0.9

1K 108 76
                                    

Müdürün odasından çıkınca hemen sınıfa gittim. Hala yuju'nun ne demek istediğini anlamamıştım. Sınıfa girince herkesin çok sessiz olduğunu gördüm.

Yerime oturup jimin'e döndüm. Dışarıyı izliyordu bugün fazla sessizdi. Lisa'ya döndüm birşey düşünüyor gibi duruyordu jungkook'da aynı şekilde neler oldu bu sınıfta ?

Gün boyu farklı birşey olmamıştı herkes bir düşünce içerisindeydi.
Çıkış zili çalınca çantamı toplayıp sırada oturdum ve jimin'i beklemeye başladım. Sınıfta ikimizden başka kimse yoktu. Jimin eşyalarını toplayıp tam sınıfın kapısından çıkarken onu durdurdum.

"Beni de beklesene ya"
Dedim, bana döndü.
"Chaeyoung-"
"Katarina'ya ne oldu ?"
Dedim gülerek ama o gülmüyordu. Beni takmadan devam etti
"Chaeyoung bence sen artık chanyeol'la gidip gel bende zaten artık yuju'yla gidip geleceğim"
Dedi

"N-neden ?"
"Çünkü biz çıkıyoruz"
Dedi, işte o an beynimden vurulmuşa döndüm. Kalbime milyonlarca kez hançer saplanmış gibi hissettim.

"Aşkım hadi gitmiyor muyuz ?"
Yandan yuju'nun sesini duyunca hızla üstüne atlayıp tüm hızımla ona vurmaya başladım...demek isterdim ama nerdee ?

Gözümün önünde jimin onun elini tuttu, gittiler. Aşağıya inip beni bekleyen grubun yanına gittim. Yuju'yla jimin'de burdaydı.
"Bu niye burda ?"
Dedi jennie unnim sinirle
"Unni onunla jimin oppam çıkıyor o yüzden burda"
Dedi lisa demek ki o da biliyordu.

Jennie unnim lisa'ya döndü.
"Sen nerden biliyorsun ?"
Dedi
"Çünkü jimin oppa rose gittikten sonra sınıfta 'Bundan sonra kimse yuju'ya bağırmayacak ona dokunmayacak onu üzmeyecek bu rose bile olsa ezer geçerim hatta hayatımdan bile silerim !' diye bağırdı"

Jimin'e baktım o sadece yere bakıyordu. Jennie unnim jimin'in yanına gidip tüm hızıyla yanağına tokat attı.

"O zaman bundan sonra önce rose'yi sonra da bizim hepimizi sil ! İyi sil ama iz kalmasın özellikle rose'yi o biraz zor olur diye düşünüyorum !"
Dedi beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı.

Yolda giderken sessizce konuştu.
"Şuan değil lütfen az daha dayan"
Dedi bana, köşeyi dönünce kaldırıma oturup ağlamaya başladım. Hayatımda en çok korktuğum şey başıma gelmişti jimin'le aramız açılmıştı.

Akşama kadar orda ağladım. Yanımda oturan jennie unnim bana döndü.
"Bunu evde yapmak ister misin ?"
Evet anlamında kafa salladım jennie unnimden yardım alarak kalktım kalkmamla gözlerim karardı.

Kim Jennie:

Rose bayılınca şoka girmiştim. Lisa'yla jisoo unnime döndüm.
"Noldu ona ?"
Dedi lisa
"Sadece yorgunluktan bayıldı Hiçbirşey yemeden aralıksız ağladı bu soğukta"
Dedi jisoo unnim
"Unni ne yapacağız ?"
Dedim jisoo unnime

"Lisa herhangi bir taksi durdur jennie sende rose'yi sırtıma koymaya çalış."
Dedi, lisa taksi çağırmaya gitti bende rose'yi jisoo unnimin sırtına koymaya çalışıyordum ama ellerim titrediğinden beceremiyordum.

Bir tane taksi durdu adam gelip rose'yi kucağına alıp taksiye bindirdi. Hep birlikte hastaneye giderken lisa jungkook'lara haber verdi.

Taksi durunca jisoo unnim hızla bir sedye istedi. Rose'yi sedyeyle götürdükten hemen sonra bizim çocuklar geldi yanlarında jimin'de vardı. Onun yanına gidip yakalarına yapıştım.

"Hepsi senin yüzünden oldu neden girdin ki onun hayatına neden !"
Yoongi bana sarılınca bende ona sarılıp ağlamaya başladım.
"Y-yoongi o çok kötü"
Dedim, jimin hızla içeri girdi.

Park Jimin:

Hastaneye girdiğimde müdahale edilen rose'yi gördüm. Lisa yanıma geldi.
"Neden yaptın bunu oppa neden !? Bilmiyor musun ikizi olan benden daha çok seni seviyor"
Dedi ağlamaya başladı.
"Özür dilerim"
Dedim yere çöktüm.

•••••

Rose uyanmıştı ve iyiydi. Uzaktan onu gülerek izlerken onun sesini duydum...chanyeol, koşarak rose'ye sarıldı. Rose'de güldü sanırım artık burda bana ihtiyaç kalmadı.

~KATARİNA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin