Özel Bölüm 4

2.4K 185 195
                                    


Genç kız arabasını park edip çantasını alarak arabadan indi. Rulo halindeki çizim dosyasını sırtına takarak arabayı kilitledi. Okula doğru yürümeye başladığında içinden Tanrıya yalvarıyordu. Jungkook tıp okumasına rağmen Lalisa ondan daha çok zorlanıyordu. Çok isteyerek yazdığı mimarlık bölümü hiç hayal ettiği gibi olmamış okulun ilk gününden bir hocayı kendine takmıştı.



Adam Lalisa'yı son sınıf olmasına rağmen mezun olmuş yıllarını bu işe vermiş bir mimar gibi zorluyor bitirme projesi olarak bile vermediği zorluktaki ödevleri Lalisa'ya veriyordu. Bu Lalisa'nın günlerce uykusuz kalarak yaptığı dördüncü projeydi ve hocası artık buna da bir kusur bulursa dosyayı kafasına geçirmekte kararlıydı.


Sabah evden çıkarken eğer bunu yapmazsa babası zevkle yapacağını bildirerek kızının arkasında olduğunu belirtmişti. Yoongi kızının uykusuz kaldığı geceler arttıkça sinirlenmeye başlamıştı. Zaten kızının bağışıklığı düşüktü ve vücudu çok çabuk halsiz düşüyordu. Geçen hafta kütüphanede bayıldığında Jungkook öğrenim gördüğü hastaneye kızı aceleyle götürmüş Yoongi hocayı dövmek istediğinde ise Jennie bunun işleri daha da zorlaştıracağını söyleyerek Yoongi'yi durdurmuştu. Zaten kızı iki hafta sonra mezun oluyordu.


Jungkook'un taktığı iki serum ile Lalisa kendine gelmiş dinlenmeye fırsat bulamadan tekrar projenin başına oturmuştu. Hocanın kapısının önüne geldiğinde derin bir nefes alarak siyah deri eteğini düzeltti. Tam kapıyı çalmak üzereyken cebinde titreyen telefonu onu durdurdu. Telefonu alıp ekranı açtığında gördüğü mesajla gülümsedi.


"Kapıda seni bekliyorum. Projeyi adamın kafasına geçir ve gel. Bugün full beraberiz." Lalisa haftalardır ilk defa bu kadar mutlu olduğunu hissetti. Kendi projeleri ve Jungkook'un nöbetleri yüzünden bir türlü görüşememiş birbirlerini fazlasıyla özlemişlerdi. Lisede birbirlerinden duygularını daha fazla saklayamayıp sevgili olduklarında her şey çok güzeldi. Tüm gün okulda beraberlerdi ve evleri de karşılıklıydı. Günün her saati beraberlerdi ancak bu büyü üniversite ile bozulmuştu.


İkisi farklı bölümler okumak için farklı üniversiteler yazmışlardı. Oturdukları semt Jungkook'un okuluna fazlasıyla uzak olduğu için Jungkook okuluna yakın bir ev tutmuş karşı dairelerinden taşınmıştı. İlk yıl sık sık görüşmeye çalışsalar da ikinci yıl yoğunlaşan tempo ikisini de birbirlerine hasret bırakmıştı.


Kapıyı hızla çalıp bu işi bir an önce bitirmek isteyerek içeri girdi. Zaten adamın ödeve bir kulp bulacağından herkes emindi. Bu yüzden Lalisa umursamadı. Adamın önündeki boş duran masaya dosyasını bırakıp içinde duran rulo halindeki çizimi masaya serdi. Adam yakını görmek için kullandığı gözlüklerini takıp büyük bir dikkat ile çizimi incelemeye başladı.


Genç kızdan İspanyadaki tarihi bir binayı restore etmesini istemişti. Tarihi aurasını bozmadan modernlik ve estetiği birleştirerek binayı yapılandırmak Lalisa'yı fazlasıyla zorlamıştı ancak çıkarttığı eserden gayet memnundu. Adam gülümseyerek masanın arkasındaki sandalyeye oturduğunda Lalisa işte başlıyoruz diye düşündü. Hep aynısı olurdu. Çizimi inceler gülümseyerek koltuğa oturur ve Lalisa'ya yeni bir proje verirdi.


Lalisa adamın konuşmasını beklemeden konuşmaya başladı. Artık sabrı tükenmişti. "Gerçekten bu zamana kadar saygısızlık etmemek için sustum ama daha fazla dayanamıyorum. Bana birbirinden farklı o kadar değişik o kadar zor projeler verdiniz ki. Bir öğrenci olarak boyumu aşmasına rağmen hepsinde elimden geleni yaptım. İlk önce kendi enerjisini kendi üretebilen bir araştırma merkezi tasarlamamı istediniz. Ardından ölmüş bir yazarın şiirlerinde betimlediği bir evi çizdirdiniz bana. Üçüncü proje olarak Alice Harikalar Diyarında'daki Alice'e ev yapmamı istediniz yaptım. Projelerimin hepsine yorum dahi yapmadan hep yeni projeler verdiniz sesimi bile çıkartmadım. Herkes iki hafta sonraki mezuniyet için elbise bakarken ben İspanya'daki bir tarihi yapıyı restore ettim. Bakın ben henüz bir mimar değilim bir öğrenciyim. Elimden ancak bu kadarı geliyor." dediğinde üstünden bir yük kalktığını hissetti. Sonunda hissettiklerini adamın yüzüne karşı söyleyebilmişti.


✔️COMEBACK ✔️LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin