1.0

1K 110 54
                                    

Park Chaeyoung:

Hastaneden taburcu olmuştum ve çok yorgundum. Kızlarla birlikte tam hastaneden çıkacakken havalanmamla çığlık attım. Biri beni kucağına almıştı.

Alan kişiye baktım.
"Yaa chanyeol korktum insan haber verir"
"Peki rose bir dahakine önce gelir söylerim sonra seni kucağıma alırım"
Dedi, o gülünce bende gülüp gamzesine parmağımı soktum.

Bana dönünce burun buruna geldik.
"Ş-şey üzgünüm gamzen çok güzelmiş"
Dedim gülerek
"Beğendin mi ?"
Dedi evet anlamında kafa salladım.

Bizim eve doğru yürümeye başladık. Yani chanyeol yürüdü bende onun kucağında manzaranın tadını çıkarttım. Ee bir daha bu kadar yüksekte olacağımı düşünmüyorum.
Kafamı chanyeol'un göğsüne koyup uyumaya başladım.

Gözlerimi açtığımda yatağımdaydım. Yataktan kalkıp üstüme rahat birşeyler giyindim odamın kapısı kilitleyip çalışma masama oturup jimin'le olan fotoğraflarımıza baktım.

"Peki benim çocukluğum ne olacak ?"
Dedim sessizce, ağzımı kapatıp sessiz çığlıklarımın arasında ağlamaya başladım.

Hızla ayağa kalktım odamdaki balkona çıktım. Bazen ben hasta olduğum zamanlarda sessizce bu balkondan tırmanıp yanıma gelirdi. Bir kere burdan düşüp bacağını kırmıştı çok ağlamıştım.

Neden bize bunu yaptın jimin ?! Sandalyeme oturup karşıdaki manzarayı izlemeye başladım. Şimdi kim bana katarina diyecek ? Sessizce ağlarken aşağıda çalılıkların arasından bir ses duydum.

Eğilip aşağıya baktım siyah üstlü biri vardı kaçıyordu. Bu da kim ? Şimdilik bunu düşünmeyi erteledim yatağıma yatıp ağlayarak uyumaya çalıştım.

•••••

Uyandığımda kapı hayvan gibi çalınıyordu. Hızla yataktan kalkıp kapımı açtım aşağıda çalan kapıya koştum. Kapıyı açtım sadece jungkook vardı.
"Rose hadi geç kalacağız"
Dedi bileğimdeki saate baktım.

"Eyvah !"
Yukarı koştum formalarımı giyinip montumu aldım. Lisa'da telaşla hazırlanmaya çalışıyordu. Otobüs durağına gittim oturup beklemeye başladım.

Telefonumun siyah ekranından yüzüme baktım. Berbat durumdaydım 2 günde göz altlarım ortaya çıktı. Gelen otobüse bindim cam kenarına oturup yanımdaki yere baktım. O gün geldi aklıma

Ağustos 2016:

Her yerde yağmur vardı. Jimin'le birlikte yeni okulumuza gidecektik. Otobüs gelince jimin cam kenarına oturdu. Jimin'e döndüm.
"Jimin~shi"
"Hmm"
Dedi bana dönerek
"Orda ben oturabilir miyim ?"
Dedim gülerek

O da güldü
"Hayır "
Dedi
"Ama-"
"Hayır"
"Ya ji-"
"Hayır"
"Bir din-"
"Hayır"
İkide bir lafımı kesip 'hayır' diyordu ve bu benim aşırı sinirlerimi bozmuştu !

"Tamam sen otur orda ama bir daha benimle konuşma baş belası !"
Dedim sinirle kollarımı bağlayıp diğer tarafa döndüm.

Jimin kalkıp önümden geçti. Ona şaşkınca baktım
"Otur hadi katarina"
Dedi, Gülerek cam kenarına oturdum jimin'de benim yanıma oturdu.

Günümüz:

O gün bugündür otobüse her bindiğimizde cam kenarına ben yanıma da jimin oturur. Yan tarafımdaki boş koltuğa bakmayı bırakıp camdan dışarıya döndüm. Eyvah okulu geçtim ! Hızla ayağa kalkıp inmek için izin istedim ve otobüsten inip okula doğru koşmaya başladım.

Hayatımı alt üst ettin jimin ! Okula vardığımda okulun arkasına koşup çantamı fırlattım duvardan atlayıp sınıfa koştum. Tanrım lütfen yoklama alınmamış olsun sınıfa varınca kenardaki camdan baktım hoca yoktu jimin'de yerinde yoktu.

Sırıtıp sınıfa girdim. Hemen yerime oturdum arkamdan sınıfa lisa'yla jungkook girdi. Arkasından da jimin, ama elinde yoklama defteri yoktu. İkisi de oturduktan sonra sınıfa hoca girdi elinde sınıf defteri diğer elide Taehyung'un kulağındaydı.

Ne yani yoklamayı kaçıran jimin değil miydi ?
"Bir daha sakın. Böyle bir şeye kalkışma Kim Taehyung !"
Dedi hoca Taehyung'un kulağını bırakınca Tae kulağını tutarak yerine oturdu bana dönüp gülerek göz kırptı.
Taehyung'da 2 gün geliyorsa 1 hafta gelmiyordu. Bugün ilk günü yarın da tekrar gelir sonra 1 hafta boyunca yok.

Jimin'e dönünce göz göze geldik. Sonra ikimiz de aynı anda başka tarafa döndük. 1 hafta önce biri bizim böyle olacağımızı söylese hayatta inanmazdım.

~KATARİNA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin