פרק 11 - אנחנו צריכים לדבר

922 123 85
                                    


אז כרגילל לפני שאתחיל אני יותר מאשמח שתצביעו בכוכב מימין למטה , וכמובן תגיבו את דעתכם על הפרק ותחפרו לי בתגובות כי אני מתה על זהההה , זה עוזר לי ממש להמשיך ועוזר לפאנפיק להחשף אז ממש תודה לכל מי שעושה את זה אני מעריכה את זה ממש :)

וווורציתי לבקש , אם אתם נמצאים בקבוצות ווצאפ , או באינסטגרם או עמוד שלכם ועוד כל מני כאלה שאתם חושבים שיתענינו אני מאוד אשמח אם תשלחו קישור לפאנפיק שלי או שתמליצו עליו :) זה יהיה מאוד נחמד 3>

*נקודת מבט לואי*

״ טוב ליאם אנחנו זזים , ללואי יש משמרת מחר ואני עובד על הבוקר ״ הארי אמר .
״ אבל הארי נווו ! הסרט עוד לא נגמר ! ״ התלוננתי . מה אכפת לו ?

״ לואי .... מאוחר ויש לך משמרת מחר ואנחנו חייבים לזוז , אני מסיע אותך הביתה וגם ככה זה יקח זמן ועד שאגיע לבית שלי .... אנחנו צריכים ללכת לואי ״ הארי אמר בטון עייף . ווויתרתי .
עשיתי פרצוף כועס וכיווצתי את שפתי העליונה והוצאתי החוצה את התחתונה , שילבתי את ידיי וקמתי מהספה בכעס , הארי גיחך וקם אחריי .

״ נתראה ... מתי שתוכלו ״ אמרתי בשקט לליאם כדי לא להעיר את זאין שכבר נרדם , והוא הנהן בראשו ויצאנו , הארי סגר אחריו את דלת ביתו . התקדמנו לשער החצר וסגרנו אותו , הגענו לאוטו של הארי והוא פתח לי את הדלת . את מי בדיוק אתה מנסה להרשים מר. סטיילס ? ;)

״ אתה כזה פחדן לואי ... ״ הארי מילמל בגיחוך בזמן שחגרנו את חגורותינו . חצוף ! אני ממש לא פחדן ! זה פשוט שהסרט מפחיד !
״ אוי תשתוק . אני לא פחדן , לא פחדתי בכלל ״ אמרתי בבטחון אבל ידעתי שהוא יודע ששיקשקתי מפחד .

״ אה כן ? אז למה החזקת לי יד למשך כל הסרט ? ״ הארי שאל וקפאתי לכמה שניות . נעשתי נבוך מהשאלה הזו , והוא המשיך לגחך . מה אני אמור לענות ?
״ לא רציתי שתפחד הארי ! שמרתי עליך ! ״ תקפתי והסטתי את מבטי לעבר החלון . הוא חייך בגאווה והחל לנסוע .

London's , quite , big Where stories live. Discover now