Okulun sonunda çantamı topladım ve sınıftan çıktım. Arkamdan jimin geliyordu bu beni rahatsız etse de yürümeye devam ettim. Karşımda chanyeol'u görünce el salladım.
Yanıma gelip yanağımdan makas aldı sırtımdaki çantamı da eline aldı.
"Gerek yo-"
"Var"
Dedi elimi tuttu. Arkamdaki jimin'e baktım ellerimize bakıyordu. Elimi chanyeol'dan çekmeye çalıştım ama o elimden beni kendine çekip elini belime koydu."Chanyeol okuldayız yapma"
Dedim
"Hocalar çoktan çıktı merak etme"
Dedi
"Jimin !"
Arkadaki sesin sahibini nerde olsa tanırdım. Yuju, jimin'in yanına geldi ama jimin hiçbirşey yapmadı elleri cebinde yere bakarak yürümeye devam etti.İnsan kızın çantasını alır ama almadığı iyi olmuş. Bunlar nasıl sevgili ? Chanyeol'la birlikte bizimkilerin yanına gittik. Arkamızdan taehyung gelince herkes şaşırmıştı.
"Ooo Taehyung sen okula gelir miydin ?"
Dedi jungkook, yoongi oppa jungkook'a döndü.
"Doğrusu tae sen okul ne bilir miydin ? Olacaktı."
DediDediği ile hepimiz gülmeye başladık.
"Bundan sonra böyle yengenizde bu okulda olduğu için her gün okuldayım artık"
Dedi
"Ne yengesi lan ?!"
Dedi yoongi oppa
"Son sınıflardan İrene ah çok güzel"
Dedi
"Lan bu uzaylı aşık olmuş"
Dedi yoongi oppaHepimiz gülerken gözüm burayı izleyen jimin'e takıldı. Gülerek burayı izliyordu. Göz göze gelince başka tarafa döndü.
"Hadi eve gidelim yarın matematik sınavı var "
Dedi namjoon oppa
"Möö"
Dedi yoongi oppa'da
"Çok komik yoongi"
Dedi namjoon oppaHep birlikte yürümeye başladık. Jin oppayla jisoo unnim bu aralar sanki biraz daha yakın gibiler. Yanlarına gidip jisoo unnimin kolundan geri çektim.
"Anlat"
Dedim
"Neyi ?"
Dedi gözlerimle jin oppa'yı işaret ettim."O mu ? Biz çıkıyoruz"
Dedi
"Ne !?"
Dedim sonra elimle ağzımı kapattım.
"Bana niye yeni söylüyorsun ? "
"Herşey hızlı gelişti, senin durumun kötüydü onca şeyin arasında bunu söyleyemezdim sana "
Dedi jisoo unnime piç gülüşü atıp etrafında koşmaya başladım.Herkes bana bakıyordu bizden biraz ilerde gelen jimin bile
"Bir tavuk diğer tavuğa ne demiş ? Sana aşığım Hadi çıkalım demiş"
Diyince jisoo unnim peşimden koşmaya başladı.Ben kaçarken botum kaydı o yüzden yere yapıştım. Diğerleri bana gülerken iki kişi aynı anda bana elini uzattı. Elini uzatan kişilere baktım. Jimin'le chanyeol'du.
Hangisinin elini tutacaktım ? Jimin'in elini tutarsam chanyeol bozulur. Chanyeol'un elini tutarsam da jimin bozulur.
İmdadıma jennie unnim yetişti ikisini de itip beni yerden kaldırdı. Üstüm hep ıslanmıştı.
"Birşey oldu mu ?"
Dedi
"Popom acıdı"
Dedim, dediğimle jimin kafasını eğip güldü bende ona döndüm.
"Komik değil !"
Dedim sinirleEllerini teslim olurmuşcasına kaldırıp geri çekildi. Jennie unnim koluma girdi yürümeye başladık. Az daha yürüdükten sonra bizim eve geldik.
Evime girip hemen sıcak bir duş aldım sonra üstümü değiştirip matematik sınavına çalışmaya başladım. Saatte baktım tam bu saatte jimin'in bana yazıp benden yarın için kopya istemesi gerekiyordu.
Yatağın üstünde ki mesaj gelen telefonuma baktım. Koşarak yatağın yanına gittim ve gülerek telefonu açtım. Mesaj chanyeol'dandı.
Gamzeli çocuk ♡:
İyi geceler rose ♡Ben:
Sanada yeolTelefonu yatağın üstüne geri attım oturup çalışmaya devam ettim. Aklımda jimin varken birşey anlamıyordum ki ! Aklımı boşaltıp çalışmaya devam ettim.
Uzun bir süre sonra çalışmam bittiğinde kalkıp çalışma masamın üstündeki gece lambasını kapatıp yatağa girdim. Yorgunluktan uyuya kaldım.
Sabah kalktığımda saate baktım
"Hayret geç kalkmadım kıyamet mi kopacak acaba ?"
Diyip yataktan kalktım üstüme formalarını geçirip elimi yüzümü yıkadım.Kapı çalınca lisa kapıyı açtı. Jungkook gelmişti. Hep birlikte evden çıkıp otobüs durağına doğru yürümeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KATARİNA~
FanfictionRose kızıl saçlı olduğu için jimin ona bir oyun karakteri olan 'Katarina' ismini takmıştı... -Jirose