ממש חשוב לי הפרק שתגיבו כמה שיותר תגובות שאתם יכולים כדי לקדם את הפאנפיק , זה ממש חשוב ויעזור לייי ;)
אין לי ממש עוד מה להגיד רק אל תשכחו להצביע לפרק ולהגיב לי את דעתכם בסופו :)
אה ונארי מוקדש לכל מי שאוהבבבב 3>
*נקודת מבט לואי*
״ נו כבר ״ המשכתי להתלונן . מתי יגיע הרגע והוא יכנע ויספר לי לאן אנחנו הולכים ומדוע הוא מסתיר את התשובה לשאלתי ?
״ לואי אמרתי לך שעוד פחות מחמש דקות אנחנו מגיעים , אז למה אתה מנג׳ס ? ״ הארי השיב בחוסר סבלנות . סליחה באמת שאני מעוניין לדעת לאן חבר שלי לוקח אותי ביום משמרת ללא שום התראה מוקדמת!
לפתע הארי עצר את המכונית בפתאומיות , הוא לא אמר חמש דקות ?
הוא הוריד את החגורה שסוף סוף חגר בלי שאבקש , והתכוון לצאת , אז גם אני . ״ לא חכה פה ״ הארי אמר וכבר נגמרה לי הסבלנות ״ נו הארי מה הקטע! ״ הרמתי את קולי בעצבים והוא הרים את גבותיו בבהלה ובילבול .״ אני הולך להביא בורקסים , פסיכופט ״ הוא קבע באיפוק ויצא מהאוטו , אופס . יצאתי אידיוט . אבל מה לעשות שאני מת לדעת לאן הולכים והוא ממשיך לזרוק לי רמזים כאילו ואני איזה הארי פוטר .
חיכיתי באוטו לבדי , משעמם פה . מתוך שיעמום אני מעביר שירים במסך שמובנה על האוטו , הכל פה כל כך חדשני . יש כאן ספוטיפיי , ו וויז! זה מגניב , לא צריך לבזבז סוללה בטלפון בשביל וויז .
לאחר חמש דקות הארי חזר עם קופסת בורקסים , ומיד חטפתי אותה מידו . הוא גיחך וחגר את חגורתו , מישהו פה מיישם את רצוניי לבדו ...
הוא התחיל לנסוע והושיט לי יד אחת שלו, אני מניח כדי לקבל בורקס , אז הושטתי לו בורקס גבינה אחד . ״ לא זה אידיוט , התכוונתי את היד שלך ״ הוא גיחך ובכל זאת אכל מהבורקס , על מי הוא עובד ? הוא רצה אוכל וזה ברור . אך בכל זאת הושטתי לו את ידי בחזרה ואחזתי בה .
״ ראיתי את אמא שלך בסופר שלשום ״ הארי אמר , כן , שמעתי על זה . ״ כן שמעתי ״ מילמלתי בזמן שלקחתי עוד בורקס . ״ אחותך ממש יפה ״ הוא אמר ובשניה הסטתי את מבטי אליו בחודרניות ״ תזהר הארי ״ קבעתי בקור רוח .
YOU ARE READING
London's , quite , big
Novela Juvenil״ אמנם לונדון גדולה , אבל שמועות מסתובבות פה במהירות האור ״ מה יעשה לואי טומלינסון , נער חסר כסף בעיר הגדולה והחדשה , כשיפגוש בבוס שלו - הארי סטיילס , נער עשיר , מצליח ומבוקש , ויפול לרגליו - לאהבה אסורה ? הסיפור כולל - - גסויות - הומור - לארי...