2.0

1K 97 125
                                    

Sınıfta yanlız başıma beklerken sınıfa bir anda jimin girdi. Nerden bildi ki ? Ayaklandım tam sınıftan çıkarken bileğimi tuttu.
"Nereye ?"
"L-lavaboya gidiyorum"
Dedim

Elimden beni çekerek yerime geri oturttu.
"Konuştuktan sonra gidersin"
Dedi
"Konuşmak falan istemiyorum"
Dedim
"KONUŞACAĞIZ !"
Bir anda bağırınca korkmuştum.

Neden bu kadar kaba ki ?
"Ben 18 yıldır seni arkadaşım olarak gördüm bu hiç değişmedi ama seni görüyorum ki bana hep başka gözle Bakmışsın ben bu şartlar altında seninle daha arkadaşlığımı ilerletemem mümkünse bir daha görüşmeyelim chaeyoung"
Dedi

Sınıftan tam çıkarken arkasından bağırdım.
"Yıllarca bu yüzden sakladım işte seni kaybetmekten korktuğum için !"
Dedim elleri cebinde bana döndü.
"Ve kaybettin"
Diyerek sınıftan çıktı.

*****

"Park chaeyoung !"
Hızla ayağa Kalktım. Sınıftaydım etrafa baktım sınıf doluydu herkes oturuyordu.

Yan tarafımdaki jimin'le göz göze gelince gözümü ondan hızla çektim ne yani herşey rüya mıydı !? Ama çok gerçekçiydi.
"Benim dersimde nasıl uyumaya cürret edersin !"
Diyince sessiz kaldım.

"Niye susuyorsun !?"
Dedi bağırarak
"Konuşsam ne diyeceğim ki ? Uyuyordum işte gördünüz kalktım ve cezamı bekliyorum"
Dedim

Tüm sınıftaki ses kesildi.
"Ne dedin sen ?"
"Gördüğünüz gibi uyuyordum. Diyecek birşeyim yok cezamı bekliyorum"
Dedim

"Sen ailenden terbiy-"
"Tebiyemi ailem değil okulum öğretti"
Dedim
"Karşında hocan var senin !"
Dedi

"Farkındayım"
Dedim
"Terbiyesiz hemen tahtaya tek ayak üstünde dur !"
Dedi, tahtaya çıktım tek ayağımın üstünde durmaya başladım.

"Beni burda bekle cetvelimi almaya gidiyorum"
Dedi sınıftan çıktı. Lisa yanıma gelip elini alnıma koydu.
"Neyin var hasta mısın ?"
Dedi, lisa'nın elini ittim.

"Hasta falan değilim"
Dedim jungkook yanıma geldi yumruklarımızı çakıştırdık.
"İşte benim rosem tam bir bad girl"
Dedi, yanımıza taehyung geldi.
"Kızım sen mal mısın ? Yap tamam yapma demiyorum ama niye disiplin kurulu başkanı hocasının dersinde yapıyorsun !"
Dedi

"Hoca geliyor"
Dedi biri, bizimkileri yanımdan gönderdim. Hoca elinde tahta cetvelle yanıma geldi yerde olan ayağıma tahta cetvelle vurunca ayağımı kaldırdım.
"Elini hazırla"
Dedi el parmaklarımı birleştirip elimi hocaya uzattım ve gözlerimi kapattım

Hoca parmak uçlarıma vurunca dayandım. O kadar acıdı ki her an bayılabilirim. Gözlerimi açtım acıyla güldüm. Hoca yerine oturup dersi anlatmaya başladı.

Sinirle ayağımı indirdim hızla çantamı masamdan alıp sınıftan çıktım. Hoca arkamdan bağırıyordu ama umrumda bile değildi. Sadece bağırarak ağlamak istiyorum

•••••

Deniz kenarına gelince çantamı bir kenara bırakıp diz çöktüm bağırarak ağlamaya başladım.
"YETER ARTIK BIKTIM BÖYLE YAŞAMAKTAN 12 YIL YA 12 YILDIR AŞIĞIM ONA !"
Diyip daha çok ağlamaya başladım. Hıçkırık seslerim dalga sesinin arasında kayboluyordu. Bir anda yağmur yağmaya başladı.

Gökyüzü bile anladı ne kadar çaresiz olduğumu ! Bir o anlamadı ahmak !
"KALBİMDEN NEFRET EDİYORUM SADECE ÖLMEK İSTİYORUM !"
Dedim bağırarak.
"KEŞKE O GÜN SENİ TANIMASAYDIM KEŞKE İLK TANIŞTIĞIMIZ GÜNDEKİ GİBİ NEFRET ETSEYDİK BİRBİRİMİZDEN !"

Derin derin nefes almaya başladım. Sanki karanlık dar bir odada tek başıma kalmış gibi hissediyorum bağırıyorum kimse duymuyor. Her bağırışımda duvarlar daha da çok üstüme geliyor.

Oturduğum yerden kalkıp denize doğru ilerlemeye başladım acaba ölsem bu acı biter mi ? Ama arkamda bıraktıklarım ya benim için üzülürlerse

Denizin içine doğru yürümeye başladım bir yandan da Ağlıyordum.
"SADECE YENİDEN DOĞMAK İSTERDİM...YAŞADIKLARIMI TEKRAR YAŞAMAMAYI"
Sanki evren bana öl diyordu.

Dalgalar hızla bana vurunca düşmemek için çabaladım ama sonunda dayanamadım dalga beni içine aldı ve sürüklemeye başladı. Bomboş sahilde beni kim bulacaktı ki ? Peki jimin bana birşey olsa ağlar mıydı ? Tabii ki ağlardı beni sevmese de bir yaşanmışlığımız var.

~KATARİNA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin