לפני שתתחילו לקרוא אני ממש אשמח שתצביעו לפרק כי בסוף הקריאה אתם לא תרצו ( סתם אמאלה לא באמת הפרק דווקא נחמד נראלי ¿ )
וכמובן לכתוב לי את דעתכם עליוו ;))*נקודת מבט לואי*
״ סבבה , חצי שעה אנחנו אצלך ״ נייל אמר מהקו השני של הטלפון ״ בסדר ״ מילמלתי והתכוונתי לנתק ״ ולואי! ״ הוא קטע אותי ומילמלתי בשאלה . ״ בלי איחורים היום , ליב שונאת את זה ״ הוא קבע ולפני שהספקתי להגיב הוא ניתק את הטלפון .זרקתי את הטלפון על מיטתי ונאנחתי בעייפות . ׳ השעה רק ארבע , למה אנחנו יוצאים כל כך מוקדם ? ׳ חשבתי בראשי בייאוש .
קמתי כל כך מאוחר שהיום עבר כל כך מהר , ביבזתי את כל הים במחשבותיי על הארי ... מחשבות על מה הוא עושה עכשיו , עם מי הוא ... האם טוב לו בלעדי ... והאם הוא בכלל חושב עלי גם ? מובן שלא לואי , הוא כבר מזמן שכח ממני .
אבל עכשיו החלטתי שנמאס לי לשבת לרחם על עצמי בשל הפרידה , אני יוצא היום עם חברים שלי וכיף לי וטוב לי גם בלי הארי! עכשיו , אני מוכרח להתארגן , הגלגל הענק המפורסם של לונדון מחכה לי .
שמעתי שלוש צפירות מלמטה , תמיד מדהים אותי ששומעים את הצפירות גם עד הקומה השלישית , מסכנים הדיירים מהקומה הראשונה ...
הסתכלתי בפעם האחרונה במראה , השקעתי במראי היום , והפעם הייתי מוכן בזמן , אני גאה בעצמי ! לקחתי את המפתחות שהיו מונחות על השולחן ויצאתי מהבית . נעלתי את הדלת והנחתי את המפתח מתחת לשטיח , לעזאזל אני חייב למצוא מקום אחר בפעם הבאה! אכתוב לעצמי את זה בפתקים שבטלפון .
ירדתי את שלושת הקומות המעייפות והגעתי לדלת הכניסה , וואו! מדהים אותי בכל פעם מחדש כמה שאני שונא את הבניין הזה! פתחתי את הדלת , ויכולתי לראות את נייל ואוליביה- לא .... לא שוב ... נו באמת! למה הם תמיד מוכרחים לעשות זאת! זה מביך אותי!
הם שוב מתנשקים ללא גבולות ומעצורים! למען השם שישמרו קצת רוק לעצמם , זה דוחה!
נשמתי נשימה עמוקה ומייואשת , והתקדמתי לעברם . הפעם הם לא שמים לב אלי מתקדם אליהם ... שיט , זה עומד להיות מביך .
פתחתי את הדלת האחורית ונכנסתי לאוטו , והם במהירות התנתקו אחד מהשני וקפצו בבהלה , מה ציפיתם ? אתם ביקשתם שארד עכשיו!
YOU ARE READING
London's , quite , big
Novela Juvenil״ אמנם לונדון גדולה , אבל שמועות מסתובבות פה במהירות האור ״ מה יעשה לואי טומלינסון , נער חסר כסף בעיר הגדולה והחדשה , כשיפגוש בבוס שלו - הארי סטיילס , נער עשיר , מצליח ומבוקש , ויפול לרגליו - לאהבה אסורה ? הסיפור כולל - - גסויות - הומור - לארי...