|Sadness|

546 52 9
                                    

  Jimin de benim gibi Chanyeol'a döndü.İşte şimdi bitmiştim.Kesin Jimin sevgilimin Chanyeol olduğunu sanacaktı.Napıcam ben şimdi.
-San-(Chanyeol)
Konuşmasını bitirmesine izin vermeden hemen gidip Chanyeol a sarıldım.
-Aaa Chanyeol hoşgeldin ben de seni bekliyordum.
Chanyeol bana sorarcasına bakmayı sürdürdüğünde birşeyler yapmam gerektiğini hissettim.Ama Chanyeol benden önce davrandı.
-Aslında ben seninle konuşmaya gelmiştim.(Chanyeol)
Bunu Jimin'e bakarak söylemişti.
-Farkettiysen biz de konuşuyoruz(Jimin)
Bileğimi tutup kendine çekti.Neğ?!
-Benim şuanda konuşmam gerekiyor.Hem pek konuşmak istemiyor gibi.(Chanyeol)
Kafasıyla beni işaret ettiğinde Jimin de bana bakmıştı.Çenesini sıktığında sinirlendiğini anladım.Ya da bana öyle geliyordu.Sonuçta neden sinirlensin ki?Sinirlenemesi gereken benim.Bileğimi kurtarıp aralarına geçtim.
-Ee tamam o zaman sen eve gel konuşalım.
-Olur(Chanyeol)
Jimin'in yanından geçip eve doğru ilerledik.
Kapıyı çalmama gerek kalmadan kapı açılınca Lisa nın kapıda beklediğini anladım.
-Nerde kaldın kı-(Lisa)
Lisa Chanyeol u yeni farketmiş olacak ki ona dönüp gülümsedi.
-Aa Chaenyol hoşgeldin.(Lisa)

Chanyeol ve Lisa nın merhabalaşma faslı bitince eve girdik.Kızlar da Lisa gibi şaşkın bi tepki verdikten sonra Chanyeol' la konuşmaya başladılar.Chanyeol un rahatsız olabileceğini düşünüp kolundan çekip merdivenlere götürdüm.

-Bi rahat bırakın da çocuğu nefes alsın yani.
Chanyeol halinden memnun bir şekilde sırıtırken odama gelmiştik.Chanyeol a oturması için odamdaki koltuklu yeri işaret ettiğimde gidip oturdu.Ben de yanına oturdum.

-Sen ne diyecektin?
-İngilizce projesini birlikte yapalım mı diyecektim.(Chanyeol)
-Bilmiyorum belki kızlara yaparız o yüzden kesin bişey söyleyemem.
-Tamam sorun değil ben senden haber beklerim(Chanyeol)

Başımla onayladım.Biraz daha konuştuktan sonra Chanyeol gitti ve tahmin ettiğim gibi kızlar beni soru yağmuruna tuttu.
Olanları anlattığımda bu sefer 2. soru yağmuru başlamıştı.

-Tamam da Jimin in orda ne işi vardı?(Jennie)
-Git kendisine sor nerden biliyim ben yaa.
-Acaba Jimin' le Jin aynı evde mi yaşıyor(Jisoo)
-Belki benimki de ordadırrr(Lisa)
Hepimiz birlikte lisaya göz devirdik.Lisa bir anda Ayağa kalktı.
-Ben bakmaya gidiyorum.(Lisa)
-Delirdin mi!?
-Ben de geliyorum belki camdan gözükür.(Jisoo)
-E ben de geleyim bari.Biraz atraksiyon iyi gelir.(Jennie)
-Siz salak mısınız!
-Özel hayatın gizliliği diye birşey var.
-Bizi tek bırakmayacaksın değil mi canım arkadaşım?(Lisa)
Hepsi aegyo yapmaya başladığında sinirlerim bozuldu ve Ayağa kalktım.

-İyi gidelim o zaman.

Eğlenceli olabilirdi.
Birlikte evin bahçeye bakan tarafından çıkıp Jimin in evine ilerlemeye başladık.Bir ağaç bulup arkasından büyük cama birinin gelmesini bekledik.

-Ahanda geldi.
Jimin göründüğünde kapıdan biriyle konuşuyordu.
-İnşallah Jungkook'la konuşuyordur.(Lisa)
-Bence Taehyung'la konuşuyor(Jennie)
-Bi susarsanız anlayacaz(Jisoo)
Kapı kapandıktan sonra yeniden açıldı ve içeriye bir kız girdi.
-Bu kız bizim okulda değil mi yaa(Lisa)
-Evet evet Nancy'ydi herhalde adı(Jisoo)
-Tipik gıcık kız isimleri(Jennie)
-Ne işi var ki bu saatte?
Kızla Jimin sarıldığında bir anda bağırdım.
-OHA!
Çok bağırmıştım ve Jimin in camı hafif açıktı.İçimden dua ederken Jimin camdan dışarıya baktı.
Kızlarla ağacın yanındaki çalıların arkasına saklandık.
-Ne bağrıyon kızım!(Jennie)
-Duymamıştır inşallah(Lisa)
-Üfff ne bileyim bir anda sarılınca şey oldum.
Kızlar aynı anda bana döndüler.
-Ne oldun?!(Jisoo)
-Kıskandın mı?(Lisa)
-Bana bak kız yoksa sen hala seviyor musun bu çocuğu?(Jennie)
-Aaaaa siz de iyice saçmalamaya başladınız haa.
-Buldum!(Lisa)
-Neyi?(Jisoo)
-Onların evine birşey götürme bahanesiyle gidicez.Böylece neler olduğunu da öğrenmiş olucaz.(Lisa)
-Ne gibi bişey?(Jennie)
-Ben bugün pasta yapmıştım onu götürebiliriz.
-Aferin benim hamarat kızım.(Jisoo)

