"Çok istersen neden olmasın ki ?"
Dedi yuju ona yaklaşarak sırıttım.
"24 saat geçtikten sonra beni tekrar şikayet edemezsin git şantaj gibi şeylerle uğraşacağına okulun kural kitabını oku"
"N-nasıl ?"
Dedi yujuSırıttım kollarımı birbirine bağladım.
"Yuju git burdan"
Dedim
"Ya gitmezsem"
Dedi elimi kaldırmamla kafasını korudu.Bende elimi indirip onu izlemeye başladım.
"Benden bu kadar korktuğunu bilmiyordum yuju~shi"
Dedim sırıtarak bana elini kaldırdı tam vuruyordu ki elini tuttup boğazını tuttum ve onu duvara ittim.Boğazını sıkmıyordum sadece tutuyordum.
"İstediğin kadar kaşın yuju sana vurmayacağım"
Dedim onu bıraktım. Sıramın altından telefonumu alıp cebime koydum tam gidiyordum.Durup jimin'e döndüm.
"Gelmiyor musun baş belası ?"
Dedim, sırıtıp ellerini cebine soktu ve yanıma geldi. Okuldan çıkıp bizimkilerin yanına gittik.Hepsi bize şaşkınca bakıyordu.
"Bu niye burda ?"
Dedi jennie unnim
"Ahh jennie beni çok kırdın bir yaşanmışlığımız var sonuçta"
Dedi jimin gülerek, jennie unnim jimin'in üstüne yürüyünce jimin arkama saklandı."Jennie unni jimin'in bize anlatacakları var hadi her zaman gittiğimiz parka gidelim"
Dedim•••••
Hep birlikte banka oturduk ayaktaki jimin'e döndük.
"Kavga olduğu ilk gün hoca rose'yle yuju'yu götürdükten sonra yuju bana yazdı."
Telefonu açıp mesajı gösterdi.Cadı !:
Chaeyoung'u kurtarmak ister misin jimin ?Ben:
Ne istiyorsun ?Cadı !:
Birşey değil sadece sevgilim ol bende chaeyoung'u şikayet etmeyeyimBen:
Neden sana inanayım ki ?Cadı !:
Yapmazsam anında benden ayrılabilirsinBen:
TamamCadı !:
İyi şimdi sınıfta ayağa kalk ve 'Bundan sonra kimse yuju'ya bağırmayacak ona dokunmayacak onu üzmeyecek bu Rose bile olsa ezer geçerim hatta hayatımdan bile silerim' diyeceksin haa birde okul çıkışı birlikte gideceğiz sabahta beni sen alacaksınBen:
Saçmalama böyle birşey asla yapmam !Cadı !:
İyi sen bilirsin bende chaeyoung'u şikayet eder okuldan atılmasına sebep olurum sizde ayrı kalırsınızBen:
Ahh lanet olsun tamam yapacağım !Cadı !:
Mutlu oldum :)Ben:
Geber cadı !Mesajları okuduktan sonra jimin'e döndüm.
"Demek ki yolda hoca'dan bu yüzden lavabo izini aldı pis cadı"
Dedim
"Neyse attığım tokat için özır dilushsh"
Jennie unnim özür dilemek yerinde meczup gibi hareketler yapınca hepimiz güldük."Önemli değil jennie hak etmiştim"
"Aynen keşke bir tane daha vursa-"
"Jennie !"
Dedi jisoo unnim sinirle
"Tamam artık eskisi gibi olduysak sevindim"
Dedi jungkook"Jungkook sen biliyor muydun ?"
Dedim
"Evet jimin'in telefonunu karıştırırken görmüştüm."
Dedi"Selam"
Arkadan gelen sesle hepimiz o tarafa döndük. Chanyeol'la kai vardı. Kai jennie unnimi kolunun altına alıp saçını öptü. Chanyeol'da yanıma geldi elini belime koydu beni jimin'in yanından kendi yanına çekti.Yoongi oppa'ya baktım. Başka tarafa bakıyordu. Jennie unnim kai'nin kolunun altından çıkıp bize döndü.
"Hadi gidelim"
Dedi, hep birlikte yürümeye başladık.Eve geldiğimizde kendimi yatağa attım ve uyumaya başladım. Bugün fazla yorucu bir gündü.
Uyandığımda hızla kalkıp saatte baktım.
"Yine mi ?! Alarm niye çalmadı ki ?!"
Hızla üstümü değiştirmeye başladım.
"Lisa çabuk kalk geç kaldık saat 9:39 olmuş !"
Lisa unicornlu pijamalarıyla yanıma geldi."Rose mal mısın ?"
Dedi
"Ne ? niye ?"
Dedim
"Bugün cumartesi ve sen beni 9'da uyandırdın !"
Diyip üstüme koşmaya başladı. Bende kaçmaya başladım.Kapı çalınca koşarak kapının olduğu tarafa gidip kapıyı açıp kimin geldiğini görmeden arkasına saklandım.
"Hey ne oluyor ?"
Dedi, kafamı kaldırıp baktım bu chanyeol'du.Chanyeol'un arkasına saklanırken lisa üstüme atlamaya çalışıyordu.
"Lisa bir sakin ol !"
Buraya gelen jimin'le jungkook'a baktım. Jungkook arkasından lisa'yı kucağına alıp tutmaya başladı.Jimin'de beni arkasına aldı. Jimin bana döndü.
"Neler oluyor ? Niye formaylasın ?"
"Sadece bugün okul var zannettim ve-"
"Lütfen bana lisa'yı bu saatte uyandırdığını söyleme"
Dedi, evet anlamında kafamı sallamamla Lisa önümdeki jimin'in saçını çekmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KATARİNA~
FanfictionRose kızıl saçlı olduğu için jimin ona bir oyun karakteri olan 'Katarina' ismini takmıştı... -Jirose