24 - Yok Etmenin Bedeli

179 16 15
                                    

Of of. Çok tembel bir yazarım ve her şeyi kendi içimde yaşıyorum. Ama işin aslında detaylar yerine sadece önemli olayları kurguladığım için ara olaylarla ana olayları birbirine bağlamak zor oluyor. Her neyse. Hikayenin neredeyse yarısına geldik sanırım. Umarım daha hızlı yazarım. 5 eylül 2022

⚠️⚠️⚠️⚠️ÖNCEDEN OKUYAN OKURLARIMA: İLK BÖLÜMÜ DÜZENLEDİM VE OKUMADAN GEÇEMEYCEĞİNİZ ÖLÇÜDE BÜYÜK DEĞİŞİMLER VAR BU YÜZDEN LÜTFEN YENİDEN OKUYUN ÇÜNKÜ HİKAYE HAKKINDA ÖNEMLİ BİLGİLER İÇERİYOR.⚠️⚠️⚠️⚠️ Güncelleme tarihi: 29 Haziran

...

Draco ve diğerleri ortak salona dönmüşlerdi. "Daha iyi misin Draco?" dedi ve yanına oturdu. Draco sadece başını salladı, Lina'nın yüzüne bakmadı. "Asıl seni sormalı. Nereye kayboldun?"  "Ah, bazı önemli işlerim vardı sadece." Pansy şüphelenmiş gibiydi. "Önemli? Ne kadar önemli? Aniden ortadan kaybolmanı gerektirecek kadar mı?" Lina elindeki havluyla saçını kurularken cevap verdi: "Aniden ortadan kaybolmamı gerektirecek kadar önemliydi." Ama bir o kadar da vakit kaybı.

Draco kollarını bacaklarını dayamış,bakışları yerde ama zihni burada değil gibiydi. Lina cebinden başka bir küçük şişe çıkardı ve Draco'nun gözüne yaklaştırıp salladı. "Bunu iç. Zihnini rahatlatır."  Draco şimdiki zamana geri döndü. "Rahat olmadığımı nerden bildin?"  "Al ve iç sadece."  "Gerek yo-"  Lina, Draco'nun çenesinden tutup şişeyi ağzına dayadı ve Draco bütün şişeyi bitirene kadar elini çekmedi. Draco herhangi bir çaba göstermedi.

"Lina..."Draco ayağa kalktı. "Bir dakika gelir misin?" İkisi salondan çıkıp Salar Slytherin heykelinin ağzından boşalan suyun havuza aktığı giriş koridor girişine geldiler. "Bir sorun mu var?"  "Eminim ne olduğunu sen de biliyorsundur."  Draco ciddi görünüyordu ve doğrudan Lina'nın gözlerine bakıyordu. Lina iç çekti.

"Babanı kastediyor olmalısın."  "Bakanlıkte neler olduğunu biliyorsundur."  "Aslında bakarsan pek sayılmaz. Sadece dinlediğim kadarını."  "Ve?"  "Ve babanla alakalı pek bir şey bilmiyorum.""Bildiklerini anlat." Lina kısa bir süre sessiz kaldı ve Draco'yla bakıştılar. 

"Bunu sana söyleyemem. Ama öğrendiğin zaman, bir sonraki sene sana yardım edebilirim."  "Ne demek söyleyemem? Babamdan bahsediyoruz."  "Her kim olursa olsun Draco, söyleyemem. Durumu daha da kötüleştirebilir ve neler olacağını bilemem."  "Daha da?"  Bugün normalden daha zeki sanki. "Baban gayet iyi Draco, endişelenme." Lina arkasını döüp gitmeye yeltendi. Draco elinden tuttu ve gitmesine engel oldu. "Anlat lütfen." Lina iç çekti. Draco'ya yaklaştı. Draco geri adım atmadı ve kararlı bir şekilde Lina'nın gözlerine baktı ama Lina'nın onu öpmesini beklemiyordu. Kısa bir an sonra Lina geri çekildi, Draco'nun yanağını okşadı. "Her şey anını bekler Draco Malfoy. Ve bu anı sen belirleyemezsin, kader belirler." 

Lina geri adım attı. "Her neyse. Gidip biraz kitap okuyacağım. İksir birkaç dakikaya etkisini gösterir." Arkasını dönüp çıkışa giden merdivenleri adımladı ve yüzü domatese dönen Draco'yu arkasında yalnız bıraktı. 

Lina nereye gittiğini kendisi de bilmiyordu. Az önce ne yaptığının bilincine yeni varmıştı ve şimdi ayakları onu bilinmeze sürüklüyordu.

Koridorlar neredeyse boştu ve Lina bunu akşam yemeği saati olmasına bağladı. Ama aç değildi. Nereye gittiğini kendi de bilmeyerek yürümeye devam etti. Çoktan en üst kata varmıştı bile. Düşünmemek için gözlerini kapattı ve uzun koridorda nereye gittiğini görmedenkoşmaya başladı. Taş zeminde yankılanan ayak seslerine odaklandı. Düşünmek istemiyordu.

Sanki kış ayazıymış gibi bir soğukluktan geötiğini hissetti ve titredi. Durdu ve gözlerini açtı. Koridorun sonundaydı ve düşmek için yeterli büyüklükteki pencereye birkaç adım kalmıştı. Neyin  bu kadar soğuk olduğunu merak edip arkasını döndü. "Ah, sen..."  "Az önce intihar mı etmeye çalışıyordun?"  "Ben- hayır. Sadece kafamı dağıtmak istemiştim. Adın, Gri Leydi'ydi değil mi?"  "Bana öyle derler."  "Ah..."  "Her neyse. Hoşçakal."  "Bekle!"  Gri Leydi bir an tereddüt etti.  "Sana sormam gereken önemi sorular var." Lina, Gri Leydi'nin arkasından yürüdü.  "Taca sahip olmak isteyen güç delilerinden birisin sadece. Seninle vaktimi harcamayacağım."  "Dur dedim!" Gri Leydi onu duymazdan geldi ve duvarın içinden geçti. Lina pes etmedi ve o da aynı şekilde duvarın içinden geçti. "Bekle dedim sana!" Gri Leydi duırdu ve Lina'ya baktı. "Sen duvardan mı geçtin? Her  neyse, ilgilenmiyorum." Yolun adevam etti. Lina kararlıydı. Asasını çıkarmaya gerek durmadan elini uzattı. Parmaklarının ucundan gümüşümsü gri ışıklar belirdi ve bir hayvanın silüeti Gri Leydi'nin etrafında turladı. 

Harry Potter ve Kutup TilkisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin