(YÜKSEK MİKTARDA SPOİLER İÇERİR. HARRY POTTER SERİSİNİ BİTİRMEDİYSENİZ OKUMAMANIZ TAVSİYE EDİLİR. HARRY POTTER VE LANETLİ ÇOCUK DA SERİYE DAHİLDİR)
-Filmde Dumbledore ve birkaç büyücü eliyle asasız büyü yapabilmektedir fakat bu hikayede öyle bir şey yoktur. Bunu sadece Nimisaguslar yapabilir-
Lina'nın özel güçleri var. Başka kimsede olmayan güçler. O bir Nimisagus. Ama bunu kimseye söylememeyi tercih etmişti. Ünlü olup aptal gazetelere konu olmak istemiyordu.
Potterlar tarafından bulunmuştu ama onları hiç sevmezdi. Yıllarca anne ve babasının kim olduğundan habersiz bir şekilde yaşadı. Ama artık buna bir son vermek istedi. Potterlar'dan kurtulmak, ailesini bulmak ve onlarla yaşamak istiyordu. Belki de ailesi çoktan ölmüştü ama en azından kim olduklarını öğrenmeden içi rahat etmeyecekti.
Albus ve Scorpus'un, Sihir Bakanlığından zaman döndürücüyü çalacaklarını öğrendiği zaman aklına bir plan geldi. Onlarla beraber geçmişe gidecek, ve ailesini bulacaktı. Ne pahasına olursa olsun bunu yapacaktı.
Geçmişe gittiğinde kaderini öğrenir.
...
Nimisagusların çok sayıda gücü vardır. Çoğu kişi bunun sadece bir efsane olduğunu düşünür. Nimisaguslar zamanda yolculuk yapabilir; her yere, her zaman, her yerde cisimlenebilirler; ruh emiclerden etkilenmez; çataldili konuşabilir ve daha birçok şey yapabilir.
Aynı zamanda, yaşları ilerledikçe güçleri de artar ve bazen kontrol edilemez hale gelebilir. Aşırı derecede güç kullanmak onları yorar.
...
Lina geceleri astronomi kulesinden manzarayı izlemeyi, ihtiyaç odasında vakit geçirmeyi, sırlar odasında kitap okumayı ya da yılanla oynamayı, karanlık ormanda dolaşmayı sever.
Asası da tıpkı onun gibi özledir. Asayı kendisi yaptı çünkü diğer sıradan asalar onun gücüne dayanamayıp kırıldı. Asa, Mürver asadan bile daha güçlü. Ancak Lina'dan başkası bu asayla büyü yapamaz çünkü asayı çok güçlü büyüler için yaptığından, sıradan büyücülerin ve cadıların ve hatta Nimisagus olmayan kimse bu asayla büyü yapamaz çünkü gücü yetmez.
...
Deniz mavisi gözleri; kömür karası siyah, sürekli yağlanan, kahküllü saçları; annesinden aldığı burnu; şeftali rengi dudakları ve esmer bir teni var.
Bir Slytherinli'de olabilecek çoğu özellik onda da vardı. İksir ve karanlık sanatlara karşı savunma derslerini özellikle çok severdi. Terazi burcu ve 29 Eylül 1980 doğumlu. Patronusu ve Animagusu kutup tilkisi.
Lina sessiz sakin, umursamaz ve neredeyse hiç arkadaşı olmayan biri.
...
Bir yandan ailesini bulamaya ve geçmişini araştırmaya çalışırken bir yandan da kaderinde yazılı olanı gerçekleştirmek için çabalar.
Çünkü
𝑂, 𝐾𝑢𝑡𝑢𝑝 𝑇𝑖𝑙𝑘𝑖𝑠𝑖;𝑂, 𝐷𝑖𝑎𝑑𝑒𝑚'𝑖𝑛 𝑆𝑎ℎ𝑖𝑏𝑖;
𝑂, 𝑆𝑙𝑦𝑡ℎ𝑒𝑟𝑖𝑛𝑙𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑅𝑎𝑣𝑒𝑛𝑐𝑙𝑎𝑤 𝑉𝑎𝑟𝑖𝑠𝑖;
𝑂, 𝑳𝒊𝒏𝒂 𝑺𝒏𝒂𝒑𝒆...
...
Lina'ya katılmak, Harry Potter kitabının bir devamı varsayarak bu hikayeyi okumak ister misin?
O halde bir sonraki bölüme geçebilirsin.
🌟🌟🌟
ÖNEMLİ!
Hikâye ilk yayımlandığında Severus Snape'in Kızı olarak yayımlandı ve kutup tilkisi fikri aklımda yoktu.
Bu yüzden ilk birkaç bölüm size gereksiz ya da düz hayrankurgu gelebilir
(şimdiki hâli macera-hayrankurgu)
İyi okumalar :)INSTAGRAM: AMET_RYS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Kutup Tilkisi
Fanfiction... "𝑇𝑒𝑚𝑚𝑢𝑧 𝑠𝑜𝑛𝑢 𝑑𝑜𝑔̆𝑢𝑚𝑙𝑢 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘 𝑣𝑒 𝑲𝒖𝒕𝒖𝒑 𝑻𝒊𝒍𝒌𝒊𝒔𝒊 𝑂'𝑛𝑢𝑛 𝑠𝑜𝑛𝑢𝑛𝑢 𝑔𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒𝑐𝑒𝑘." ... ... İşte oradaydı. Ravenclaw'ın kayıp Diademi... Yukarıdan düşen ay ışığı , tacı gözalıcı şekilde parlatıyordu. Öyl...