Kepercayaan, satu perkataan yang mempunyai maksud yang mendalam tidak kira dalam sesebuah persahabatan mahupun perkahwinan. Hilang saja satu kepercayaan maka hilang la satu kesetiaan.
Kesetiaan, satu perkara yang boleh lenyap dengan sekelip mata kerana munculnya satu perkataan yang disebut ego. Cinta dan sayang bagaimana pun boleh hilang bila ditambahkan dengan ego.
Bergitulah kisah seorang lelaki yang bernama Kim Taehyung dan isterinya Myeong Aeri.
Kepercayaan dibuang dan ego dijunjung sehinggalah dia sanggup melihat isterinya menderita dalam neraka yang dia ciptakan sendiri.
Kim Taehyung rasa dirinya ditipu oleh perempuan yang paling dia cinta iaitu isterinya, Aeri. Disebabkan satu kejadian gelap yang di lihat dengan matanya sendiri, dia hanya menghukum tanpa bertanya dan menyiasat.
Myeong Aeri, gadis yang penuh dengan kasih sayang dan cinta. Bagi Aeri, suamiya Kim Taehyung sangatlah bermakna dalam hidupnya. Walaupun kata-kata kesat keluar dari mulut suaminya setiap hari dia tetap setia sehingga hujung nafasnya.
Matinya satu cinta sejati, seribu tahun sekalipun mungkin tidak dapat diganti. Jadi hargailah kerana nyawa tiada ganti, peluang bukan sekali.
Nantikan 'Sad Ending' from kthprincess
Yeorobun! Macam mana story kali ni okay tak? Aku cuba buat yang terbaik untuk korang ni support la.ㅠ.ㅠ
Komen la banyak-banyak aku suka gila baca komen korang, nanti aku balas okie♥
Story kali ni aku buat sedih sikit, hope sampai la apa yang aku nak sampaikan kat yall.
Kali ni aku buat short story ja sebab story sebelum ni pun belum siap sebab malas nak type. Dekat draf pun belambak yang aku nak publish kat korang tapi tu la malas.
Last thank you so much kepada sesiapa yang baca, vote and comment tambah-tambah sekali yang support from the begining tu. Aku sayang you guys so much tau Gomawo!♥
YOU ARE READING
[C]Sad Ending | KTH
Short Story[WARNING EMOTIONAL] Disebabkan satu kesilapan dia tinggalkan aku buat selamanya.