סליחה שהפרק עלה באיחור אמאלה לא היה לי זמן 🥺
לפני שתתחילו אל תשכחו להצביע לפרק בכוכב הקטן מימין למטה ולהגיב את דעתכם בסוףף :)
*נקודת מבט לואי*
״ נייל ? ״ מילמלתי כשהטלפון הראה שהקו השני ענה ״ כן אחי ? ״ נייל ענה מהקו השני של הטלפון . אנחנו אמורים לצאת היום לבר ואני לא יודע אם יש לי ראש לזה ...
אני והארי ... אני אפילו לא יודע מה אנחנו עכשיו! הוא פשוט עזב בלי להגיד שום דבר , רק ׳ אני צריך זמן ׳ . מה זה אמור להביע ? מה זה ׳ אני צריך זמן ׳ ?
הארי מוצא חן בעיניי , ואני בעיניו .. ואני לא רוצה ששום דבר יהרס .. אבל הדברים שהוא אמר מקודם , הדברים שאני אמרתי ... אני לא מסוגל לראות אותו , או לשמוע ממנו , לפחות בזמן הקרוב . גם אני צריך זמן .
״ ל- לואי ? אתה פה אחי ? ״ נייל קטע את מחשבותיי מהטלפון ״ כ- כן? ״ מילמלתי בשאלה , ושכחתי לגמרי שאני זה שהתקשרתי אליו ״ אממ .. אתה זה שהתקשרת לואי .. ״ הוא מילמל בבילבול .
״ כ- כן ... ל- למתי קבענו היום ? ״ שאלתי בבילבול למרות שזכרתי בדיוק מתי ״ בשמונה אני מתחת לבית שלך אחי ... מקודם דיברנו על זה . קרה משהו ? ״ הוא שאל בדאגה . אני מניח שניתן לשמוע על קולי שגמרתי עכשיו 7 גלילים של נייר טישו שניגבתי את דמעותיי איתם , אבל זה רק מוכיח כמה שהוא החבר הכי טוב שלי , לא משנה כמה זמן לא נפגשנו! הוא מכיר אותו יותר טוב מכל אדם אחר , אני זכיתי בו כחבר!
״ ס- סתם היה לי איזה ריב עם הארי ... עזוב לא משהו רציני , אני מקווה ... ״ מילמלתי והרגשתי את דמעותיי עולות שוב . אני לא מסוגל לדבר על זה , או לחשוב על זה , וקיוותי שנייל לא עומד לשאול שאלות , אז פשוט קטעתי אותו עוד לפני שדיבר ״ בקיצור , שמונה אני מוכן ״ קבעתי וניתקתי עוד לפני שענה , בשביל להתחמק משאלות מיותרות על הארי שישגרמו לי שוב להתפרק .
אך כשניתקתי את השיחה , נזכרתי כמה שאני בודד . כמה שאני לבד . כמה שאין לי את הארי לצידי .
הכל צף בי , אני לא רוצה לאבד את הארי . אני באמת לא רוצה , אבל היא כל כך פגע בי , וזו לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה . אני לא יודע מה עובר עליו אבל הוא חייב לדעת לשמור על איפוק .
אני יודע שגם אני דיברתי לא בסדר , ולא שמרתי על איפוק , אבל זה היה מחוסר שליטה! כל כך כעסתי על הארי שלא שלטתי בפי , ואני מצטער על זה , אבל איני מסוגל לראות אותו . מבושה , ומכאב .
YOU ARE READING
London's , quite , big
Teen Fiction״ אמנם לונדון גדולה , אבל שמועות מסתובבות פה במהירות האור ״ מה יעשה לואי טומלינסון , נער חסר כסף בעיר הגדולה והחדשה , כשיפגוש בבוס שלו - הארי סטיילס , נער עשיר , מצליח ומבוקש , ויפול לרגליו - לאהבה אסורה ? הסיפור כולל - - גסויות - הומור - לארי...