פרק 19 - כלום לא יקרה הארי

970 100 200
                                    

היוםםם פרק ארוך כי לא העלתי פרק מלאמאלא זמן !! ( סתם זה יומיים , זה הרגיש יותר ! )

בבקשה לפני שאתם קוראים קחו שניה להצביע לפרק , להגיב לי את דעתכם בסופו של הפרק וכמובןן חפירות בתגובותת ;) אם יש משהו שאתם חושבים שאני צריכה לשפר אל תשכחו לכתוב לי ! זה באמת באמת עוזר ואני מקבלת כל ביקורת 3>

נקודת מבט לואי

״ בוקר טוב לו ״ שמעתי קול צרוד ומוכר ... הארי .
״ בוקר... ״ פיהקתי , ״ בוקר טוב... הארולד ״ .

בוקר . התמתחתי מעט ובההיתי בהארי שבוחן את גופי בחיוך . ״ אני אוהב את השיער שלך בבוקר ״ מילמלתי בזמן שבהה בי ומיד פיקס את עיניו כדי לא להראות אובססיבי ״ רק בבוקר ? ״ שאל בפלירטוט . והנה התחלנו .

״ איזה סוחט מחמאות ״ מילמלתי בהתגרות וחייכתי , הוא התקרב אליו מעט עם פניו ״ כן אני סוחט , ולא רק מחמאות ״ מילמל בפלירטוט ונישק לשפתיי . נכון , על הבוקר , עוד לא צחצחנו ושטפנו את פנינו , אבל זה לא בשליטתי !

לאחר שניתק את שפתינו , חייכתי בביישנות והוא חיוך בהתגרות , אוי לא הארי , מה עכשיו ?

״ מה עם חוק הצחצוח הקדוש שלך ? ״ גיחך עם חיוך מתגאה שהצליח ׳ לשבור את החוק ׳ שלי . איזה ילד הוא .

״ אה , מצטער , לא אשבור את החוק הלך מרגי
זה ״ חייכתי בגאווה וקמתי מהמיטה עם גבי אליו , הסתובבתי לרגע וראיתי אותו עוד יושב על המיטה , ומניד בראשו בשלילה , במסר של ׳ אני לא מאמין ׳.

גיחכתי לעצמי והתקדמתי אליו , רגליו הגיעו לרצפה , אז התיישבתי מעליו כאשר כל רגל אחת שלי בצד אחר של גופו , עוטפות אותו מסביב לעגנו ״ אני אשתדל לשמור על החוק , מר. סטיילס ״ אמרתי בפלירטוט וחייכתי , וישר נישקתי לשפתיו נשיקה קצרה . קמתי ממנו והושטתי את ידי אליו , הוא הסתכל על ידי שמחכה לו , והרים את עיניו אליו ואחז בידי חזרה .

London's , quite , big Where stories live. Discover now