Yoongi oppa kai'yi itince kai sinirle ona dönüp yumruk attı. İkisi kavga ederken tam koşuyordum ki biri beni arkadan tuttu.
Arkamı döndüm bu jimin'di.
"Bana bırak Katarina"
Dedi beni arkaya doğru çekip içlerine girip yoongi oppayı bir kenara kai'yi bir kenara fırlattı.Sonra ikisine de döndü.
"Kızların önünde yapmayın bir daha !"
Dedi, ikisi de burnundan soluyordu. Kai jennie unnime bakıp yoongi oppaya omuz atarak gitmeye başladı.Chanyeol onun adına özür dileyip peşine gitti. Şimdi sıra yoongi oppaya moral vermede
"Oppa nasıl vurdun öyle ya ? Beyni dağıldı zannettim."
Dedim gülerek
"Rose hiç zamanı değil"
Diyerek gitmeye başladı."Boşver onu"
Dedi jungkook, ilk jisoo unnimle jin oppayı bıraktık. Jisoo unnimle jin oppa karşılıklı oturdukları için, en son lisa'yla bizi bıraktılar. Zaten jimin'in evi 2 sokak aşağıdaydı jungkook'un ise 3 sokak yukardaydı.Biz eve girince üstümdekileri çıkarıp rahat birşeyler giyindim. Bugün verilen ödevleri yapmaya oturdum. Telefonuma mesaj gelince çalışma masamdan kalkıp yatağın üstündeki telefonu alıp şifreyi girdim. Mesaj tam da tahmin ettiğim gibi jimin'dendi.
Baş belası ♡:
Katarina ben sıkıldımBen:
Sıkı can iyidir hemen çıkmaz.Baş belası ♡:
Bu dediğinden sonra seninle 18 yıllık arkadaşlığımı bitiriyorum.Ben:
Üff ne var çabuk söyle daha ingilizce ödevim bitmediBaş belası ♡:
🐮Baş belası ♡:
Ayy üzgünüm yanlışlıkla atmışım :))Ben:
Çok komik baş belası ! Gidiyorum ben daha önemli işlerim var !Baş belası ♡:
Üzgünüm katarina sadece birazcık gülelim diye şaka yapmıştım.Ben:
Tamam güldüysen görüşürüz.Telefonu kapattım. Masaya oturup İngilizce çalışmaya devam ettim. Telefonuma üst üste mesaj gelmesini aldırış etmeden çalışmama devam ettim.
•••••
Uyandığımda yanımdaki alarmı kapatıp üstümü değiştirdim. Havaya baktım biraz esinti vardı sanki, dolabımdan jimin'den çarptığım hırkayı çıkartıp üstüme geçirdim. Aynanın karşısına geçip kendime baktım
"Rose kahvaltı hazır çabuk gel"
Koşarak içeri gittim ve masaya oturdum. İyice karnımı doyurduktan sonra kalktım lisa'yla hızlıca masayı toplamaya başladık.İşimiz bitince kapı çaldı. Lisa gidip kapıyı açtı gelenlere baktım jimin'le jungkook'du her sabah biz dördümüz birlikte giderdik. Jimin üstüme baktı
"Üstündeki benim değil mi ?"
Dedi üstüme bakıp hızla jimin'e döndüm.
"Hayır"
Dedim"Hey ben onu italya'dan özel getirttim."
Dedi
"Çok sağol jimin~shii !"
Diyerek koşmaya başladım. Jimin bağırarak peşimden geliyordu.
"Onu buraya getir katarina !"Otobüs durağına geldiğimizde hepimiz otobüs beklemeye başladık. Otobüs gelince bindik jimin'le ben yan yana oturduk lisa'yla da jungkook bizim arkamıza oturdu.
Minibüse yaşlı bir teyze binince arkamdaki lisa'yla jungkook'a baktım ikisi de uyuma numarası yapmaya başlamışlardı bile, ahh şu küçüklerde hiç insaf yok ! Ayağa kalktım jimin'in önünden geçip teyzeye yardım ederek oturmasını sağladım.
Teyze teşekkür ederek oturdu. Arkamdaki adam ben kalkınca benim olduğum tarafa dönmüştü bu beni aşırı rahatsız etmişti. Biraz daha jimin'e yaklaştım adam yine bana yaklaştı. Jimin bana baktı sonra arkamda ki adama, ayağa kalkıp bana döndü.
"Buyur otur aşkım"
Dedi ben şaşkınca otururken o sinirle arkamdaki adama bakıyordu. Adam arkasını bize döndü. Lisa'yla jungkook şaşkınlıkla burayı izlerken bende jimin'e bakıyordum.Her ne kadar iyi niyetinden yaptıysa da bu benim aşırı hoşuma gitmişti. Jimin çantasını verip bacaklarımı kapattıktan sonra bağcıklarını bağlayacakmış gibi eğildi ve gizlice adamın bağcıklarını açtı. Yerden bana bakıp göz kırptı.
Ayağa kalktı adam dışarı bakıp durmak için izin aldı otobüs durunca adam tam iniyordu ki jimin'in adamın bağcıklarına basmasıyla adam yere düştü.
"Ayy pardon ayağım yapmış"
Dedi eğilip adamın elini tuttu onu kaldırıp elini sıkmaya başladı.
"Bir daha sakın herhangi bir kız hakkında o aklında geçenleri düşünme ve sakın yapmaya kalkma dünyada ne kadar senin gibi şerefsizler varsa da benim kadar da iyi insanlar var"
Dedi sessizce tabii ben bir daha jimin'e aşık oldum.Adam hızla otobüsten inip uzaklaşmaya başladı. Otobüsteki herkes jimin'i alkışlamaya başlamıştı. Bende gülerek ona baktım. Sana aşık olduğum için hem kendimden nefret ediyorum hem de çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KATARİNA~
FanfictionRose kızıl saçlı olduğu için jimin ona bir oyun karakteri olan 'Katarina' ismini takmıştı... -Jirose