*Zehirdi, ee iyide geliyordu*
"O burada." Dedim en soğuk sesle. Lahmacun Miraç'ın boğazının almış olacak k, deli gibi öksürüyordu. Orhan yavaşça sırtına bir kaç defa vurup bana döndü. "Ne saçmalıyorsun?" Dedi ciddi bir ifadeyle.
"Karşımda ki araba, Sina Soykan'a ait." Dedim rahatlıkla, lahmacunumdan bir ısırık daha aldım. "Sakın baktığım yere bakmayın, dikkat çekmeyelim boşu boşuna." Dedim aynı rahatlıkla.
"821 SS 311" Diye mırıldandım. "Arabanın plakası, Yankı ile ay farkınız '8' yıl olarak yaşlarınız '21' SS ise Sina Soykan. 311 ne anlamı var bilmiyorum. Özel bir plaka olduğu açıkça belli."
"Ya abi bu zekanın kaynağı nereden, kafayı yiyeceğim." Dedi sitemle, Elyas.
"Ve Yankı, evde tek başına." Dedim yine yine aynı rahatlıkla.
"Has siktir, has siktir." Diye ayaklanmaya başladı Miraç.
"Dikkat çekme." Dedim dişlerimin arasında. "Şuan iyi, merak etme."
"Öhm, pardon Arya Hanım, tam olarak neyinize güvenip bu cümleyi kuruyorsunuz."
"Zarar verecek olsalar şu an burada, bu muhabbeti yapmıyor olurduk Derya Bey."
"Yavaştan kalkalım, Orhan hesabı öde. Elyas arabayı alıp gel, kızlar benimle kalın." Dedi Miraç, kendinden o kadar emindi ki. Adeta komutandı. Orhan ve Elyas dediklerini yapmak için ayaklandılar. Biz ise masada öylece oturuyorduk.
"Sigara içeceğim." Dedi Azra'ya dönüp. Azra gözlerini kırpıştırınca, montunun iç cebinden sigara paketini çıkartıp, dudaklarına yerleştirdi. Sigara paketini masaya koydu. Çakmayı sigarasına yaklaştırıp, elleriyle rüzgarı engellemek için çakma siper oldu. Ve sigarasını yaktı. Derin bir nefes çekti ciğerlerine.
"Sigarayı fazla kaçırmaya başladı."
"Bizi ne kadar ilgilendirir Derya?"
"Doğru, doğru."
"Endişelenme, o iyi." Dedi, Azra. En az benim kadar emindi.
"Sizin bazen kardeş olup olmadığınızı sorguluyorum." Dedi arkamızdan gelen ses, Orhan.
Birbirimize bakıp gülümsemekle yetmişti. Çünkü böyle bir şey söz konusu bile değildi. Masaya bıraktığı sigara paketine uzandım, içinden bir tane alıp geri yerine koydum.
"Ne zamandır sigara içiyorsun?"
"An itibariyle."
O sırada gözleri beni buldu, dudaklarını araladı. Geri kapattı. Çakmak da verse acaba nasıl olur, elimle yakamayacağıma göre. Biraz o şekil bekledim, hayır kimse de çıkarıp bir çakmak vermiyor. Pintiler. Miraç sigarasını dudaklarını yerleştirdi tekrar, hiç düşünmeden ona yaklaştım. Sigarası, sigarama değerken, derin bir nefes aldım. Ve burnumdan, nefesimi dışarıya bıraktım. Ya da Miraç'ın yüzüne. Ne fark eder işte.
Orhan ve Azra'nın bizi izlediklerine adım kadar emindim, hatta yan masadakilerin bile.
Peki umurumda mı?
Hayır.
Geri çekilip, sigaramdan derin bir nefes aldım. Zehirdi, e iyide geliyordu.
🗣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIK 🗣 | Tekrardan Düzenleniyor..
Teen Fiction10 yıl öncesinde, küçük bir bedende. Hiç bir suçu yok iken fazlasıyla zarar gören küçük bir kız çocuğu. Yıllar geçmiş ve o beden büyümüştü. Bu sefer şansa yer verilmemişti. Olmayan bir aşkın, olmayan bir cinayetine hazır mısınız? #roman | #50 | 13...