2.1

1K 101 108
                                    

Park Jimin:

2 haftaya yakın zamandır rose'ye ulaşamıyorduk. Yoktu hiçbir yerde o gün okuldan gittikten sonra arkasından çıktım ama onu bulamadım hiçbir yerde yoktu.

Kapı çalınınca lisa'yla aynı anda birbirimize baktık. Kalktım ve koşarak kapıya gidip kapıyı açtım. Üstü ıslak bir...
"Jimin kimmiş ?"
Dedi lisa yanıma gelince şaşkınca kapıdaki jungkook'a baktı.

"Ne oldu sana ?"
Dedi
"Dışarıda yağmur vardı biraz ıslandım"
Dedi, jungkook'u boşverip içeri gittim ve koltuğa geri oturdum.

Telefonum çalınca elime aldım araya baktım. Bilinmeyen bir numarayadı. Hemen açtım

+Alo

-Jimin

+Rose ! Nerdesin sen ahmak !? 2 haftadır niye ortalıkta yoktun ne oldu ?! Nereye gittin ?

-Sakin ol jungkook'a söyle gelip beni alsın

+Jungkook'a gerek yok ben gelirim

-Jim-

+Ben geleceğim dedim rose nerdesin ?

-****

+Orda ne işin var !?

-Gelince anlatacağım.

Telefonu kapattım yanıma koşarak lisa geldi.
"Jimin rose'nin okul çantası **** sahilinde bulunmuş."
Dedi dolu gözleriyle, lisa'ya döndüm.
"Az önce rose'yle konuştum"
Dedim

"Ne ?!"
Dedi
"Yanına gidiyorum"
Dedim
"Jimin ciddi misin ?"
Dedi
"Evet ciddiyim "
Dedim

"Bende geleceğim birlikte gidelim"
Dedi
"Lisa evde kal benim onu bulduğumu diğerlerine söyle benim rose'yle çözmem gereken bir meselem var"
Dedim

Hızla evden çıktım kendi evime koşup garajdan arabamı çıkarttım binip rose'nin dediği adrese doğru gitmeye başladım.

Park Chaeyoung:

Uyandığında bir evdeydim üstümde yaşlı kadın kıyafetleri vardı. Ayağa kalkıp olduğum odadan dışarı çıktım.
"Nerdeyim ben ?"
Dedim kendi kendime
"Oğlum seni boğulurken kurtarmış sonra da buraya getirdi."
Dedi

Etrafı incelemeye başladım. Kıyafetlerimin asılı olduğu ipe baktım kıyafetler kurumuştu. Yanımdaki çamaşır yıkayan ajumma'ya baktım.
"Şey acaba ne zamandır baygınım"
Dedim

"2 hafta"
"Ne ?"
Dedim o kadar oldu mu ? Çamaşırlıktaki kıyafetlerimi alıp odaya girdim hızla üstümü değiştirdikten sonra çıkartıklarımı katlayıp bir kenara koydum.

"Anne kız uyandı mı ?"
Dışardan gelen genç sesine bakılırsa beni kutaran çocuk bu olmalı. Odadan çıkıp çocuğa baktım. Beni görünce bana dönüp elini uzattı.
"Merhaba ben felix"
Dedi, elini tuttum.
"Chaeyoung"
Dedim

"Memnun oldum"
Dedi
"Ş-şey acaba telefonunuzu kullanabilir miyim ?"
Dedim
"Tabii buyurun"
Dedi telefonu uzattı. Lanet olsun aklımda sadece jimin'in numarası vardı !

Hızla jimin'in numarasını girdim başka şansım yoktu burdan kurtulmam gerekiyordu. Biraz çaldıktan sonra açıldı.

+Alo

-Jimin

+Rose ! Nerdesin sen ahmak !? 2 haftadır niye ortalıkta yoktun ne oldu ?! Nereye gittin ?

-Sakin ol jungkook'a söyle gelip beni alsın

+Jungkook'a gerek yok ben gelirim

-Jim-

+Ben geleceğim dedim rose nerdesin ?

-****

+Orda ne işin var !?

-Gelince anlatacağım.

Telefonu kapatıp karşımdaki çocuğa uzatarak teşekkür ettim.
"Hadi gelin yemek hazır acıkmışsınızdır"
Dedi herkes sofraya oturunca felix denen çocuk bana döndü.

"Noona gelsene"
Dedi kafamı salladım bende yanlarına oturdum. Yedikten sonra masayı toplamalarına yardım ettim ve oturdum.

Jimin'i görmeye hazır mıydım ? Açıkçası kendimi hiç hazır hissetmiyordum. Hatta korkuyordum vereceği tepkiden

•••••

Akşam olmuştu jimin hala gelmemişti. Felix yanıma geldi
"Hala onu mu bekliyorsun ?"
Dedi, evet anlamında kafamı salladım.

"O gün kumsalda bahsettiğin çocuk gelecek olan kişi mi ?"
Dedi
"Sen nerden biliyorsun ?"
Dedim
"Çünkü sen orda bağırırken ben arkandaydım."
Dedi

Ahh rezil oldum ! Topraklık alanda 100 km hızla gelen başka kimse olmayacağına göre bu jimin'di. Hızla arabayı kaydırarak durdurdu her yer toprak olunca öksürdüm. Jimin arabadan inip yanıma geldi.

Beni görünce hemen bana sarıldı.
"Ölmemişsin"
Dedi
"Ama ölmeyi dilerdim"
Dedim sessizce
"O da ne demek ?"
Dedi

"Boşver sadece eve gitmek istiyorum"
Dedim arkamdaki ajumma'ya dönüp saygı amaçlı eğildim sonra da felix'e dönüp el salladım.
"Görüşürüz felix"
"Görüşürüz noona"
Dedi, hemen jimin'in arabasına bindim o da diğerlerine teşekkür edip arabaya bindi hızla sürmeye başladı.

~KATARİNA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin