1.6

987 100 118
                                    

Erkekler gitmişti sadece kızlar kalmıştık. Lisa bir anda bağırınca korkmuştum.
"O zaman pijama partisi başlasın !"
Hep birlikte koltuğun üstüne oturup bir yandan konuşup bir yandan da abur cuburlarımızı yiyorduk.

"Size birşey itiraf etmem gerek"
Dedi jennie unnim
"Evet sendeyiz"
Dedi Lisa
"Yoongi'ye ilk gördüğümden beri aşığım yoongi'nin beni kıskanması hoşuma gittiği için kai'yle çıktım."
"Varya tahmin etmiştim !"
Dedim

"Bizde jungkook'la çıkmaya başladık"
Diyince lisa, yediğim cips boğazımda kaldı. Masa'dan limonatayı alıp dikledim ve cipsinin inmesini bekledim, İnince lisa'ya döndüm.
"nE ?!"
Dedim

"Rose zaten sabah çıkma teklifi etti."
Dedi
"İnsan ikizine anca mı söyler ?"
Dedim kafasına vurdum. Telefonuma üst üste mesaj gelince elime alıp mesajlara baktım.

Gamzeli çocuk :
İyi geceler rosie~

Baş belası :
Yaptığım hareketle seni kırdıysam üzgünüm katarina sadece sinirliydim her neyse iyi geceler :)

Sıkıntıyla oflayınca kızlar bana döndü.
"Noldu ?"
Dedi jisoo unnim, telefonu onlara uzatıp mesajlara bakmalarını bekledim.

"Oha aşk üçgeni"
Dedi Lisa
"Bence chanyeol sana gerçekten aşık akşam ki bakışlarını gördüm"
Dedi jisoo unnime
"Sence hangisi rose ?"
Dedi jennie unnim
"Kafam çok karışık unni jimin'e nerdeyse 12 yıldır aşığım ama chanyeol'un yanındayken kendimi özgür ve mutlu hissediyorum"
Dedim

"Ne yani chanyeol'dan hoşlanıyor musun ?"
Dedi lisa
"Emin değilim lisa"
"Bence chanyeol'dan hoşlansan iyi olurdu. Hem de jimin'le arandaki arkadaşlığa birşey olmazdı. Seni üzmek için demiyorum ama bence jimin sana arkadaş gözüyle bakıyor."
Dedi jisoo unnim
"Merak etme unni bende biliyorum beni sadece bir arkadaş olarak gördüğünü"
Dedim

•••••

Uyandığımda yanımda kimse yoktu. Demek ki herkes kalktı. Ayağa kalkıp üstümdeki değiştirmeye başladım.

 Ayağa kalkıp üstümdeki değiştirmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü değiştirince koşarak aşağıya indim. Koskocaman bir masa hazırlanmıştı.

"Bu masada neyin nesi ?"
Dedim mutfaktaki jisoo unnime
"Bizimkiler geliyor"
Dedi, bizimkilerden kastı bizim çocuklar. Kapı çalınca koşarak gittim ve kapıyı açtım.

Bizimkiler gelmişti. Hepsi içeri girdikten sonra bende geçtim. Masa hazırdı koltuğun üstünde çalan telefonuma baktım. Jimin eline aldı ve arayana baktı sonra bana uzattı.
"Gamzeli çocuk arıyor"
Dedi.

Telefonu hemen elinden alıp ekrandaki fotoğrafa baktım lunaparkta çekildiğimiz komik bir fotoğrafı koymuştum isminin arkasına, o an aklıma gelince güldüm ve telefonu açıp bahçeye doğru yürümeye başladım.

-Günaydın

+Sanada

-Üzgünüm bugün yanına gelebileceğimi sanmıyorum kai'yle uğraşıyorum da

+Noldu ki kai'ye ?

-Jennie'yle ayrılmışlar.

+Anladım neyse boşver yarın zaten okulda birlikteyiz

-Evet o zaman yarın okulda görüşürüz

+rüşürüz

Telefonu kapattım arkamı döndüm. Arkamı dönmemle çığlık atmam bir oldu.
"Yaa jimin ne zamandır arkamdasın ?"
Dedim

"Jisoo yemeğe çağırdı bende konuşmanın bitmesini bekledim"
Dedi
"O kadar dibime girmene ne gerek vardı korktum ya !"
Dedim

İçeri girdim jungkook'un elinde dün sipariş ettiğim küçük fotoğraflar vardı. Chanyeol'la olan fotoğraflarımızı çıkarttırmıştım led ışık olan yere asmak için
"Vayy rose hanım bunlar da ne ?"
Dedi sırıtarak, elinde tuttuğu fotoğrafa baktım. Taçlarımızla çekildiğimiz komik bir fotoğraftı.

"Jungkook kim onu açman için izin verdi ?!"
Dedim elinden aldım kutuyu
"Bir daha insanların özel eşyalarına dokunma !"
Kutuyu odama çıkarıp aşağıya indim kahvaltıya oturdum.

Kahvaltım bitince masadan kalktım koşarak odama çıktım. Çalışma masamın karşısındaki fotoğraf asılı led ışıklara baktım. Hepsi jimin ve benim çocukluk fotoğraflarımızla doluydu.

Jimin'le olanların yarısını çıkartıp chanyeol'la lunaparkta çekildiklerimizi astım. Fazla olanları da alıp fotoğraf kutumun içine attım.

Odanın kapısı açılınca o tarafa döndüm.
"Jimin"
"Aşağısı sıkıcıydı bende yanına geleyim dedim"
"İyi yaptın"
Dedim

Bana baktı.
"Dün yazdığım mesajı gördün mü ?"
Dedi, evet anlamında kafa salladım.
"Eee affedildim mi ?"
Dedi
"Jimin ben sana küsmedim ki ? Sadece orda morelin bozuk olduğunu anlamıştım ve bir bahane bulup seni yanlız bıraktım. Çünkü benimde morelim bozuk olduğunda yanlız kalmak isterim"
Dedim

"Anlayışın için sağol katarina"
Dedi gözü arkamdaki led ışıklarıma kaydı.
"Seninle olan fotoğraflarımızı çıkartmışsın"
Dedi

Bende ışıklara döndüm.
"Hepsini değil bir kısmını çıkarttım"
Dedim, hemen odadan çıkıp kapımı hızla vurdu. Neler oluyor bu çocuğa ?!

~KATARİNA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin