Gun woo hoca çok iyi biridir ama konu kurallara gelince aşırı katı bir hoca oluyor.

Hoca yoklamayı aldıktan sonra ayağa kalktım. Hoca bana baktı.
"Hocam izinsiz ayağa kalktım ve konuştum"

Boynumdaki kravatımı çıkarıp masanın üstüne koydum.
"Kravatım yok"
Eteğimi az daha yukarı kaldırdım.
"Eteğimin boyu kısa..."
Hoca bana şaşkınca bakarken tekrar konuştum.

"...ve edebiyat ödevimi de yapmadım"
Dedim aslında yapmıştım dün saat 3'e kadar onunla uğraşmıştım.

Jimin yandan elimi tuttup oturmam gerektiğini söyleyince elimi hızla ondan çektim.
"Park Chaeyoung teneffüste öğretmenler odasına gel!"
Dedi sinirle, güldüm kafa sallayarak yerime geri oturdum.

Aynı anda Lisa çantasını jungkook kalemini ve jimin'de kitabını kafama attı. Acıyla bağırdım hoca bana dönünce konuşmaya devam ettim.
"Birde sınıfta ders işlenirken bağırdım"
Dedim, Jimin elini anlına vurdu.

Kısa süre sonra teneffüs zili çalınca hoca çıktı. Jungkook yanıma gelip kafama vurdu.

"Salak mısın kızım sen ?!"
Dedi
"Madem jimin benim yüzümden ceza puanı aldı benim de almam gerek dimi ?"
Dedim

"Yaa katarina iyi misin ? Ben okulun yüz karası olduğumdan ceza puanı alsamda bana etki etmez ama sen çalışkansın!"
Dedi bana bakarak
"Olsun"
Dedim, yüzüme yaklaşarak kokladı.

"İçtin dimi ? Yoksa böyle davranmanın başka açıklaması olamaz"
Omuzlarından onu geri ittim. Bu yakınlık bana zarardı çünkü!

~KATARİNA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin