פרק 12 - מחווה חבריִת

1K 130 215
                                    

אזז הפרק שכולנו חיכינו לו!!
סתם לא אף אחד לא חיכה לזה אני אשתוק ביי

בבקשה תכתבו לי בסוף הקריאה את דעתכן עליו כי הוא לקח לי עשוררררר -_-

וכמובן במיוחד בפרק הזה זה ממש חשוב - אל תשכחו בבקשהההה ללחוץ על הכוכב הקטן מימין למטה , זה לגמרי בחינם וזה לגמרי חשוב לי ;)

ואל תשכחו להמשיך לחפור לי ולהגיב לי את דעתכן בסוף הפרק 3>

* נקודת מבט לואי *

ירדתי מחדש את שלושת המדרגות המעייפות של הבניין והגעתי לכניסת הבניין , מחכה להארי .

אני לא יודע מה לחשוב , כי אני לא יודע מה הוא עומד להגיד לי . אני לא רוצה להגזים בתגובה שלי , אבל לפי הטון שלו - אלו לא בשורות טובות ...

ראיתי את המכונית המצוחצחת של הארי באופק , אז התקדמתי לעברו . ליבי פעם בקצב מהיר , והסדרתי את נשימתי כדי לא להראות טיפש . יכול להיות שאני סתם מגזים בתגובה שלי ... בסך הכל שיחה לואי ...

פתחתי את הדלת ונכנסתי לאוטו , הלסת התחתונה שלי רועדת מקור . אני רק עם טי שירט דקה וגינס , אני עוד אמות מקור הלילה !

״ הארי אל תדאג , אני ... אני אשן בסלון , אני לא אעשה רוש ואני נשבע שאני אלך על הבוקר . אני כל כך מצטער אני לא ידעתי שנחזור כל כך מאוחר ״ התחננתי שלא יכעס עלי עם פרצוף עצוב והשפלתי את מבטי .

״ לואי , תרגע , אני לא כועס ״ הוא אמר , והאמת ? שזה לא הרגיע אותי בכלל . להפך . אני עוד יותר לחוץ .

עד שהניח את ידו על זו שלי . הסתכלתי על ידינו המשולבות ורעדתי . הרגשתי שקורה משהו .. משהו בינינו ... סוף סוף הרגשתי שהחיבה הזו - היא לא חד צדדית ...

״ על מה ... ״ גימגמתי ובלעתי רוק , הרמתי את עיניי לאלו שלו ושאלתי ״ על מה רצית שנדבר ? ״ הסתכלתי עליו במבט נואש לדעת מה רצה לאמר לי , הוא הסתכל עלי ומיד השפיל את מבטו .

London's , quite , big Where stories live. Discover now