לפני שאתחיל , רציתי לשאול
כל כמה ימים תרצו פרק ?
פעם ביום ? בפעם ביומיים ? בשבוע ?
תכתבו כל כמה זמן אתם רוצים את הפרק , עכשיו כשחוזרים לבית ספר זה יהיה טיפה יותר קשה אבל אני נהנת לכתוב :)* נקודת מבט לואי *
נכנסתי הביתה ונעלתי את הדלת בשקט . השעה כבר 23:00 בלילה ואמא עבדה כל היום ,
אני לא רוצה להעיר אותה במקרה שהיא ישנה .״ לואי ??? לואי שלי ! ״ אמא צעקה מהחדר ורצה לחבק אותי חזק . ״ היי אמא ״ עניתי בכאב , היא מחצה אותי כמו שלא מחצה מעולם , לא נפגשנו רק כמה שעות אמא ...
״ איפה היית לואי ? ממש דאגתי ! ״ אמא אמרה בדאגה . לוטי לא אמרה לה שהלכתי לעבודה ? או שלא אמרתי ללוטי ? אני מקווה שהיא לא דאגה יותר מדיי ... יש לה נטייה ללחץ יתר .
״ הייתי בעבודה החדשה שלי! ״ אמרתי בגאווה .
אמא פערה מעט את פייה ואמרה במהירות
״ עבודה ? כבר ? איפה ? מתי ? ״ אמא התקיפה אותי בשאלות שכבר לא עקבתי אחריהן ...
אז פשוט הסברתי לה ״ אני מארח בבר הכי מוכר בלונדון ! לא עברתי בכלל ראיון , ומחר בשבע המשמרת הראשונה שלי מתחילה ! ״ אמרתי וחייכתי חיוך רחב .אמא הסתכלה עלי בגאווה ואמרה ״ אני גאה בך לו שלי , אני אשמח לשמוע עוד אבל אני ממש עייפה מהעבודה , אספר לך הכל מחר בבוקר , לילה טוב לו ״ . ״ לילה טוב אמא ״
״ נו נו נו ... אז היום זכרת לכבות את השעון שלך אני רואה ? ״ לוטי אמרה בעוקצניות בזמן שהתיישבה בספה הצרה שלידי .
״ בוקר טוב גם לך לוטי . מה את עושה היום ? ״ שאלתי בהתעניינות , למרות שלא באמת אכפת לי .
״ באמת אכפת לך ? ״ היא שאלה , וואו , אני בטוח שזה טלפתיה !״ לא ״ עניתי במהירות וקמתי מהספה עליה ישבתי , לוטי נאנחה אבל לא אמרה מילה , אני חושב שלשנינו נמאס מהיריבות והעוקצניות המיותרת הזאת , אבל האגו של שנינו עצום מדי בכדי להודות בזה .
לרגע הסתובבתי לראות מה היא עושה , וראיתי שחייכה לטלפון . עם מי היא מדברת שם ?? היא כבר הכירה מישהו ?! אני לא אתן לה להתאהב בעוד איזה אידיוט שהיא מכירה יום וחצי וישבור לה את הלב , כל עוד אני לא רואה אותו , לא יקרה כלום !
YOU ARE READING
London's , quite , big
Fiksi Remaja״ אמנם לונדון גדולה , אבל שמועות מסתובבות פה במהירות האור ״ מה יעשה לואי טומלינסון , נער חסר כסף בעיר הגדולה והחדשה , כשיפגוש בבוס שלו - הארי סטיילס , נער עשיר , מצליח ומבוקש , ויפול לרגליו - לאהבה אסורה ? הסיפור כולל - - גסויות - הומור - לארי...