Jisoo ya göz devirip eve koştum ve buzdolabından yaptığım browni keki çıkartıp üç dilim kestim.Plastik tabağa koymak yerine cam tabağa koydum ki onlar da geri getirsin ve böylece diyalog uzasın.Biliyorum çok zekiyim.
Yeniden kızların yanına gittim.

-Ooooo çok güzel koktu(Jisoo)
-Eve dönünce yiyecem ben bunu(Lisa)
-Aşırı güzel gözüküyor elline sağlık.(Jennie)
-Teşekkürler kızlar.Götüreyim mi ben şimdi bunu?
-Yok oturup seyret(Jennie)
-Evet götür biz de seni bekliyoruz burda.(Lisa)
-Hadi bol şans(Jisoo)
-Sanki sınava giriyoruz anasını satıyım.

Söylenerek ayağa kalktım ve dolanıp Jimin in evinin kapısının önünde durdum.Saçımı düzeltip kapıyı çaldım.Kapı yaklaşık 1 dakika sonra açıldığında Jimin'in saçları dağınıktı.Umarım düşündüğüm şey değildir.
Arkadan adının Nancy olduğunu öğrendiğim kız da çıktığında üstünde uzun bir tişört vardı onun da saçları dağınıktı.Sinirle gözümün dolmasına engel olmaya çalıştım.Neden hep böyle oluyor şu lanet gözyaşım.

-Ee ben şey getirmiştim ama siz meşgulsünüz herhalde.
Sesimin titremesine engel olamadım.Jimin de bunu farketmiş gibiydi.Nancy'yi içeriye gönderdikten sonra elimden tabağı aldı.Olabildiğince soğuk bir tonda konuştu.
-Teşekkürler.(Jimin)
-Bundan sonra gelmeden önce haber verirsen iyi olur.(Jimin)
Tüm gücümü toplayıp ben de aynı soğuklukta konuştum.
-Bidaha gelmem merak etme.Kendi isteğimle gelmedim zaten.Size iyi geceler.
Arkamı dönüp kızların yanına gittim.
Hepsi ne oldu diye sormaya başlarken yere çömelip içimde tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım.
-Rose? Noldu iyi misin?(Jisoo)
-Yine bişey mi dedi o salak?(Jennie)
-Yetti artık ben konuşmaya gidiyorum.(Lisa)
Lisa ayağa kalktığında bileğini tutup oturtturdum.Giderse herşey daha kötü olabilirdi.

-Ben niye hiç akıllanmıyorum yaa.Çocuk beni Rezil ediyor, sürtük muammelesi yapıyor benim yaptığım şeylere bak.
-Ne demek sürtük muammelesi yapıyor?(Lisa)

Sinirleneceklerini bildiğim için eve girmeden önce olanları anlatmamıştım.
Ama bu sefer anlatacaktım.Anlattıktan sonra yine Lisayı Jimin'in evine gitmekten zor vazgeçirmiştim.

-Nasıl yapar böyle birşeyi?!(Jisoo)
-Sen neden bize söylemiyorsun ki önceden?Yine bizim yüzümüzden ezik gibi oldun(Jennie)
-Ama bu burada bitmez.O Jimin denen salağı doğduğu yere geri göndermenin vakti geldi.(Lisa)(Çarpılıcan Lisa ckzkdxkkdks)
-Ben artık bu çocuktan uzak durucam.Hiçbir şekilde iletişim kurmuyorum artık.
-Bence de en doğrusu bu(Jennie)
-Ama sen birdaha onun yüzünden ağlarsan böylece durmam ilk onu sonra seni döverim(Jisoo)
Kıkırdadım.
Eve gidip Lisa'nın öve öve bitiremediği filmi izlemeye başladık.Filme başlamamızdan 5 dakika geçmişti ve kapı çalmıştı.
Ayağa kalkıp kapıya ilerledim.
-Ben bakarım.
Kapıyı açmamla karşımda gördüğüm kişiyle kalbimin çarpıntısının artması bir oldu.

Kapıyı açmamla karşımda gördüğüm kişiyle kalbimin çarpıntısının artması bir oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Destek olan herekes teşekkürlerrrSizi seviyorumYıldıza dokunmayı unutmayın💙🦋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Destek olan herekes teşekkürlerrr
Sizi seviyorum
Yıldıza dokunmayı unutmayın💙🦋

To Forget You•JiroseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin