פרק 30 - שלא יעבוד

802 93 147
                                    

לפני שתתחילו לא אחפור רק אל תשכחו להצביע לפרק בכוכב הקטן מימין למטה , ולהגיב לי את דעתכם על הפרק בסוף הקריאה, ולענות על שאלת הפרקק :)

*נקודת מבט הארי*

״ אני עדיין לא מאמין נייל! ״ לואי צעק בהתרגשות וחייך חיוך שמרוח על על פניו מהרגע שהגענו , וטפח על שכמו של הבלונדיני שיושב לצידו .

כבר מאז שהגענו לואי לא מפסיק לדבר עם הבחור הזה ולהתעלם ממני . אני אפילו לא יודע מי הוא! הוא אפילו לא טרח להכיר בינינו!

לפי מה שהספקתי להבין , נייל הוא חבר ילדות של לואי מניו יורק , אין לי מושג מה הוא עושה פה ולמה לואי לא ידע מזה , ומי זו לעזאזל הנערה שיושבת לצידי ומחייכת אלי ללא סוף , אך איני רוצה לצאת גס רוח ולשאול אותה מי היא בכלל .

מהרגע שהגענו לואי מתעלם מקיומי ומפלרטט עם חבר הילדות הזה שלו . זה לא שאני מקנא , כן ? זה פשוט שהסיטואציה הזו מוזרה כל כך ! אני החבר שלו ! לא הבחור הזה שנמצא פה כולה שעתיים .

״ אז... זה הארי ? ״ הבחור שאל וקטע את מחשבותיי כשהצביע עלי ״ כנראה ״ מילמלתי בטיפה של קור רוח ולואי כיווץ את גבותיו אליי .

״ כ- כן , זה הארי .. ״ לואי קבע בטון מעט מבולבל ומאוכזב , מה הפעם עשיתי לא בסדר ?! ״ אז רגע עד מתי אתם פה ? ״ לואי שאל והעביר נושא , מה לעזאזל ? ״ שבוע מהיום! ״ הבחור צעק בהתרגשות והמשיך בשיחתו עם לואי כאילו ואיני קיים , שוב .

״ אז זה הארי ״ לפתע פנתה אלי הנערה שישבה לצידי , שיערה בלונדיני וארוך ועייניה ירוקות , היא נמוכה ורזה , ויש לה חיוך חמוד , היא יפיפה! הןא הושיטה את ידה ללחוץ את ידי והשבתי ״ אכן כן , זה הארי ״ גיחכתי בנחמדות ולחצתי את ידה .

״ מגניב .. ״ מילמלה בגיחוך ״ אני ממש אוהבת את השיער שלך! באיזה שמפו אתה משתמש ? ״ היא שאלה בנחמדות , אני מניח ששאלה בשביל ליצור שיחה ולא לגרום לכל זה להיות מביך , הרי שנינו יושבים פה כאילו ואיננו לא קשורים לשיחה , אז זה יכול להיות נחמד .

גירדתי בשיערי בבילבול והשבתי ״ ממ לא יודע .. ״ גיחכתי ״ מה שלואי מביא מהסופר פארם , הוא מגוון בדרך כלל ״ הוספתי בחיוך ומשכתי בכתפיי והיא חייכה ״ הבנתי .. אז אתה החבר שלו , נכון ? ״ היא שאלה בהסתקרנות והנהנתי בחיוב .

״ אתם נראים חמודים ביחד ״ מילמלה והשפילה את ראשה במבוכה . אנחנו כן חמודים יחד , אבל היא לא ראתה אותנו ביחד בכלל ... אם רק לואי היה מועיל בטובו להתייחס אלי , אולי אז יכלה לאמר זאת . הנהנתי בחיוב ומילמלתי ״ תודה ״ , והשפלתי את ראשי .

London's , quite , big Where stories live. Discover now