Sınav vakti gelmişti herkes nefessiz matematik hocasının gelmesini bekliyordu. Hoca içeri girince herkes ayağa kalktı. Yoklamayı aldıktan sonra kâğıtları dağıttı.
Jimin'e baktım kağıda şaşkınca bakıyordu. Dikkatli bir şekilde ve hızla kendiminkini çözdüm. Başa da jimin'in ismini yazdım. Hocaya baktım elindeki kitabı okuyup arada da bize bakıyordu
Sonra sıramda birazcık yana kayıp düşme numarası yaptım. Düşerken de jimin'in önündeki kâğıtla benimkini değiştirdim. Hoca hızla yanıma geldi.
"Chaeyoung iyi misin ?"
Dedi
"Evet hocam sadece düştüm"
DedimDüşerken o kadar abartmıştım ki bacağım kanıyordu.
"Bacağın kanıyor istersen revire gidebilirsin"
Dedi
"Hocam daha bitiremedim"
Dedim
"Ne ? Çok az zamanın kaldı "
Dedi
"Biliyorum hocam"
DedimJimin yanıma gelip kollarımdan beni kaldırıp sırama oturttu giderken kulağıma fısıldadı
"Teşekkürler katarina"
Dedi, hoca bana Peçete uzatınca alıp bacağıma koydum ve çözmeye başladım.Tam son sayfasına gelmiştim ki zil çaldı. Hoca sınıftakileri toplayıp bana döndü.
"Hadi ver chaeyoung"
Jimin kenardan atıldı.
"Hocam düştüğü için yapamadı biraz daha zaman verseniz"
DediHoca düşündükten sonra bana döndü.
"Tamam hadi 10 dakikan var çabuk"
Dedi, jimin'e dönüp güldüm o da bana güldü. Hemen önümde ki kağıda dönüp çözmeye başladım.Bir süre sonra sınav bitmişti biz öğle arasına girmiştik jimin sınıftan çıktı. Bende biraz olsun nefes olmak için yavaş yavaş çatıya doğru yürümeye başladım.
Çatının kapısının önüne geldiğimde çatıda jimin'in sesini duydum biriyle kavga ediyordu.
"Dediğin herşeyi yaptım yeter artık !"
Diye bağırdı.
"Jimin sakin ol !"
Dedi jungkook
"Daha hiçbirşey bitmedi jimin o zaman teklifimi kabul etmeyecektin !"
Dedi yuju"Yeter artık s!keceğim teklifini !"
Diye bağırdı. Jimin'i ilk kez bir kıza böylesine ağır bir küfür ederken duyuyorum. Ne teklifi ? Jimin jungkook ve yuju arasında nasıl bir konu geçiyordu şuan ?Çatının kapısı hızla açılınca jimin'le burun buruna gelmiştik. Biraz geri çekildi.
"C-chaeyoung ne zamandır burdasın ?"
Dedi jimin
"Ne teklifi ?"
Dedim ellerini saçlarının arasından geçirdikten sonra hızla merdivenlerden inmeye başladı.Jungkook'a döndüm
"Ne teklifi jungkook ?"
"Jimin'in izni olmadan söyleyemem"
Dedi jimin arkasından gitmeye başladı. Son çare yuju'nun yanına gittim."Ne teklifi ?!"
Dedim
"Seni ilgilendirmeyen konulara karışma !"
Dedi koluma omuz atarak çatıdan çıktı.•••••
Okulun sonuna gelmiştik. Sınıfta sadece jimin'le ikimiz kalmıştık. Çantamı toplayıp çıktım. Ben çıkar çıkmaz sınıfa yuju girdi.
Hızla ordan uzaklaştım. Elimi cebime attım ama telefonum yoktu.
"Ahh lanet olsun !"
Sınıfa doğru yürümeye başladım. Kapının önüne gelince içerdeki bağırışma seslerini duydum."Bitirelim !"
Dedi jimin
"Madem benimle olmak istemiyordum başta neden çıkma teklifimi kabul ettin ?!"
Dedi yuju sinirle
"Çünkü sen bana çıkma teklifi etmedin beni tehtid ettin !"
Dedi jimin, o an müdür odasında yuju'nun dediği aklıma geldi.'"Hayır hocam onun sayesinde çok önemli bir şeyi geri kazandım o yüzden şikayetçi değilim"'
Demek ki jimin bu yüzden yuju'yla çıktı. Yuju ona şantaj yaptı !
"Ama sende kabul ettin yani bu çıkma teklifini kabul etmekle aynı şey"
Dedi yuju
"İnsanların canını yakmaktan zevk alıyorsum dimi ?!"
Dedi jimin
"Nerden anladın ?"
Dedi yuju gülerek"Ben zamanında neden seninle çıktım ki ?"
Dedi jimin sinirle
"Sana sormalı cazibeme mi dayanamadın ?"
Dedi sırıtarak
"Evet hiç sorma o cazibenin ortasına bir tane yumruk yapıştırmak o kadar isterdim ki ama maalesef kızsın"
Dedi jimin"Ama bak jimin üzülüyorum ve ben üzülünce insanları şikayet ederim biliyorsun dimi ? Yani chaeyoung'u şikayet etmemi istemezsin değil mi ?"
Dedi gülerek yuju
"Tanrı aşkına beni şikayet et lütfen"
Dedim açık kapıya yaslanarak ikisi de korku dolu gözlerle bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KATARİNA~
FanfictionRose kızıl saçlı olduğu için jimin ona bir oyun karakteri olan 'Katarina' ismini takmıştı... -Jirose