2.3

1K 104 118
                                    

"NE DEMEK İNTİHARA KALKIŞTIN !"
Jisoo unnim hızla ayağa kalkınca korkudan olduğum yerde daha da küçüldüm.

"O anlık karardı-"
"BİZİ HİÇ Mİ DÜŞÜNMEDİN ?"
Dedi jennie unnim
"Bir dinleyin, geri çıkacaktım ama dalga beni altına aldı."
Masanın üstündeki telefonuma baktım.

Elime aldım
"Nasıl buldunuz bunu ?"
Dedim
"İntihar etmeye kalkıştığında yerden polisler buldu !"
Dedi jisoo unnim tepkiyle
"Unni şunu yüzüme vurmaktan vazgeçin"
Dedim

Telefonumu açtım şarjım 2'ydi. Chanyeol'dan bir sürü mesaj vardı. 2 hafta önce atılmıştı.

Gamzeli çocuk :
Rose seninle konuşmam gereken önemli birşey var

Yazmış 2 gün sonra tekrar yazmış.

Gamzeli çoçuk :
Ayrılmak istiyorum başkasından hoşlanıyorum üzgünüm

Yazdıklarına gülüp jimin'e döndüm. Karşıdan bana bakıyordu ona öpücük attım. Ayağa kalkıp odama çıktım chanyeol'la olan fotoğraflarımı led ışıkların üstünden çıkartıp fotoğraf kutuma attım oraya jimin'le olan fotoğraflarımızı geri taktım.

Odanın kapısı açılmasıyla kutuyu kaldırıp yerine geri koydum odaya jimin girdi yanıma gelip beni çalışma masamla arasına aldı.
"Aşağıdaki öpücüğün gerçeğini istiyorum"
Dedi

"Memnuniyetle"
Dedim yakalarından tuttum dudaklarına yaklaşıp kısa bir öpücük kondurdum ve geri çekildim. Kapattığı gözlerini açtı
"Bu kadarcık mı ?"
Dedi
"Ee aşağıda da bu kadar-"
Hızla dudaklarıma yapıştı.

Nefessiz kalana kadar öpüşürken odanın kapısı açıldı. Jungkook'du, bizim bu halimizi görünce içeriye koştu. Peşinden gidecekken jimin bileğimi tuttu.
"Zaten söylemiyecek miyiz ? Bırak hazır jungkook'dan öğrensinler"
Dedi

Dediğine güldüm. Jimin yine dudaklarımı öpmeye başladı. Odanın kapısı birden açılınca jimin'den ayrıldım. Tüm herkes burdaydı, hepsi şok olmuştu.

"Sanırım öldüm, az önce bir imkânsız gerçekleşti jimin rose'yi öptü !"
Dedi jisoo unnim
"O kadar da imkansız değil jisoo..."
Dedi ve tekrar dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu.
"...çok kolay"
Diyince bende koluna vurdum.

•••••

Herkes evine gitmişti bende odaya yatmaya çıktım. Lisa yanıma geldi
"Rose eskisi gibi birlikte yatalım mı ?"
Dedi, gülüp kafa salladım kollarımı açtım.
"Gel ablana"
Dedim
"Hey benden sadece 50 saniye büyüksün "
Dedi

"Olsun yine de ablan sayılıyorum"
Dedim, kollarımın arasına aldım onu ve yıllar önce olduğu gibi birlikte yattık yine

Sabah alarma uyandım. Telefonu elime aldım hadi ama cidden bugün pazartesi mi ?! Keşke cuma falan dönseydim. Yataktan kalktım

Formalarımı giyinerek jimin'in siyah hırkasını da üstüme geçirdim. Dışarda küçük küçük kar yağdığı için montumu giyinip odamdan çıktım. Lisa da hazırlanmıştı. Altıma botlarımı giyindim çalınan kapıyı açtım.

Jimin'le jungkook vardı kapının önünde, jimin bana sarıldı.
"Günaydın sevgilim"
Dedi, bunu jimin'in ağzından duymak daha bir hoştu sanki
"Sanada sevgilim"
Dedim, elimi tuttu birlikte yürümeye başladık.

Otobüs durağına gelince oturduk. Jimin ellerimle oynamaya başladı.
"Seçimini yaptın mı ?"
Dedi bana
"Benim seçimim çoktan belli, chanyeol sadece benim için bir hevesti ve geçti gitti"
Dedim

Gelen otobüse bindik. Cam kenarına geçip dışarıyı izlemeye başladım. Jimin'de telefonuyla ilgileniyordu.
Aklıma annemleri bizi ilk tanıştırdığı zaman geldi. İyi ki tanımışım jimin'i

Otobüs durunca indik el ele okula doğru yürümeye başladık. Okulun önüme gelince jimin'in elini bıraktım.
"Hocalar var"
Dedim kafa salladı içeri girdik.

Herkes beni gördüğüne şaşkındı. Demek ki herkes benim öldüğümü düşündü. Sınıf hocamız Gun woo hoca yanıma geldi.
"Chaeyoung daha iyi misin ?"
Dedi
"Evet hocam"
Dedim

"Çok merak ettik seni bir daha sakın kaybolma !"
Dedi
"Tamam hocam merak etmeyin"
Dedim
"Hadi sınıfa"
Dedi hoca

Hızla jimin'le birlikte sınıfa koştuk. Sınıfta herkes mezuniyette ne giyeceğini konuşuyordu.
"Hey chaeyoung sen mezuniyette ne giyineceksin ?"
Dedi umji
"Ahh doğru senin bir kavalyen yok mezuniyete gelmezsin belki de"
Dedi

"Senin var herhalde böyle konuştuğuna göre"
Dedim
"Jimin"
Demesiyle jimin'e baktım.
"Park jimin mi ?"
Dedim
"Evet"
Dedi
"Peki bundan jimin'in haberi var mı ?"
Dedim

"Daha sormadım ama büyük ihtimalle kabul eder benim gibi bir kızı kim kaçırmak ister ki ?"
"Canım egonu ezmek istemem ama jimin'in sevgilisi var ve bana onunla gideceğini söyledi, görsen kızı öyle bir seviyor ki, kızda dünya güzeli"
Dedim
"Ne cidden mi ? Kim o kız ?!"
Dedi sinirle

"Bilmem mezuniyette görürsün artık"
Dedim gülerek önüme dönüp sırıttım sonra jimin'e döndüm beni izliyordu aish rezil oldum dimi ?! Evet kesinlikle oldum !

~KATARİNA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin