1.9

986 98 110
                                    

Jimin beni sallamaya başladı. Bende gülerek 'Daha yükseğe' diye bağırıyordum.
"Katarina dondurma ister misin ?"
Dedi jimin
"Evet evet çil-"
"Biliyorum çilek limon vanilya "
Dedi koşarak gitti.

"Ahh kalbim artık birini seçsen diyorum beni de zor duruma sokuyorsun !"
Dedim kendi kendime
"Sen deli misin niye kendi kendine konuşuyorsun ?"
Dedi bir tane çocuk
"Ne sen bana az önce deli mi dedin ?"
"Evet "
Diyip dil çıkarttı.

"Bana bak çocuk hemen uza burdan"
Dedim
"Bebek bebek bebek"
Dedi bana
"Hey burda bir bebek varsa o da sensin git ve sütünü iç !"
Dedim sinirle
"Bebeksin işte"
Dedi
"Sen önce kendine bak !"
Dedim ayağa kalktım

Yanıma gelip ayağıma tüm hızıyla tekme attı beni yere itip kaçmaya başladı.
"Heyy buraya gel bu daha burda bitmedi. bana bak sensin o bebek !"
Dedim ayağımı tuttum. Yanıma jimin geldi.

Kollarımdan tutarak beni kaldırıp salıncağa geri otutturdu.
"2 dakika yanlız bıraktım hemen kavga mı başlattın ?"
Dedi

Kollarımı birbirine bağladım.
"Ben birşey yapmadım o başlattı birde bana vurdu. Bak yere düşünce ne oldu "
Dedim soyulmuş ellerimi ona gösterirken

İki elimi de tuttu, öpüp bana döndü.
"Geçti mi ?"
Dedi, ellerimi ondan çekip ayağa kalktım.
"Neden bana bunu yapıyorsun ?"
Dedim dolu gözlerimle

"Ne yapıyorum ?"
"Beni kendine daha da aşık ediyorsun !"
Dedim, kenardaki çantamı alıp koşmaya başladım.

•••••

Eve girip hemen kızları eve çağırdım. 5 dakika sonra geldiler. Ağlayarak herşeyi onlara anlattım. Hepsi bana sarıldı. Kapı çalınınca ayağa kalktım, delikten baktım jimin'di. Eyvah şimdi ne yapacağım ? !

Koşarak kızların yanına gittim
"Jimin kapıda"
"Ee git konuş ve korkunu yen"
Dedi jisoo unnim
"Tamam"
Dedim kapıya doğru yürümeye başladım ama yolun yarısında bağırarak geri döndüm.
"Ama başka zaman !"
Dedim odama çıkıp kapıyı kilitledim.

Yatağa yatıp ayıcığımı elime aldım.
"Ne yapabilirim ? Reddedilmekten korkuyorum !"
Dedim elimdeki ayıcığa sonra onu yere attım. Biri kapımı tıkladı büyük ihtimalle lisa'ydı jimin'in gittiğini haber vermeye gelmiştir.

"Uyudum"
Dedim
"Uyusaydın konuşamazdın herhalde"
Dedi ama lisa değil jimin'in sesiydi bu
"B-ben uyur konuşurum"
Dedim
"Hadi ama chaeyoung 18 yıldır tanıyorum seni"
Bana chaeyoung dedi kesin beni reddedecek !

"Kapıyı aç"
Dedi ama elime telefonumu alıp kulaklıklarımı taktım rastgele bir şarkı açtım jimin gidene kadar dinlemeye başladım.

Yarım saat sonra kulaklıklarımı çıkartıp etrafı dinlemeye başladım ama ses yoktu. Saate baktım 4 olmuştu, gitmiştir herhalde telefonumu kenarda şarja takıp yattım.

Uyandığımda saate baktım. Hemen kalkıp üstümü değiştirdim bugün erken gidecektim okula jimin'le karşılaşmamak için kapımın kilidini açıp odadan çıktım koşarak aşağı kata inip botlarımı giyindim hava yağmurluydu.

Montumun şapkasını kafama çekip hızla evden çıktım otobüs durağına doğru yürümeye başladım. Ağzımı neden tutamadım ki ? Niye pat diye söylersin kızım ya !? Off sınıfta illa ki karşılaşacağız !

Yok ben mars'a gitsem jimin beni yine bulur ve reddeder. Ahh neden kendime böyle birşey yaptım acaba ?!
Gelen otobüse bindim cam kenarına oturup yaşadıklarımı düşünmeye başladım.

Son zamanlarda chanyeol cidden kafamı karıştırmıştı. Tam chanyeol'dan hoşlandım derken bir yerden jimin çıkıyor. Belki de jimin beni reddederse unuturum. Off rose kendini kandırmaktan vazgeç

Camdan dışarıya baktım geldiğimi görünce İzin isteyerek indim yavaşça okula doğru yürümeye başladım.
Okula girdiğimde çalılıkların arasından gizlice sınıf defterini alıp içime sakladım ve koşarak sınıfa çıktım.

~KATARİNA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin