Köprünün başındaki Jimin'i gördüğümde şokumu gizleyip onu farketmemiş gibi bakışlarımı Chanyeol'a çevirdim. O da bana bakıp gülümsediğinde kafamı çok az çevirmemle yeniden görüş alanıma giren Jimin'le gözlerimiz buluştu. Bi süre bana bakmayı sürdürdüğünde gözlerimi çekmek istemedim. Chanyeol'a bakıp arkasını döndü ve gitti. Aklımdan binlerce düşünce geçerken Chanyeol'un bana seslenmesiyle kafamı ona çevirdim.
"Rose iyi misin?"
"İyiyim. Neden ki?"
"Bir anda durgunlaşınca bir şey oldu sandım."
Kafamla onaylayıp yürümeyi sürdürdüm. Arabaya varınca ön koltuğa oturdum ve kafamı cama yasladım. Sanki hayal kırıklığına uğramış gibi bakmıştı bana. Ya da ben fazla abartıyordum. Ama içimden bir his kötü şeylerin olacağını söylüyordu. Derin bir nefes aldığımda Chanyeol çoktan arabayı çalıştırmıştı.
Vardığımızda arabadan indik. Chanyeol dolanıp karşımda durduğunda gülümsüyordu."Beni kırmayıp geldiğin için teşekkürler.Çok güzel bir geceydi. Umarım 1 ay çabuk geçer."
Ben de ona gülümsediğimde aniden bana sarıldı. Ne yapacağımı bilemezken ben de zorla da olsa ona karşılık verdim. Vedalaştıktan sonra eve girdim. Mutfaktan sesler gelen seslerden kızların mutfakta olduğunu anladım. Yanlarına gittiğimde ellerindeki pasta malzemelerini bir kenara bırkıp bana döndüler.
"Ooo Rose hanım."
"Nasıl geçti?"
"Chanyeol bir şey yapmadı sana değil mi?"
"Güzel geçti."
Doldurduğum suyu içerken tezgaha yaslanıp onlara baktım.
"Bu kadar mı?" dedi Lisa da benim gibi tezgaha yaslanırken.
"Yani bilmiyorum.Ona karşı hiçbirşey hissetmediğini bir kere daha anladım. Bu açıdan güzeldi. Yemek yedik, sohbet ettik falan. Öyle işte."
"Kötü bir şey olmuş belli ki." diyip yanıma geldi Jennie.
Elimdeki bardağı kenara bıraktım.
"Jimin'i gördüm.""Anlamıştım ben zaten." Jisoo.
"O da seni gördü mü?" diyip yaslandığı tezgahta dikeldi Lisa."Gördü. Hatta öyle bir baktı ki ne yapacağımı şaşırdım. Beni gördükten sonra arkasını dönüp gitti. Yani anlamıyorum neden bu kadar önemsiyorum onu? Neden her yaptığı harekette bir şey arıyorum. Sıradan biri sonuçta."
"Belki de senin için sıradan biri değildir." dedi Jennie pastayı çırpmaya devam ederken.
"Jennie'ciğim saçmalamaya başladın yine. Neyse ben üsütümü değiştirmeye çıkıyorum."
Merdivenlerden yukarıya çıkıp odama girdim ve üstüme rahat bir şeyler giyindim. Tuvalete girip yüzümü yıkadım ve yeniden aşağıya indim. Kızlar hala pasta yapmaya çalışıyordu. Lisa'nın elinde parçalanmak üzere olan kabı alıp çırpmaya başladım.
"Off kolum koptu resmen yaa. Zaten sizin de bir işe yaradığınız yok."
diye söylendi Lisa."Altı üstü 2 dakika çırptın Lisa." diyip yemek masasına oturdu Jennie.
Sohbet ederek pastayı hazırladıktan sonra pişmesini beklerken salona geçtik ve koltuklara yayıldık.
"Çok yoruldum."
"Ben de." diyerek Jisoo'yu onayladım.
"2 gün kaldı gitmemize." dedi Lisa heyecanla.
"Evett, hazırlasak mı valizleri?" diyerek yerinde doğruldu Jennie.
"Bence Pazar akşamı hazırlayalım." dedim esneyerek.
"O değil de yarın Chanyeol'un partisinde ne giyeceksin?" dedi Jisoo.
"Bilmem. Bulurum bir şeyler."
"Hediye aldın mı?"
"Unuttum!" dedim elimle ağzımı kapatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
To Forget You•Jirose
Fiksi PenggemarDenizin sesi kulaklarımızı doldururken gözlerini denizden çekip gözlerime çevirdi. "Hala unutmak istiyor musun? Yaşadığımız onca şeyi, beni?" Aslında her şeyi yansıtan, ama bir o kadar da karanlık gözlerine baktım. "Hayatımı bile verebileceğim, hat...