פרק 43 - תגיע מחר

797 99 90
                                    

רק שתדעו שזה הפרק הכי ארוך שכתבתי עד עכשיו ( פוקינג 1881 מילים ) אז אני דורשת שתהיו גאים בייי!!

אל תשכחו להצביע לפרק בכוכב הקטן מימין למטה ולכתוב לי בסופו את דעתכם ;))

אה ותחפרו לי בתגובות בשביל שלא ארגיש שכתבתי יותר מדי לחינם ביייי

*נקודת מבט לואי*

איפה הם כבר יכולים להיות ? עברה חצי שעה מאז שהארי לקח את נייל וליב לבר , ומאז אני לא יכול להבחין בהם .

אומנם שדה הראייה שלי מעמדת הכניסה הוא רק על רחבת הריקודים וחלק קטן מהבר , אך הם אמורים להגיע לרקוד מתישהו , לא ?

״ ס- סליחה ? ״ פנתה אלי בצעקה מהכניסת הבר בחורה כועסת , אני חושב ששקעתי למחשבותיי ולא שמתי לב שהיא פנתה אלי קודם לכן .

״ כ- כן ? ״ שאלתי בנחמדות והתפקסתי חזרה לעבודה שלי , בחייך לואי אתה מארח עכשיו , לא השומר של הארי!

״ כאן זה ... ab- abs... ״ גימגמה הבחורה את שם הבר שלנו ״ absolute ice bear ״ קטעתי אותה בשם הבר , היא הנהנה בחיוב ופרסתי לה את ידיי שתוכל להיכנס לבר , היא חייכה ונכנסה עם חברתה שהיתה צמודה אליה במשך כל הזמן הזה .

המשמרת שלי אמורה להיגמר כבר , ואחריי תתחיל משמרת חדשה . למה לעזאזל זה מרגיש כל כך הרבה זמן ?

לפתע הרגשתי יד נוגעת בי בכתפי מאחורה , הארי??? לא- ג׳יידן . מה הוא עושה פה ולא במשמרת ומה לעזאזל הוא רוצה ממני הפעם ? ״ אז מה לואי ? ״ הוא שאל בתמימות ונוחות , ונשען עם זרועו על הדלפק שלי . הוא לא אמור להיות במשמרת או משהו כזה ?

״ מה אתה רוצה ״ שאלתי בקור רוח וחוסר סבלנות ״ היי היי היי ... ״ הוא מילמל בהתגרות והרים את ידיו כחף מפשע ״ בסך הכל באתי לשאול לשלומך! ״ הוא אמר וגיחך , ׳ לשלומי ׳ , ממש .

״ שלומי היה טוב עד ש- ״ עקצתי אך הוא קטע אותי באיום ״ עד שמה ? ״ הוא שאל באיום וברגע מבטו הפך למאיים ומפחיד ... ״ אה ? עד שמה ? ״ הוא הוסיף ונהיה מאיים יותר מרגע לרגע .

London's , quite , big Where stories live. Discover now