פרק 18 - הפיקניק

940 109 74
                                    

אזזז אני חיה ! לא קרה כלום חברולים אני ממשיכה להעלות פרקים , אבל בקשר לזה - הסיבה שלא עלה אתמול פרק והודעה חשובה למטה !! אז תמשיכו לקרוא עד סוף הפרק :)

ואל תשכחו להצביע לפרק שלקח לי יומיים כי הרגשתי שהוא חסר פואנטה , וכמובןןן תחפרו לי בתגובות ותביעו את דעתכם על הפרק :)

*נקודת מבט לואי*

״ וככה הכרתי את ליאם ... ״ הוא סיים את סיפור ההיכרות שלו ושל ליאם , שאגב , גרם לי לחבב מאוד את זאין . הוא בחור על הכיפק למען האמת , נראה לי שאני והוא הולכים להיות חברים טובים .

הנהנתי בחיוב לסוף סיפורו שלו ושל ליאם , נהנתי לדבר כך הרבה עם הארי , ׳ פתוח ׳ , אבל למרות כל הדיבורים ... לא הרגשתי שהוא סיפר לי את הדברים הבאמת חשובים , האישיים . הדברים שאני רוצה לדעת .

״ אז ... כמה זמן אתה בארץ ? ״ הוא שאל . איך הוא יודע שאני חדש פה ? לא סיפרתי לו מעולם .
״ איך אתה יודע שאני חדש פה ? לא סיפרתי לך מעולם ״ דיקלמתי את מחשבותיי והוא גיחך
״ בשביל מה אתה חושב שיש חוזים לואי ... ״ השיב במילמול .

״ כן ... החוזים .... ״ חזרתי על מילותיו והשפלתי את ראשי בעצב , אני עדיין לא יודע מה עלי לעשות בנוגע לעבודה שלי . ״ בוא ... לא נדבר על זה ? ״ הוא אמר בטון שאלה והנהנתי בחיוב , שנינו לא מעוניינים לחשוב על זה , לפחות כרגע .

הרמתי את עיניי לאלו שלו וחייכתי חיוך קטן שנוצר עקב החיוך שלו , הוא גורם לי להיות שמח .

״ אני אוהב את החיוך הזה ״ הוא מילמל בפלירטוט והתרומם משכיבה לנשק את שפתיי מפני שישבתי , והשבתי בחיוך .

״ אז לשאלתך ... עברתי לפה ממש לא מזמן , משהו כמו שבועיים פחות או יותר ... ״ אמרתי והוא הנהן בהבנה , ולפני שהספיק לשאול עוד משהו לא מעניין , שאלתי ״ הארי ? ״ והוא מילמל ״ מממ ? ״ בשאלה .

London's , quite , big Where stories live. Discover now