Alarmımın sesiyle uyandım ama geri yattım nasıl olsa bugün izinliydim. Odaya Lisa girdi.
"Dünyanın en iyi ikizi ne yapıyormuş ?"
Dedi
"Gebermeyi bekliyor"
Dedim"Hey öyle deme !"
Dedi sinirle
"Neyse kalk hazırlan birazdan bizimkiler gelir"
Dedi
"Ben gelmeyeceğim"
Dedim"Ama-"
"Lisa lütfen birkez olsun bana güven gitmek istemiyorum"
Dedim
"Ah pekâlâ"
Diyerek odadan çıktı.Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. Ama kapı çalındı büyük ihtimalle jimin'le jungkook gelmişti. Gözlerimi tekrar kapatıp uyumaya çalıştım.
Odamın kapısı açılınca gözlerimi açıp gelene baktım sonra tekrar geri yattım.
"Ne var jimin ?"
Dedim gözlerimi kapatırken"Kalkıp hazırlan çabuk"
Dedi
"İstemiyorum gitmeyeceğim"
Dedim
"Chaeyoung gitmezsen sınıfta kalırsın"
Chaeyoung mu ? Katarina'ya ne oldu veya en azından rose diyebilirdi."Gelmeyeceğim"
"Geleceksin"
"Gelmeyeceğim"
Dedim
"Geleceksin !"
"Hayatıma müdahale etmekten vazgeç !"
Dedim, dediğimle moreli bozuldu.Elindeki okul çantamı duvara fırlatıp bana döndü.
"Ne halin varsa gör ?! Daha da hayatına müdahale etmem merak etme !"
Diyip odadan çıktı. Çıkmasıyla ağlamaya başladım.Gün boyu böyleydi zaten, sadece yatağımda ağladım yemek yemeye bile kalkmadım. Kapı açılınca lisa'nın geldiğini düşündüğümden kıpırdamadım.
Odamın kapısı açılınca içeri kızlar girdi.
"Hemen anlat neler oldu ?"
Dedi jisoo unnim
"Jimin mi söyledi ?"
Dedim
"Hayır jimin'in yüzünden anladık biz zaten merak etme"
Dedi jennie unnim"O kadar mı moreli bozuktu ?"
Dedim ve ağlamaya devam ettim jisoo unnim yanıma gelip bir anne edasıyla saçlarımı okşamaya başladı."Ayy bu kadar yeter kalkıp bir canlan rose ya ! Daha kötüsü olabilirdi."
Dedi lisa
"O zaman hepinize benden pizza hem de büyük boy"
Dedim
"İşte bu biz bu rose'yi görmek istiyoruz."
Dedi jennie unnimLisa pizzacıyı arayıp siparişleri verdikten 30 dakika sonra falan geldi. Parayı verip pizzaları aldım içeri geçtim. Herkes kendininkini alıp yemeye başladı.
Hepimiz yiyip bitirdikten sonra bir tane film açtım izlemeye başladık. Karşımıza öpüşme sahnesi çıkınca jisoo unnim lisa'yla benim gözümü kapattı.
Onun bu haline gülüp önümdeki abur cuburlardan yemeye devam ettim. Filmin sonuna doğru kapı çaldı. lisa açmaya gitti. İçeri jin oppa, yoongi oppa ve jungkook girdi iyi de jimin nerde ?
"Jimin nerde ?"
Jennie unnim aklımı okumuşcasına bu soruyu sorunca ona döndüm o da bana göz kırptı yoksa okudu mu ?"Çağırdık ama gelmeyeceğini ve yorgun olduğunu söyledi."
Dedi jungkook
"Pardon da bizi neden kimse çağırmadı ?"
Dedi jin oppa"Böyle birşey yapma planı aklımızsa yoktu çünkü bir anda gelişti."
Dedi jisoo unnim, jennie unnimin masanın üstündeki telefonu çalınca herkes arayana baktı kai arıyordu. Jennie unnim telefonu alıp kapattı ve mesaj yazmaya başladı."Unni barıştınız mı ?"
Dedi lisa
"Evet"
Deyip yoongi oppama baktı.Neler dönüyor burda ?
"Acaba ne yalan söyledi de inandın ona ?"
Dedi yoongi oppa
"Hayır o söylemedi kız gelip itiraf etti herşeyi"
Dedi Jennie unnim"Sende inandın"
"Benimle derdin ne yoongi ? Niye kai'yi sevmiyorsun !?"
Dedi bağırarak
"Çünkü o it herif benim sevdiğim kızı elimden aldı hem de 2 kere !"
Dedi, yoongi oppa'nın dediğiyle herkes nefesini tutmuştu etrafta büyük bir gerginlik vardı."Ne demeye çalışıyorsun ?"
Diyip ayağa kalktı jennie unnim
"Anlamamazlıktan gelme jennie !"
Diyerek evden çıktı.
"Ee şey biz ona baksak iyi olabilir"
Dedi jin oppa sonra da gittiler. Jennie unnim koltuğa oturdu.Bende yanına oturup ona sarıldım.
"Biz gitsek iyi olacak saat geç oldu "
"Unni burda kalın"
Dedi lisa, jisoo unnime
"Hayır lisa gerek yok yarın okul var hiçbirşeyimiz burda değil"
Dedi lisa anladım dermişcesine kafasını salladı. Jennie unnimle jisoo unnim gidince bizde saat geç olduğu için yattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KATARİNA~
FanfictionRose kızıl saçlı olduğu için jimin ona bir oyun karakteri olan 'Katarina' ismini takmıştı... -Jirose