Lisa'nın beni sarsmasıyla uyandım.
"Rose kalk geç kalıyoruz."
Dedi kalkıp saatte baktım. Lanet olsun yeter artık ! Yataktan kalkıp üstümü değiştirdim üstüme siyah montumu giyindim çünkü dışarıda yağmurla karışık kar yağıyordu.Siyah üstünde şapkamı kafama geçirip siyah çantamı alıp çıktım. Lisa sanırım çıkmıştı.
"Lisa"
Dedim ama ses yoktu.
"Demek ki çıktı."
Dedim siyah botlarımı ayağıma geçirip kapıyı açmamla jimin'le burun buruna geldik."J-jimin"
Diyerek geri çekildim.
"Hadi gidelim"
Diyip önden yürümeye başladı. Bende arkasından onu takip etmeye koyuldum. Otobüs durağına varınca oturağa oturup beklemeye başladım.Cesaretimi toplayınca jimin'e döndüm.
"Özür dilerim"
"Üzgünüm"
İkimiz de aynı anda birbirimizden özür dileyince gülmeye başladık.
"Son zamanlarda kötüydüm o yüzden sana biraz kaba davrandım üzgünüm"
Dedim
"Bende sinirlenip seni kırıp üzdüm o yüzden üzgünüm"
DediOturakta bana yaklaşıp ellerimi elleri arasına aldı bunu çocukluktan beri yapardı. Ellerini ileri geri yaparak benim ellerimi ısıtmaya çalışıyordu bense gizlice onu izliyordum.
Otobüs gelince hızla bindik. Ben her zaman ki gibi cam kenarına oturdum jimin'de yanıma oturdu.
"Umarım geç kalmayız."
Dedim
"Merak etme o iş bende"
Dedi•••••
Okula varınca arka kapıdan gizlice okula girip sınıfa doğru koştuk. Camdan baktık hoca ayaktaydı. Kapıyı çalıp içeri girdik.
"Çabuk yerinize geçin !"
Dedi yerlerimize geçtik. Jimin jungkook'a baktı.Jungkook'ta jimin'e göz kırptı. Bu ikisi kesin birşey karıştırıyor.
"Son kez soruyorum sınıf defterini kim saklıyorsa çabuk çıkartsın !"
Dedi hoca, şimdi anladım. Jungkook'a baktım sırıtıyordu.
"Beni arama yaptırmak zorunda bırakmayın !"
DediJungkook eline bir çöp alıp parmak kaldırdı.
"Hocam bunu atabilir miyim ?"
Dedi hoca 'at' işareti yapınca jungkook çöpün yanına gidip gömleğini az yukarı kaldırıp altındaki defteri çöpün yanına koydu. Çöpü atıp hocaya döndü."Hocam burda ya defter, hangi terbiyesiz koydu bunu buraya !"
Diyince sessizce gülmeye başladım.
"Tamam oğlum ver ve geç yerine"
Dedi hoca, defteri alıp yerine oturdu.Jungkook yerine oturunca ikimiz de yumruklarımızı çakıştırdık. Dersin sonuna kadar jimin yattı bende dersi dinledim telefonum titreyince açıp gelen mesaja baktım.
02-*****:
Rose ben yuju, teneffüste kızlar tuvaletine gel"Park Chaeyoung !"
Hızla hocaya döndüm.
"Hemen tahtaya ! o telefonu da bana getir !"
Dedi, sıkıntıyla kalkıp telefonu bırakıp yerime geçtim, tek ayak üstünde durmaya başladım.Jimin hızla telefonu eline alıp yalandan biriyle konuşuyormuş gibi yaptı.
"Bu ne cüret ! Park jimin hemen tahtaya !"
"Ahh hocam unutmuşum"
Dedi telefonu hocaya verip yanıma geldi.Koluna vurup güldüm. Salak ya, 5-6 dakika sonra zil çalınca hoca telefonlarımızı verip gitti. Hızla kızlar tuvaletine koştum. İçeri girdim beni bekliyordu. Ben içeri girince oturduğu lavabodan kalkıp yanıma geldi.
"Senden son birşey isteyeceğim-"
İçeri bizim kızlar girdi. Jennie unnim lavaboya oturup bacak bacak üstüne attı. Jisoo unnimle lisa arkamda durmaya başladı bana destek olurmuşcasına"Evet bir daha rose'yle buluşmak istersen ilk bize yaz anladın mı tatlım ?"
Dedi jennie unnim
"Sen alakan olmayan işlere burnunu sokmayı çok seviyorsun herhalde Kim jennie"
Dedi yuju jennie unnim gülüp ona döndü."Evet çok severim hatta favorim ne biliyor musun ? Bana laf sokmaya çalışan ama asla beceremeyen insanları dövmek örnek ister misin ? İstersen hemen burda şuan gösterebilirim"
Diyip lavabodan inip yuju'nun üstüne yürümeye başladı.Jennie unnimin elini tuttum.
"Kavga istemiyorum"
Dedim ellerini kaldırıp geri çekilmeye başladı.
"Sen nasıl istersen"
Dedi"Sende kes şu ukala tavırlarını da ne istediğini söyle ?"
Dedim
"Bu senden son istediğim sonra o duyduğum şeyi anında unutacağım"
Dedi"Peki neymiş o son isteğin ?"
Dedim merakla biraz durup tırnaklarına baktı sonra bana döndü
"Beni jimin'den nasıl ayırdıysan öyle barıştıracaksın"
Dedi sırıtarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KATARİNA~
FanfictionRose kızıl saçlı olduğu için jimin ona bir oyun karakteri olan 'Katarina' ismini takmıştı... -Jirose