*נקודת מבט לואי *חדרתי הביתה אחרי המשמרת הראשונה שלי , השעה כבר 02:47 בלילה .
לא ציפיתי שככה תראה המשמרת הראשונה שלי ...
חשבתי שהכל מתותק שם , כנראה שזה רק נראה ככה מבחוץ ...התיישבתי על מיטתי , עם בוקסר וחולצה גדולה שנייל קנה לי ליומולדת ... חולצה שגדולה עלי בלא פחות מ 7 מידות , נייל תמיד קנה לי בגדים גדולים .
הוא ידע שאני אוהב להתרכבל עם זה בלילה , במיוחד אחרי שהיינו צופים בסרטים מפחידים ואז ישנים כפיות - תמיד התכרבלנו בבגדים גדולים .
נייל טען שזה חמוד עלי , ושבעלי לעתיד יאהב את זה ..... ׳ בעלי לעתיד ׳ מילמלתי בגיחוך והשפלתי ראש .חשבתי על הקטטה שהתנהלה בבר בזמן המשמרת שלי .
כששאלתי את מר. סטיילס על דס , הוא ענה שהוא בחופשה ... מיד כשהיום הבנתי שדס למעשה מפוטר מהעסק שבנה בעצמו , עלו לי מלא שאלות ...
׳ מדוע מר. סטיילס שיקר לי שדס בחופשה ? למה טען שהבר כבר לא בבעלותו של דס ? למה מר. סטיילס אוסר על דס להיכנס לבר ? למה דס כל כך שנא אותי ? למה מר. סטיילס כל כך שונא את דס ? ׳ ועוד מלא שאלות שכבר לא עקבתי אחרי השאלות של עצמי .
לאחר כחמש דקות של חשיבה , החלטתי ללכת לישון . זה לא ענייני , והאמת שלא כזה אכפת לי ...
אני חושב .*בוקר*
קמתי בבוקר , לאחר שלוטי במפתיע הכינה ארוחת בוקר גם לי ! זה אף פעם לא קורה ...
בטח היא צריכה ממני משהו . זה תמיד ככה .כשסיימתי לאכול השעה הייתה כבר 14:00 . התרגלתי לקום מאוחר , זה החופש הגדול . הלכתי לספה שבסלון ונכנסתי לווצאפ . לא הייתי זמין כבר מאתמול בערב , לאחר שסימסתי לנייל . גולל בין כל ההודעות שקיבלתי , שהאמת כולן היו רק מהמשפחה , מגיע לצאט של נייל , מקווה שהוא ענה לי אתמול באחת בלילה .
פתחתי את הצאט וגיליתי שענה , 3 הודעות חדשות ! חיוך רחב עם שיניים התפרש על כל הפנים שלי ! התגעגעתי אליו :)
׳ לואי דה טומו טומלינסון היקר ! אז מסתבר שאתה חיי והועלת בטובך לשלוח לי הודעה ! להחזיר הודעה באימייל או במכתב ? שאדע מאיפה תענה מהר יותר אדון טומלינסון העסוק .
סתם אחי , פשוט חשבתי כבר שלא תשלח הודעה ! אני בסדר , מקודם ראיתי את הסרט IT ושיט , שוב אני לא מצליחה להירדם ! תיכננתי לבוא לישון אצלך או לקרוא לך לישון איתי , שכחתי לגמרי שאתה לא פה ..... ׳
YOU ARE READING
London's , quite , big
Ficção Adolescente״ אמנם לונדון גדולה , אבל שמועות מסתובבות פה במהירות האור ״ מה יעשה לואי טומלינסון , נער חסר כסף בעיר הגדולה והחדשה , כשיפגוש בבוס שלו - הארי סטיילס , נער עשיר , מצליח ומבוקש , ויפול לרגליו - לאהבה אסורה ? הסיפור כולל - - גסויות - הומור - לארי...