2.4

1K 96 101
                                    

Mezuniyet günü gelmişti. Evde lisa'yla hazırlanmaya çalışıyorduk. Lisa yanıma geldi.
"Rose elbisemin arkasını bağla"
Dedi lisa'nın açık mor, yırtmaçlı ve sırt dekolteli elbisesinin arkasını güzelce bağladıktan sonra açık mavi elbisemi giyinmeye koyuldum.

"Rose elbisemin arkasını bağla"Dedi lisa'nın açık mor, yırtmaçlı ve sırt dekolteli elbisesinin arkasını güzelce bağladıktan sonra açık mavi elbisemi giyinmeye koyuldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbisimi giyindikten sonra kendime sade bir makyaj yapmaya başladım. Kısa sürede biten makyajımın ardından kızıl saçlarımı düzleştirdim.

Saçım bitince altıma ayakkabılarımı giyindim

Ayakkabının iplerini bağlama işlemi bitince de beyaz kürkümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabının iplerini bağlama işlemi bitince de beyaz kürkümü giyindim. Telefonum çaldı biraz etrafta telefonu aradıktan sonra makyaj masamın üstünde gördüm, makyaj masasının üstünden alıp arayana baktım jimin arıyordu.

+Efendim

-Kapıdayım

-Hemen geliyorum

Telefonu kapattım elime beyaz el çantamı alıp evden çıktım. Jimin'i baştan aşağıya süzdüm siyah bir takım elbise giyinmişti boynunda da bir papyon vardı.

Hemen yanıma geldi elimi tutup beni araya bindirdi sonra da kendi arabaya bindi.
"Çok güzel olmuşsun ama sanki biraz kısa m-"
"Lisa'nın elbisesini görmeden konuşma"
Dedim evden Lisa çıktı.

Jimin dönüp ona baktı. Geri bana döndü
"Çok güzel olmuşsun sevgilim"
Diyip dudağımı öptü
"Sende çok yakışıklı olmuşsun"
Dedim, jimin arabayı çalıştırdı balonun olacağı yere doğru sürmeye başladı.

•••••

Vardığımızda kol kola içeri girdik. Tüm okul dönüp bize baktı onlar kendi aralarında fısıldaşırken ben sadece mütevazılığımdan ödün vermemeye çalıştım.

Masaya oturunca üstümdeki kürkü çıkartıp kenara koydum. İçeri jisoo unnimle jennie unnim girdi yanlarında jin oppa'yla yoongi oppa vardı. Onlarda yanımıza gelip oturdu. Slow bir müzik çalmaya başladı yanımdaki jimin'e baktım yoongi oppayla maç konuşuyordu. Tam maç konuşma yeri ya !

Jin oppayla jisoo unnime baktım jisoo unnim jin oppanın göğsüne yatmıştı ve öyle dans ediyorlardı. Jennie unnime döndüm. O da ortamdan sıkılmış gibi duruyordu. Yanıma jinyoung gelip elini uzattı.
"Benimle dans eder misin ?"
Dedi

Biri çocuğun eline vurunca moreli bozuldu.
"Onun kavalyesi var"
Dedi jimin, jinyoung giderken arkasından baktım. Jimin yerine geri oturdu. Jennie unnimin elini tutup onu kaldırdım ve birlikte dans etmeye başladık.

Biri arkadan koluma dokununca o tarafa döndüm. Yoongi oppaydı
"Sevgilimi alabilir miyim ?"
Dedi gülerek geri çekildim. Geri giderken birine çarptım.

Arkamı döndüm
"Chanyeol"
"Rose çok güzel olmuşsun"
Dedi, güldüm
"Teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun senin ki nerde ?"
Dedim

"Lavaboya gitti gelir birazdan"
Dedi
"Bu arada senin ki kim ?"
Dedim
"Aslında tanıyorsun senin arkadaşın"
Dedi

"Kim ?"
Dedim merakla
"Seulgi"
Dedi
"Ayy inanmıyorum ! Ben varya onun seni sevdiğini anlamıştım çünkü kıskandığı belliydi."
Dedim

Biri arkadan belime elini attı.
"Selam chanyeol"
Dedi jimin
"Selam jimin"
"Chanyeol"
Dedi seulgi
"Benimki bekler görüşürüz."
Dedi chanyeol ve gitti.

Jimin beni kendine çevirdi.
"Burda ne yapıyorsun ?"
Dedi
"Kendime eş arıyordum"
Dedim
"Ben burdayım"
Dedi
"Hadi ama jimin geldiğimizden beri maç konuşuyorsun sanki yeriymiş gibi !"
Dedi sinirle

"Yoongi hyung konuyu açınca konuşmak zorunda kaldım sussaydım ayıp olurdu. Zaten yanımdan gidince kalktım"
Dedi
"Tamam şimdi gidip oturabilirsin"
Dedim
"Hayır ben sevgilimle dans etmek istiyorum"
Dedi

Elimden beni kendine çekip iki elini de belime koyup kafasını boynuma yasladı. Kokumu içine çekti
"Çok güzel kokuyorsun"
Dedi benden ayrılıp dudaklarıma baktı. Bende onun dudaklarına baktım.

Bir anda dudaklarıyla dudaklarımı örttü. Ayrılınca güldüm hala dans ediyorduk yan tarafmdaki yoongi oppayla jennie unnime baktım.

Jimin'e tekrar döndüm.
"Seni seviyorum"
Dedi
"Bende seni"
Dedim beni daha da çok sardı. O benim yanımda oldukça kendimi çok güvende mutlu huzurlu hissediyorum.

Annemler iyi ki bizi tanıştırmışlar. Bayan Park iyi ki o gün gelini olmam konusunu aklıma sokup jimin'i arkadaştan fazlası olarak görmemi sağlamıştı. Jimin iyi ki bana aşık olmuştu.

~KATARİNA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin