Okula varınca ders başlamadan önce hemen kızları lavaboya topladım.
"Kızlar ben jimin'e her geçen gün daha da çok aşık oluyorum sanırım birşey yapın !"
Dedim
"Ne yapalım ?"
Dedi jennie unnim, dolu gözlerimle ona döndüm."Unni kalbimi falan sökün lütfen benim ondan vazgeçmem gerek o benim en yakın arkadaşım"
Dedim gözümden bir damla yaş aktı. Lisa eliyle gözümdeki yaşı silip bana sarıldı.
"Böyle yapma ikizim beni de üzüyorsun "
DediHepimiz sarılınca kenardan bir alkış sesi duydum. Hızla o tarafa döndüm lanet olsun jimin'in eski sevgilisi yuju !
"Demek ki jimin'e aşıksın"
Dedi gülerek iğrenirmiş gibi ona baktım."Yuju lanet çeneni kapalı tutmazsan kırarım anladın mı ?!"
Dedi jennie unnim, yuju'nun üstüne yürümeye başladı. Jennie unnimin kolunu tutup yuju'ya döndüm."Ne istiyorsun ?"
Dedim
"İstediğim herşeyi itiraz etmeden yapmanı"
Dedi
"Ne ? Böyle birşey olmayacak şimdi ikile heme-"
"Tamam"
Jennie unnim hızla bana döndü."Mutlu oldum neyse öğle arasında bana yemek al ve sınıfıma getir ha birde su al ama soğuk olmasın sesimin kısılmasını istemeyiz dimi ?"
Diyip lavabodan çıktı.Duvara yaslandım ağlamaya başladım.
"Ne yapacağım !?"
Dedim
"Rose istersen onu dövebilirim"
Dedi jennie unnim
"Hayır unni o yine söyler"
DedimLavabodan çıkıp sınıfa girdim kafamı sıraya koyarak yattım. Sınıfa hoca girince ders boyunca sadece yattım. Jimin bana derste bir sürü kağıt atmıştı ama ben hiçbirini okumadım.
Ders bitiminde hoca çıktıktan sonra jimin önümdeki sıraya oturup bana baktı.
"Benim katarinama kim ne yaptı ?"
Demesiyle daha çok ağlamaya başladım.Yanıma gelip bana sarıldı. Saçlarımla oynamaya başladı.
"Neler oluyor ?"
Dedi tekrar, jimin'i kaybetmekten ölesiye korkuyorum !Ayağa kalkıp sınıftan çıktım çatıya doğru koşmaya başladım. Yolda birine çarptım ama takmadan koşmaya devam ettim.
Çatıya çıkınca kenara yaklaştım derin derin nefesler almaya başladım. Sanki biri beni boğuyordu. Yuju'nun bana yapabileceklerini düşündükçe daha kötü oluyordum.
Biri bana arkamdan sarılınca şaşırdım. Bana sarılıp beni kenardan çekince üst üste düştük. Kim olduğuna baktım.
"Chanyeol"
Dedim o an tekrar çatının kapısı açıldı içeri jimin girdi.Bizim bu halimizi görünce hızla yanımıza gelip chanyeol'u üstümden itip beni kendine çekti bileğimden tutarak aşağıya indirmeye başladı.
Sınıfa girince jimin beni yerime oturttu. Kendi de oturup sinirle camdan dışarıyı izlemeye başladı. Chanyeol yanıma geldi.
"Rose konuşmalıyız "
Dedi"Neden ?"
Dedim
"Özel"
Dedi kolumdan beni sürüklemeye başladı. Hadi ama oyuncak mıyım ben ? Herkes kolumdan tutup sürüklüyor.Sessiz bir yere gelince konuşmaya başladı.
"Neden intihar etmeye kalktın !?"
Dedi sinirle
"Ne !? Ben orda intihar etmeye çalışmıyordum nefes alıyordum"
Dedim"N-nefes mi alıyordun ?"
"Evet"
"Bundan sonra nefes alırken kenardan uzak bir yerde al mümkümse, ayağın kayabilirdi orda !"
Dedi, kafamı yere eğdim.
"Üzgünüm"
Dedim, ellerimi hırkanın içinden çıkarıp chanyeol'a döndüm."Chanyeol biraz fazla oluyorum ama birşey desem yapar mısın ?"
Dedim, evet anlamında kafasını salladı.
"Üstündeki hırkayı verebilir misin ? Ben sana daha sonra yıkayıp veririm"
Dedim"Neden ki ?"
Dedi
"Şey jimin kendininkini geri istedi
de"
Dedim
"Tabii ki de"
Diyip üstündekini çıkardı ve bana verdi.Bende jimin'in hırkasını çıkartıp chanyeol'un hırkasını giyindim boyu falan hepsi aynıydı sadece bu siyahtı. Chanyeol'la birlikte sınıfa doğru yürümeye başladık.
Chanyeol beni bıraktıktan sonra gitti. Jimin bana dönünce önce üstümdekine sonra elimdeki onun hırkasına baktı. Hırkayı ona uzatınca şaşkınca bana baktı.
"Sabah istemiştin chanyeol hırkasını verince buna gerek kalmadı teşekkür ederim"
Dedim, ayağa kalktı."Rose sabah sadece şaka yapmıştım sende inandın mı ? Benim herşeyim senin"
Dedi, külliyen yalan ! Kalbin benim değil ama !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KATARİNA~
أدب الهواةRose kızıl saçlı olduğu için jimin ona bir oyun karakteri olan 'Katarina' ismini takmıştı... -Jirose