Następnego ranka udałam, że boli mnie brzuch mając nadzieję, że to wystarczające wytłumaczenie, żeby przeleżeć kilka spokojnych godzin w łóżku. Miałam rację. Kendra ze współczującą miną wyszła z pokoju cicho zamykając za sobą drzwi.
Usiadłam na łóżku czując jak mocno bije mi serce. Przeczesałam drżącymi palcami splątane włosy i wzięłam głęboki wdech, żeby się uspokoić.Wczorajsza narada trwała prawie do wieczora. Oprócz opiekunów oraz Kendry, Setha i Warrena wzięli w niej udział potężny samoańczyk Tanu, drobny staruszek Coulter, oraz brat Warrena Dale. Najpierw wszyscy wysłuchali opowieści Setha o tym, jak zaatakowały nas mroczne wróżki. Później chłopiec wyznał, że już wcześniej zauważył niepokojące zmiany w zachowaniu magicznych istot, kiedy eksplorował wraz z satyrami las. W końcu postanowiono, że Tanu i Coulter udadzą się do lasu w poszukiwaniu informacji. Jeśli to nie pomoże, porozmawiają z tajemniczą kobietą o imieniu Vanessa, która jest obecnie zamknięta w skrzyni ciszy. Tą samą, do której ojciec kazał mi zwrócić się o pomoc.
Kiedy wreszcie wszyscy rozeszli się do swoich pokoi, długo leżałam w łóżku rozmyślając o tym co powinnam dalej zrobić. Wyjęłam zza łóżka kopertę i długo trzymałam ją w dłoniach.
"Jutro" powiedziałam do siebie odkładając ją na miejsce.
Byłam pewna, że rano wszystko będzie prostsze. Liczyłam na to, że wpadnie mi do głowy pomysł, który rozwiąże wszystkie moje problemy. Nic z tego. Strach i oo życie winy jeszcze bardziej ciążyły mi na sercu.
- Muszę to zrobić.- powiedziałam na głos i ponownie sięgnęłam po kopertę, którą Gavin wręczył mi kilka dni temu. Od teraz będę pełnoetatowym zdrajcą.Wyjęłam że środka kartkę.
Maya
Jeśli czytasz ten list, to znaczy, że jesteś już w Baśnioborze. Kolejne zadania będą wymagały od ciebie dyskrecji i sprytu, ale jestem pewien, że sobie poradzisz. Przede wszystkim musisz dowiedzieć się jak najwięcej o planach Stana Sorensona i jego przyjaciół. Teraz, kiedy już mi nie ufają mam utrudniony dostęp do informacji i to ty mi je dostarczysz.
Po jakimś czasie możesz dostrzec w rezerwacie niepokojące zmiany. Demon mieszkający w rezerwacie pomógł mi wcielić w życie pewien plan. Ma on na celu obalenie władzy w Baśnioborze, zniesienie sztucznych granic i przywrócenie naturalnego porządku. Z czasem magiczne istoty zaczną zmieniać swoją naturę, co pociagnie za sobą szereg konsekwencji. Ciebie jednak te zmiany nie powinny niepokoić. Jesteś zaklinaczką cieni, poza tym chronić cię będzie również naszyjnik od Gavina. Jest wyposażony w smocze zaklęcia. Kiedy zbierzesz już wystarczająco dużo informacji, powinnaś udać się do lochów i uwolnić ze skrzyni ciszy Vanessę Santoro- moją agentkę, która pomoże ci opracować plan ucieczki z rezerwatu razem z Kendrą i Sethem.******************
cdn
(mam nadzieję, że niedługo)
Miłego weekendu :)
CZYTASZ
Córka Sfinksa
Fanfiction19.04.2020 #1 w baśniobór 10.01.2020 #1 - || - Rezerwaty na całym świecie powoli upadają. Wśród Rycerzy Świtu panuje chaos. Wszystko to za sprawą Stowarzyszenia Gwiazdy Wieczornej. Garstka Rycerzy próbuje uratować rezerwaty i odnaleźć artefa...