Lisa sonunda sakinleşmişti.
"Tamam herkes sakinse katarina git ve üstünü değiştir"
Dedi jimin, tamam anlamında kafamı sallayıp odama koşup üstümü değiştirmeye koyuldum.Güzelce giyindikten sonra diğerlerinin yanına geri döndüm.
"Hadi birşeyler yapalım bugün"
Dedim
"Ne gibi ?"
Dedi jimin
"Bilmem bizimkileri arayın gelsinler"
Dedim
"Rose"
Dedi buraya geldiğinden beri sessiz olan chanyeol"Evet"
Dedim
"Ş-şey diyecektim birlikte mi gezsek ?"
Dedi, jimin'e baktım. O chanyeol'a sinirle bakıyordu.
"Olur yeol"
Dedim
"Bizi sattın he rose yazıklar olsun"
Dedi jungkook"Üzgünüm kook sevgilime de vakit ayırmalıyım."
Dedim
"Tamam çıkalım o zaman"
Dedi chanyeol. Ayağa kalkıp altıma beyaz konverslerimi giyindim siyah yandan takmalı çantamı da taktım çıktık.Bizim evden uzaklaşınca chanyeol'a döndüm.
"İstersen gidebilirsin chanyeol yaptığın şey için sağol"
Dedim, chanyeol bana döndü.
"Sen ne olacaksın ?"
Dedi bana
"Beni boşver sen istediğin yere gidebilirsin"
Dedim"Seni yanlız bırakamam hadi birşeyler yapalım"
Dedi gülerek, gülünce kenarda çıkan gamzesine baktım. Chanyeol gerçekten çok yakışıklıydı. Ahh rose saçmalama, kafamı iki yana sallayıp karşımda konuşan chanyeol'a baktım.
"Ne ?"
Dedim"Rose beni dinlemedin mi ? Diyorum ki birlikte önce bir yere gidip kahvaltı yapalım sonra da gezelim"
Dedi
"Aa tabii olur neden olmasın ?"
Dedim gülerek
"Ben çok güzel bir yer biliyorum gel birlikte oraya gidelim"
Dedi, kafa sallayıp arkasından yürümeye başladım.•••••
Kahvaltımız bittikten sonra buraya yakın olan lunaparka doğru yürümeye başladık. Aramızdaki sessizliği chanyeol bozdu.
"Cidden böyle mi gezeceğiz ? Biraz neşelen rose yani sen böyle davranınca ben sanki seni buraya zorla getirmişim gibi hissediyorum"
Dedi"Hayır hayır zorla falan getirmedin"
Dedim
"O zaman birazcık mutlu ol, yanımda zorla değilde kendi isteğinle durduğunu belli et lütfen"
Dedi
"Özür dilerim böyle düşündüğünü bilmiyordum ama şimdi daha iyi olacağım merak etme"
Dedim sonda gülerekBirlikte içeri girdik. Onu elinden tutarak peşimden sürüklemeye başladım. Küçük bir takı mağzasına girdik. Bir şeytan birde melek tacı vardı.
Şeytanı alıp kendime taktım meleğide chanyeol'a taktım. Hızla telefonumu çıkarıp salakça ve komik fotoğraflar çekilmeye başladık.
Chanyeol yanıma gelip beni dışarıya doğru sürüklemeye başladı.
"Hey chanyeol taçları bırakmadı-"
"Ben paralarını ödedim artık bunlar bizim"
Dedi, mağazadan çıkınca çarpışan arabalara koştuk.Chanyeol biletleri alınca hemen bindik. Ben normal bir şekilde arabamı sürerken chanyeol bana çarptı.
"Heyy yavaş ol !"
"Üzgünüm"
Dedi, baya bir sürdükten sonra süremiz bitti ve indik."Rose gondola ne dersin ?"
Dedi chanyeol
"Tamam derim"
Dedim gondolun olduğu yere doğru koşmaya başladım. Chanyeol'da gülerek peşimden geliyordu.Chanyeol sonunda gelince gondol'a bindik. Başta yavaş olduğu için sıkıntı yoktu ama sonradan hızlanınca kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya başladı birde en sona oturduk zaten, chanyeol'un elini tutunca bana baktı.
"İyi misin ?!"
Dedi biraz yüksek sesle, cevap vermeyince hızla bana sarıldı.O bana sarılınca herşeyi unuttum. Kollarımı chanyeol'a sarıp kafamı boynuna gömdüm. Gondol durunca chanyeol benden ayrılıp kemerini çözdü sonra benimkini çözüp elimi tuttu birlikte aşağıya indik.
"Hadi gel su alalım"
Dedi chanyeol birlikte önümüzdeki bir markete girdik. Chanyeol yandan bir tane market arabası alıp bana döndü.
"Atla"
Dedi gülüp arabanın içine girdim.Chanyeol 2 tane su verdi bana hızla kasaya doğru sürmeye başladı. Arkamızdan güvenlik koşmaya başlayınca korkuyla chanyeol'a baktım. O gülüp bana göz kırptı.
Arabayı hemen durdurup beni kucağına aldı. Cebinden para çıkarttı market arabasının içine attı beni kucağından indirip elimi tuttu birlikte kaçmaya başladık.
Baya bir koştuktan sonra arkamıza baktım peşimizi bırakmışlardı.
"Chanyeol dur artık"
Dedim, chanyeol durup bana döndü. Kendimi yan taraftaki çimenliğe attım. Chanyeol'da yanıma yattı birlikte yıldızları izlemeye başladık.Yanımdaki chanyeol'a döndüm. Chanyeol ne zamandır gözüme bu kadar yakışıklı görünmeye başladı ?
nefes alıp verirken hızla kalkıp inen göğsüne baktım sonra yüzüne baktım. Gözleri kapalıydı terden yüzüne yapışmış saçları onu çok çekici gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KATARİNA~
FanfictionRose kızıl saçlı olduğu için jimin ona bir oyun karakteri olan 'Katarina' ismini takmıştı... -Jirose