לפני שאתחיל אני ממש מבקשת שרק תצביעו בכוכב הקטן מימין למטה , אל תשכחו לכתוב לי את דעתכן על הפרק ואם יש משהו שתרצו שאשפר תגיבו xx
*נקודת מבט לואי*
שמעתי 2 צפירות מחוץ לבית , הארי הגיע .
הסתכלתי על עצמי שוב בפעם האחרונה במראה , לבוש בטי-שירט כחולה שכתוב עליה POTATO .
ניילר ואני קנינו אחת לי ואחת לו לפני שנה , וכמובן שלא גבהתי מאז , אז החולצה עדיין עולה עלי . רק אסור לספר לליאם - הוא יצחק על זה .לבשתי ג׳ינס כחול כהה שהיה ארוך מעט על רגליי למטה , אז קיפלתי אותו קלפי מעלה , וכמובן ואַנס ( הנעליים ) שחורות משובצות - האהובות עלי .
שמעתי שוב 2 צפירות מהדלת , הוא באמת לא שיקר כשאמר שהוא לא יחכה יותר מדי , אה ?
לפתע לחיי האדימו ובטני התהפכה , אני מתרגש מהפגישה הזאת ואני לא יודע למה ... אולי כי זו הפעם הראשונה שאני יוצא עם ׳ חברים ׳ מאז שהגעתי הנה ..... אולי .
יצאתי מהדלת ונעלתי אותה , השעה היא רק 5 וקצת אז לוטי היתה עדיין עם ה ׳ חבר ׳ שלה , ואמא במשמרת , אז השארתי להם מפתח מתחת לשטיח הכניסה .
ירדתי את שלושת המדרגות במהירות ובהתנשפות אז מיד הסדרתי נשימה , שלא אראה מגוחך בעיניו של הארי . או ... של כל אחד אני מתכוון .
פתחתי את דלת המכונית שלו והבחנתי בכך שלבש ג׳ינס שחור וטי שירט כחולה כהה , כאילו התאמנו בגדים אחד לשני רק בהפכים .
״ מה הקטע של ה POTATO ? ״ שאל לאחר שבהה בחולצתי , ואז הרים את עינייו לאלו שלי .
״ סתם בדיחה שלי ושל חבר. כאילו .... לא חבר כזה , חבר ידיד , חבר הכי טוב , ידיד הכי טוב- ״
״ טוב שתוק , הבנתי ״ גיחך והתניע את האוטו שלו והתחלנו בנסיעה . איזה טיפש אני . ליד הארי אני חייב להפסיק להשתמש במילה חבר . יש חבר , ויש ידיד לואי . נייל הוא ידיד .
״ הארי , החגורה ״ אמרתי בייאוש והסתכלתי על החגורה שלו ואז עליו , מסמן לו לחגור עם העיניים.
״ מצטער המפקד ״ ענה וחגר . גיחכתי בשקט , הוא אדיוט .נסענו כחמש דקות ובכל החמש דקות האלו לא הפסקתי לשאול את הארי עוד כמה זמן מגיעים . הוא בהחלט מיואש ממני .
״ לואי , אני מניח שבעוד רבע שעה נגיע , אתה מוכן להניח לי ? אני נוהג זה מפריע .״ הוא ענה בייאוש והוסיף ״ אבל הכל בסדר , העיקר שיש לי חגורה ״ אמא בציניות , חייך חיוך מזוייף וגיחך . הוא חייב להפסיק לצחוק על עיניין החגורה - זה חשוב וזה מציל חיים ! הבדיחה הזאת ממש לא מצחיקה הארי .
YOU ARE READING
London's , quite , big
Roman pour Adolescents״ אמנם לונדון גדולה , אבל שמועות מסתובבות פה במהירות האור ״ מה יעשה לואי טומלינסון , נער חסר כסף בעיר הגדולה והחדשה , כשיפגוש בבוס שלו - הארי סטיילס , נער עשיר , מצליח ומבוקש , ויפול לרגליו - לאהבה אסורה ? הסיפור כולל - - גסויות - הומור - לארי...