2.5*

1.3K 104 121
                                    

~8 YIL SONRA~

"Sonra balonun sonuna kadar babanızla dans ettim."
"Anne"
"Efendim sun hee"
"Benim uykum yok"
Dedi
"Ama sun hi uyudu bak sende onun gibi akıllı ol ve uyu"
Dedim

"Ama bize uyumazsak babamın sana nasıl evlenme teklifi ettiğini de anlatacaktın"
Dedi

"Ahh pekâlâ sizden kaçış yok küçük hanım, o gün baban beni aradı attığı yere gitmemi istedi bende süslenip oraya gittim sonra iskele gibi bir yerde etrafı kalp şekilinde mumlarla kaplı bir masa vardı. Başında da baban bekliyordu yanına gidip oturdum."
O an aklıma gelince gülmeden edemedim.

"Yemek yedikten sonra havai fişek patladı ben o tarafa bakarken meğersem ki babanda arkamda yüzük açmış beni bekliyormuş bende ona döndüm. O bana dedi ki 'Benimle uzun ve mutlu bir hayata var mısın ?' bende 'Evet' dedi-"

Sun hee'ye döndüm uyuya kalmıştı ikisinin de anlına bir öpücük kondurup gece lambasını kapatarak aşağıya indim. Jimin büyük ihtimalle çalışma odasındaydı. Babası onu şirketin başına geçirdiğinden beri hep çok yoğun

Biri arkadan gözlerimi kapattı.
"Jimin"
"Bildin"
Diyerek yanıma oturdu.
"Bitti mi işlerin ?"
Evet anlamında sesler çıkartıp gözlerini kapattı.

"Kalk odamıza gidelim"
Dedim hemen gözlerini açtı.
"Sun hee ve sun hi'ye kardeş mi yapacağız ?"
Diyince koluna vurdum
"Hayır burda belin ağırmasın diyecektim ama sen hep fesatsın jimin !"
Dedim ve yürümeye başladım
"Off ya beni de bekle belki yolda fikrini değiştirmene yardımcı olurum"
Dedi

Dediğiyle güldüm. Ahmak !
"Rose yarın bizimkileri buraya çağırdım."
Dedi
"İyi yaptın kızları özlemiştim zaten"
"Anca kızları özle zaten beni hiç özleme"
Dedi
"Özlememem mümkün mü ? Her zaman dibimdesin ve tek düşüncen hadi çocuk yapalım."

"Öyle demiyorum bikere"
"Üzgünüm benim hatam tek düşüncen Sun hee ve sun hi'ye kardeş yapalım"
Diye düzeltim
"Şimdi oldu"
Dedi yatağa yatarak gözlerimi kapattım.

Uyandığımda aşağıdan bağırışma sesleri geliyordu. Büyük ihtimalle ikizler yine oyuncak kavgası yapıyordu. Yataktan kalkıp üstümü değiştirmeye koyuldum.

İşim bitince aşağıya indim kahvaltı hazırlamaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşim bitince aşağıya indim kahvaltı hazırlamaya başladım. Masa hazır olunca ikizlerin yanına gittim. İkisinin de almak için kavga ettiği oyuncağı alıp yukarı kaldırdım.

"Ama anne-"
"Sun hee çık babanı çağır sun hi sende masaya"
Dedim, sun hee merdivenlerden çıkarken sun hi'de masaya oturdu.

Birazdan aşağıya üstünde beyaz
t-shirt altında gri şort kucağında da sun hee'yle birlikte jimin geldi. Jimin'le sun hee'de oturunca yemeğe başladık.

Kahvaltı bitince jimin çalışma odasına gitti. Bende kızlarla birlikte masayı toplamaya başladım. Son kez  masayı silince evi toplamaya girdim. Her yeri düzenleyip süpürdüm son olarakta sildim.

Saate baktım kızların öğlen uykusu gelmişti. Jimin yanıma gelip dudağımı öptü.
"Jimin ikizleri uyutsana akşam için yemek yapmam gerek"
Dedi
"Tamam aşkım"
Diyip koltukta uyumak üzere olan ikizlere döndü.

"Sun hee sun hi babaya gelin bakalım güzel kızlarım"
İkisi de jimin'in kucağına atladı jimin'de onlarla birlikte merdivenleri çıkmaya başladı.

••••••

Akşam olmuştu herşey hazırdı masa kurulmuştu çocukları da giydirmiştim. Kendi üstümü hiç değiştirmedim. Çalınan kapıyla jimin ayağa kalkıp gitti.

Bizimkiler içeri girmeye başlayınca sıra sıra sarıldık. Hep birlikte koltuğa oturduk ve muhabbet etmeye başladık.
"Teyze ikizler nerde ?"
Dedi min sung lisa'yla jungkook'un çocuğuydu ikizlerden 2 ay büyüktü.
"Bahçede olması lazım"
"jungkook oğluna dikkat et lan kızlarımın peşinde çok geziyor !"
Dedi jimin

"Ee o da babası gibi çapkın"
Dedi jungkook lisa onun koluna vurdu.
"Y-yani eskiden çapkındım şimdi
y-yok öyle birşey bir tek karım var dimi ?"
Dedi lisa'ya bakarak
"Kılıbık"
Dedi yoongi oppa

"Ayy ben hala inanmıyorum büyüdüğümüze, düne kadar sınıfta yoklama defterini kaçırırdık şimdi hepimizin en az 1 çocuğu var"
Dedi lisa
"Bende"
Dedim, zaman cidden hızlı geçiyordu.

"Masa hazır isterseniz soğumadan oturalım"
Dedim, herkes oturunca bahçeye çocukların yanına gittim.
"Min sung sun hee sun hi soo bin
dan bi "

Soo bin yoongi oppayla jennie unnimin oğluydu o da ikizilerden 1 yaş mı ne büyük danbi'de jin oppamla jisoo unnimin kızı ikizlerle aynı yaşta birde jisoo unnimin küçük bir bebeği var yoora dünya tatlısı birşey !

"Efendim anne"
Dedi sun hee
"Hadi elinizi yüzünüzü yıkayıp çabuk masaya gelin"
Dedim
"Tamam teyze"
Dedi dan bi hep birlikte koştular.

İçeri girip masaya oturdum. Çocuklarda geldi hep birlikte yemeye başladık arada eski hatıralardan konuşup gülüyorduk arada ise yemek yiyorduk.

~SON~

-Rose_are_moon

~KATARİNA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin