*Ama içten içe yanıyorum.*
Yazarın Anlatımıyla
Kolay değildi iri yarı adamları meşgul etmek. Herkes bir yerlere dağılmıştı, plan için kızları bekliyorlardı. Ama onlar ne yapacaklarını dahi bilmiyorlardı. Azra'nın aklına gelen bir fikirle, çok geçmeden planla ayak uydurdular.
Miraç ve Orhan, Arya'ların sayesinde ön kapıdan zorda olsa içeriye girdiler.
Dışarıdan eski gözüken bu iki katlı ev, içerisi olan üstü bir zevkle döşenmişti. Miraç ve Orhan yavaş ve sessiz adımlarla evi kontrol ederek birinci katı yokladılar. Tam o sırada Orhan'ın karşısına iri yarı bir adam göründü.
"Selam." Diyerek kendi kafasını, adamın kafasına gömdü. Adamın yıkılmayacağını bildiği için, apış arasına sağlam bir tekme geçirdi.
"Burnum acıdı ya." Diyerek sızlanan Orhan burnunu tutarak Miraç'a döndü.
"Son hamle iyiydi. Boş ver." Dedi gülerek Miraç.
Orhan sessiz bir şekilde gülerken "burası temiz ikinci kata bakalım." Dedi. Miraç "tamam" dercesine kafasını sallayıp merdivenlere yöneldiler.
Merdivenleri çıktıklarında ise hiç beklemedikleri bir manzarayla karşılaştılar. Onları bekleyen 5 kişilik ordu vardı.
"Eğlence mi Miraç?" Diye sordu Orhan, sırıtarak.
"Bizim işimiz." Diye karşılık verdi genç adam.
Beş kişiye iki kişi dalmak zordu. Tam o sırada her şey birbirine girmişti işte. Güzel bir kavgadan sonra, Orhan kenara çekilmiş dudağının kenarındaki kanları baş parmağıyla siliyordu. Miraç ise bir adamı yatırmış, yumruklarının tadına baktırıyordu.
"Tamam oğlum yeter. Hadi Leo Bey ve Filiz Hanıma bakalım."
"Bana uyar." Diyerek adamın üzerinden kalktı. Tam o sırada Orhan'ın arkasından gelen adama Miraç müdahale etti. Komodinin üzerinde ki vazoyu alarak korumanın kafasında parçaladı ve yetmezmiş gibi de karnına sağlam bir tekme atıp masanın üzerine düşürdü. O hızla düşmüş olan koruma masayı ikiye böldü ve büyük bir gürültü ev yankılandı.
"Diğerleri gelecek ne yaptın ya?"
"Sorun yok." Diyerek cama yöneldi. Evin ön cephesinde yerde uzanan Azra'ya baktı.
"Azra rolünü yaşıyor."
"Ne?" Diye cama koştu genç adam "Bayılmış mı?" Azra'yı yerde gören Orhan merdivenlere yönelecekken Miraç kolunu tutup söze girdi.
"Eminim ki bu bir oyundur. Gürültüyü duyunca diğerlerinin buraya gelmesini engellemek için yapmışlardır." Bunu duyan Orhan biraz olsa da rahatlamıştı.
Elyas ise adamlarla dövüşmesi gereken yerden kahve içiyordu. Şaşırmamız gerekiyor mu bilmiyorum ama Elyas'tan bunu beklemek büyük olasılıktı.
Arya'nın Anlatımıyla
Yaz ayında her yer yeşilken bir ağacın sadece, bir tane solmuş yaprağı gibiyim. Solmuş, bitmiş ve ağaçtan düşmeye bekleyen. Yaşıyorum ama bedenen, ruhum tamamen ölmüşken, yaşıyorum.
Annemin ve babamın o kalabalığın içinde bana el uzatmasını bekliyorum. Bekliyorum. Sadece bekliyorum. Sokak lambası gibiyim etrafımı aydınlatıyorum ama içten içe yanıyorum.
"Arya!"
"Arya, bana bak güzelim."
"Arya, canım kendine gel."
"Hadi güzelim. Bize cevap ver."
Asfaltta darmadağın oturmuş, gözlerimi sabitlediğim yerden zorlukla ayırdım ve Miraç'a döndüm. Gözleri her şeyi anlatıyor gibiydi.
"Onlar nerede?" İzinsizce akan göz yaşımdan öptü.
"Özür dilerim. Arya çok özür dilerim. Bulamadım. Yapamadım." Önüme oturdu.
Onlar yoktu. Ailem yoktu. Bulamamıştık.
"Arya biliyorum beceriksizin tekiyim. Ama sana söz veriyorum onları bulacağım. Söz veriyorum."
Orhan ve Elyas'ın yüzlerine baktım. Yüzleri çok yıpranmıştı, feci bir kavga ettikleri açıkça belliydi.
"Nasıl?" Diyebildim sadece. Yutkunamıyorum. "Onlara, bu kadar yakınken?"
🗣
Bundan tam bir yıl önce hiç düşünmeden bu yola çıktım, aslında düşündüm. Yazdıklarım okunur mu diye bir çok kez merak ettim. İlk bölümümü bundan tam bir yıl önce attım, küçüktüm işte. Nasıl yazdıysam attım. Bir çok hatam vardı ama bu engel değildi. İlk gün okunan sayım altıydı. Gerçek okuyucular mı bilmiyorum. Ama o kadar çok sevinmiştim ki, çığlık ata ata geziyordum evin içinde. Şimdi size ulaştım. Aile oldunuz bana. Bu yolda sizin emeklerinizle büyüdük. Gerçekten sen yoksan ben eksiğim. Bugün final yapmayı planlamıştım aslında ama yetiştiremedim. Umarım istediniz her şey yolunda gider. Bu mutluluğu bana tattırdığınız için sizlere minnetkarım. Sessiz Çığlık bir yaşında ve sizin sayenizde. Sizleri çok seviyorum.<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIK 🗣 | Tekrardan Düzenleniyor..
Novela Juvenil10 yıl öncesinde, küçük bir bedende. Hiç bir suçu yok iken fazlasıyla zarar gören küçük bir kız çocuğu. Yıllar geçmiş ve o beden büyümüştü. Bu sefer şansa yer verilmemişti. Olmayan bir aşkın, olmayan bir cinayetine hazır mısınız? #roman | #50 | 13...