פרק 32 - גם זה יעבור

722 96 86
                                    

אז לפני שאני מתחילה , חשוב לציין שבפרק נלקח משפט משיר שאני ממש אוהבת וזה הרגיש לי מתאים ( המשפט האחרון בפרק , הוא לקוח מהשיר גם זה יעבור - של טונה ) :)

ושניות לפני שתתחילוו , אל תשכחו להצביע לפרק ולהגיב לי בסופו את דעתכם , וכמובן לענות על שאלת הפרק כי למה לא :)

*נקודת מבט לואי*

״ ע- ערב טוב לכולם .. ״ התחלתי לדבר ולפתע המיקרופון השמיע סאונד צורב אוזניים , וכולם סתמו את אזנייהם בבהלה וכך גם אני , אך למזלי הדיג׳יי סידר את זה בשניות , כנראה שאחרי הכל - הוא לא דיג׳יי כזה גרוע .

״ אני רוצה להקדיש- ״ התחלתי לדבר אך בתוך שניות מעדתי מחוסר משקל עקב האלכוהול , גיחכתי על עצמי בסטלנות והמשכתי לדבר ״ אני רוצה להקדיש את השיר הבא ל- לבן אדם ש- ״ המשכתי לדבר ואז עיניי נקלעו לאלו של הארי . הוא עמד שוב באותו המסדרון , באותו המקום שבהה בי קודם לכן , אך הפעם - פניו היו כועסות , עיניו חשוכות כמו שלא ראיתי לעולם . הרגשתי את הכעס שלו , את הבהלה שלו , את ההסתקרנות שלו , אך זה לא מנע ממני להמשיך ללכלך עליו .

״ לבן אדם שהיה ... הכל בשבילי- עד ש- עד שהבן זונה זרק אותי ״ גימגמתי את המשך המשפט וכולם פערו את פיהם בהמומה . גם אני הייתי המום מבפנים מהמילים שהוצאתי מפי מול קהל שלם , ובמיוחד - מול הארי .

התסכלתי לעיניו של הארי והוא הסתכל על שלי בחזרה . לא עיניין אותי כמות האנשים שהיו סביבנו , שהסתכלו , שצעקו , האנשים שהמומים ממילותיי ורוצים לשמוע עוד . עיניין אותי רק דבר אחד , והוא הארי .

הוא הסתכל על עיניי ויכולתי לראות את הכאב שספג ממני . פגעתי בו . שוב , וכמו אידיוט . אך מה עלי לעשות ? זה לא בשליטתי! אני שיכור!

״ ב- בקיצור ״ התאפסתי על עצמי , ״ אל תשכחו לעשות הרבה רעש כדי שלא ישכח מה שעשה לי! ״ צעקתי והקהל הרהיב לי , אנשים מחאו כפיים , שרקו וצעקו לטובתי , הרגשתי מנצח , אבל ידעתי שאני לא .

London's , quite , big Where stories live. Discover now