פרק 27 - הוא לא שרד

786 98 119
                                    

לפני שאתחיל - תודה ממש על המקומות הגבוהים שהפאנפיק מגיע אליהם בהאשטגים , לא ציפיתי לזה כבר מהרגע שהתחלתי , לא ציפיתי שמישהו יקרה את זה אז באמת באמת תודה 3>

ולנוהל :)) אל תשכחו להצביע בכוכב הקטן מימין למטה ולהגיב לי את דעתכם על הפרק כשתסיימו לקרוא :) וכמובן לחפור בתגובות ולענות לי על שאלת הפרק בסוף הפרקק ;)

*נקודת מבט הארי*

״ סליחה- אדוני- אדוני אתה קרוב המשפחה היחידי שלו , אני מבקש ממך תעצור לרגע! ״ הרופא התעקש בזמן שרדף אחריי במסדרונות בית החולים . אני לא מתכוון להישאר פה ולו לרגע . אני לא יודע מה דס עשה לעצמו , והאמת , שגם לא כזה אכפת לי . הוא צריך להניח לחיי בשקט . אין סיכוי שאני נשאר פה .

התעלמתי מהערותיו של הרופא לחלוטין והמשכתי ללכת , לאחר כל מילה שלו צעדיי נעשו גדולים ומהירים יותר .

״ אדוני אני מבקש- ״ הוא צעק ״ תעוף ממני! ״ התפרצתי ללא השתלטות ונעצרתי במקומי , ותוך כדי דיבור הרמתי אצבע אחת שלי במטרה להדגיש את דבריי ״ תקשיב לי טוב , אני לא יודע מה האיש הזה עשה לעצמו , וגם לא אכפת לי . אני לא קרוב משפחה שלו ולא כל הזיוני שכל שדפקת לי , כל הקטע הזה מעניין לי- אתה יודע את מה ״ אמרתי ללא רחמים והוא קטע אותי ״ הוא לא שרד! ״ צעק . למה הוא מתכוון לא שרד ? לא שרד מה ? ״ הוא לא שרד ... הוא נמצא אתמול בדירתו גוסס , מחוסר הכרה , עקב מנת יתר של סמים . אין לו כלום מר. סטיילס , אתה הבן אדם היחידי שיכול לטפל בעניינים ש... בעיניינים שאחרי ״ הוא אמר וליבי נפל . ״ הוא... הוא מת ? ״ שאלתי והרמתי את ראשי לעיניו בטיפה של תקווה , כיווצתי את גבותיי והתעלמתי מכל שאר הדברים שאמר , רק שיענה על שאלתי . אך ... הוא הנהן בראשו בחיוב . הוא מת . דס ... מת .

London's , quite , big Where stories live. Discover now