Chanyeol beni kapının önüne kadar sırtında getirmişti sırf ben yoruldum diye. Tam giderken ona seslendim.
"İstersen biraz içeri gel yorulmuşsundur"
Dedim bana döndü bende ona güldüm.Elinden tutup içeri soktum onu birlikte salona girince bizimkileri gördüm. Hep birlikte oturuyorlardı. Herkes önce bana sonra chanyeol'a en son da kafamızdaki taçlara baktı.
"Sonunda gelebildiniz rose hanım"
Dedi jennie unnim, onun bu dediğine güldüm.
"Neler yaşadığımızı tahmin bile edemezsiniz."
Dedim koltuğa oturdum.Kızlar yanıma geldi.
"Noldu ?"
Dedi lisa, chanyeol'a döndüm.
"Anlatmak ister misin yaptığın pisliği ?"
Dedim, gelip yanıma oturdu
"Hey ben yaptım ama keyfini sen çıkardın."
Dedi
"Anlatın artık biriniz"
Dedi jisoo unnim"Unni lunaparkta bir markete girdik ve chanyeol beni market arabasına otutturdu sonra hızla sürmeye başladı. Ondan sonra peşimize güvenlik takıldı. Chanyeol arabayı hemen durdurup beni kucağına aldı arabadan indirdi. Elimi tuttu koşmaya başladık lunaparkın çıkışına kadar güvenlik bizi takip etti"
Dedim gülerek"Ee sonra noldu ?"
Dedi lisa
"Ne mi oldu ? Güvenlik peşimizi bıraktı bizde çimenlere yatıp yarım saat boyunca yıldızları izledik."
Dedim"Ayy ne kadar cıvık bir ilişkiniz var "
Dedi jungkook, lisa sinirle ona döndü.
"Keşke sende azcık chanyeol gibi olsan !"
Dedi"Ama lis-"
"Sus jungkook"
Dedi lisa
"Ama namlunun ucu niye bana döndü !?"
Dedi jungkook dudak büzerek, onun bu haline gülüp jimin'e döndüm.Chanyeol'a bakıyordu sinirle, ayağa kalkıp chanyeol'a döndüm.
"Benim odama geçelim mi ?"
Dedim, tamam anlamında kafa salladı. Elinden tutup onu peşimden sürüklemeye başladım.Odaya girince etrafı incelemeye başladı. Jimin'le fotoğraflarımızı görünce yüzü düştü sonra bana döndü zorla güldü.
"Odan çok güzelmiş"
Dedi, güldüm.
"Teşekkür ederim"
DedimBana yaklaşmaya başladı. Bende geri geri gitmeye başladım. Sonunda arkamda çalışma masam olduğu için durdum. Chanyeol'un gözlerinin içine bakıyordum o da benim gözlerime bakıyordu.
Bana yaklaşınca ellerini çalışma masama koyup beni masayla arasına alıp nefesini yüzüme üfleyerek konuştu.
"Senin kadar güzel olmasada idare eder"
Dedi odam için, odanın kapısı açılınca chanyeol benden uzaklaştı bende elime bir defter alıp gelene baktım.Jungkook
"Siz az önce ne yapıyordunuz ?"
Dedi
"H-hiçbirşey"
Dedim, sırıttı içeri doğru koşmaya başladı.Peşinden koştum.
"Jungkook hayır !"
Salona varınca bağırdı.
"Rose'yle chanyeol odada ne yapıyordu biliyor musunuz-"
Üstüne atlayıp elimle ağzını kapattım.Diğerlerine döndüm.
"Hiçbirşey yapmıyorduk"
Dedim jungkook elimi ısırınca çığlık attım.
"Hayır-"
"Jungkook sanane bizim özelimizden !"
Dedi chanyeol jungkook'un lafını bölerek ve elime baktı."Acıyor mu ?"
Dedi chanyeol, evet anlamında kafamı salladım. Elimi öptü bana bakarak güldü.
"Geçti mi ?"
Dedi, evet anlamında kafamı salladım. Gözüm arkada bizi izleyen jimin'e kaydı."Ben gitsem iyi olur sende erken yat"
Dedi bana kafamı sallayıp onu yola koymak için kapıya kadar eşlik ettim
"Zamanım olursa yarında gelebilirim"
Dedi
"Olur"
DedimBir anda bana sarıldı.
"İyi geceler"
Diyip benden ayrıldı.
"Sanada"
Dedim gözden kaybolana kadar peşinden baktım.Chanyeol gözden kaybolunca kapıyı kapatıp içeri geçtim. Kızlar hemen yanıma geldi.
"Bu akşam pijama partisi yapacağız"
Dedi lisa, büyük ihtimalle beni sorguya çekeceklerdi.Bahçede tek başına oturan jimin'in yanına gittim. Yanına oturunca önce bana sonra kafamdaki taca baktı.
"Çıkart şu tacı enayiye benziyorsun"
Dedi, tacı çıkarttım.
"Neden ya çokta güzel duruyordu"
Dedim kendi kendime"Niye bu kadar sessizsin ?"
Dedim
"Sessiz değilim uykum var "
Dedi
"Sanki morelin bozukmuş gibi geld-"
"Rose morelim falan bozuk değil uykum var !"
Dedi
"Peki ben yatmaya gidiyorum"
Dedim yanından kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KATARİNA~
Hayran KurguRose kızıl saçlı olduğu için jimin ona bir oyun karakteri olan 'Katarina' ismini takmıştı... -Jirose