|Game|

735 63 6
                                    


Çocuğun üzerimde bıraktığı etkinden yaklaşık 5 dakika sonra çıkabildim.Kalabalığın arasından geçip kızların oturduğu masaya doğru giderken birkaç erkeğin bana baktığını farkedebiliyordum.Ama pek te umrumda değildi.Masaya gittiğimde kızlar bakışlarını bana çevirdiler.

-Senin neden üstün ıslak?(Jisoo)
-Anlatırım birazdan bi üstümü değiştireyim de(Rose)
-Nerden kıyafet bulacaksın?(Lisa)
-Yedek kıyafet odasına bakıcam vardır orada belki(Rose)
-Giderken benim ceketimi giy bütün erkekler gözünü dikmiş sana bakıyor(Jennie)

Jennie ye teşekkür edip uzattığı ceketi üstüme geçirdim.
Kıyafet odasına girdiğimde içeride iki tane dolap vardı.Dolaplarım içine bakarken kapının açılma sesiyle kapıya döndüm.Kapıdaki çocuk ta en az benim kadar şaşırmışçasına bana bakarken konuştu.

-Eee şey..Ben kıyafet var mı diye bakmaya gelmiştim ama(Çocuk)
-Ben de ona bakıyordum.
Kıyafet aramaya devam ederken çocuk ta yanıma gelip kendi için kıyafet aramaya başladı.Yakışıklıydı, en azından kibardı.Aradığım gömleği bulduğumda dolabı kapatıp çocuğa baktım.

-Rose ben.
Çocuk dikelip bana bakıp gülümsedi ve elini uzattı.
-Chanyeol ben de
Uzattığı elini hafifçe sıkıp gülümsedim.
-Görüşürüz.
Elimi yavaşça çekip odadan çıktım.İyi bi
çocuktu.Tuvalete girip üstümü değiştirdiğimde teneffüsün bitmesine 7 dakika kalmıştı.Hızlanıp tuvaletten çıktım ve sınıfa ilerledim.Kızlar da sınıftaydı.

-Heh şükür(Lisa)
-Biraz daha geç gelseydin okulu Ayağa kaldıracaktık(Jennie)
-Dökül bakalım(Jisoo)
Nefes alıp yerime oturduğumda kızlar da başıma toplandı.
Kantinde ve kıyafet odasında olanları anlattığımda hepsi "Oooooo" lamaya başladı.Gözlerimi devirip İngilizce kitaplarımı çıkarttım.
Kızlar da birkaç şey söyledikten sonra hoca geldiği için yerlerine geçmek zorunda kaldılar.Yanımda oturan Lisa ve jennie ders boyunca beni sıkıştırıp sorular sorsalar da cevap vermedim.Teneffüste de Chanyeol denen çocuğun bizim sınıfta olduğunu farkettim.O da fakretmiş olacak ki yanıma geldi.

-Aynı sınıftaymışız(Chanyeol)
-Evet farkettim.
-Rose aslında ben sana birşey soracaktım.(Chanyeol)
Kafamla onayladım.
-Bu cumartesi benim doğum günüm.Ve okuldan birkaç kişiyi çağırmayı düşünüyorum.Zaten çoğunu önceden tanıyordum.Sen de gelir misin diyecektim(Chanyeol)
Arkadan kızlar kalp yaparken daha fazla uzatmamak amacıyla konuştum.
-Şimdiden doğum günün kutlu olsun.Olur ama 3 arkadaşım var.Onlar da gelebilir mi?
-Arkamdakiler mi?(Chanyeol)
Chanyeol sırıtarak arkasını işaret ederken içimden kızların yaptığı saçma hareketleri görmemiş olması için dua ettim.
-Evet.
-Gelsinler tabii.(Chaenyol)
-Tamam cumartesi görüşürüz.
-Görüşürüz(Chanyeol)

Kızların yanına ilerlerken onlara ölümcül bakışlar attım.
-Siz dua edin de görmedi(Rose)
-Çok yakışıyorsunuz(Jennie)
-Ne konuştunuz?(Jisoo)
-Arkadaşı var mıymış?(Lisa)
Lisaya göz devirdim.
-Cumartesi günü doğum günü varmış bizi de davet etti.(Rose)
-Mükemmel.(Lisa)
-Sen ne dedin?(Jisoo)
-Olur dedim.(Rose)
-Nerde olacakmış?(Jennie)
-Onu bilmiyorum işte.Neyse sorarım bi ara.(Rose)
Bu ders beden eğitimiydi o yüzden spor kıyafetlerimizi giyinmeye soyunma odasına gittik.

(Rose)Bu ders beden eğitimiydi o yüzden spor kıyafetlerimizi giyinmeye soyunma odasına gittik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
To Forget You•JiroseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin