19 - Kargaşa

479 74 38
                                    

Açıkçası bu bölüm için epey düşünmem gerekti.

Medya: Slytherin Ortak Salonu Giriş Kapısı

Alın size yeni bölüm! Oku oku bitmez :D
_________________

Umbridge'in tiz sesinden sonra konuşan olmadı. Umbridge delici bakışlarla, salonun ortasında duran altı kişiye teker teker bakıyordu.

Salona sessizlik hakimdi. Kimse fark etmese de Snape, kocaman açılmış gözlerle bir Lily'ye, bir James'e bakıyordu.

Hiçbirinden ses çıkmayınca Umbridge sorusunu yineledi: "Kimsiniz siz?" Yine ses yok. "Eğer biri bana neler olduğunu açıklamazsa zorla öğreneceğim!"

James nefes aldı ve bir adım öne çıktı. "Şey, biz... yanşışlıkla gelecekten geldik." "Bu da ne demek oluyor? Bu kabul edilemez! Bunu hemen Fudge'a bildereceğim!" Rose atlası: "Ama bu risk-" Gözle görülür bir büyü o sırada Umbridge'e isabet etti ve Umbridge donakaldı. Öğretmenler dahil herkes bakışlarını büyüyü uapan kişiye yöneltti.

Lina ayağa kalkmış, elindeki asayı Umbridge'a doğrultumuştu. Kolunu ne yavaş ne hızlı bir şekilde indirdi.

'"Bayan Celum, bu-" "Bırak bu seferlik böyle kalsın Minevra. Başka türlü, olay çıkabilir."
diyerek Dumbledore, McGonnagal'ı susturdu.

"Lins!" James koşarak Lina'nın yanına gitti ve ona sarıldı. Lina'nın bu temastan memnun kalmadığı fazlasıyla belliydi. Bazı Slytherinliler de bu duruma aralarında gülüşüyordu. Lina, James'i itti ve yere düşürdü. "Mümkünse benden en az üç metre uzak dur." James küçük ve biraz yapmacık bir kahkaha attı ve kalktı. "Sanırım haklısın."

Snape, rahatlamış, Harry ise hayal kırıklığına uğramıştı. Onlar geçmişten değil, gelecekten gelmişti.

James üzerindeki tozları çırparken tekrar söze girdi: "İyi tarafından bakalım. Tekrar eve döenbiliriz." Herkes ona bakmaya başlayınca cübbesinin cebinde bir şey aramaya başladı.

Lina dehşete düştü. Ortada bir zaman döndürücü vardı ve sapasağlamdı. Şimdi gidemezdi. James zaman döndürücüyü cebinden çıkarmadan hemen önce saatin cam kısmını gücüyle kırdı. James cebinden çıkarınca cam parçalarj ve kumlar yere döküldü.

Herkes bakakaldı. Zaman döndürücü kırılmıştı. Rose'un tepesi attı. "Jaaaameeess!"  "S-Sakin ol Rose. Eminim tamir edilir." Eğildi ve yere dökülen cam parçalarını ve kumları inceledi. Cam binlerce parçaya ayrılmış, neredeyse karınca kadar ufalmışlardı. James umutsuzca, dökülen parçalara bakarken tam önünde biri durdu. O da eğildi ve dökülen parçaları inceledi.

"Profesör Dumbledore, ben-"  "Hiç sorun değil. Bunu kolayca tamir edebilirim. Benimle gelin." Diğerlerinin içi rahatlarken Lina kaşlarını çattı. O yaşlı bunak, asasıyla zaman döndürücüyü tamir edebilir. Bir şey yapmam gerekiyor yoksa oraya geri döneceğim.

Lina kendisine şüpheyle bakan Albus'u fark etti ve ifadesiz bir surat takındı. O da en srakda diğerlerine katıldı. Dumbledore büyük salondan çıkmadan önce, başından beri sessizce olan biteni izleyen öğrencilere döndü. "Ne bakıyorsunuz? Yemeğinizi yiyin!" dedi ve peşinde yedi kişiyle 7.kattaki odasına doğru yol aldı.

Bir şeyler yapmalıyım. Lina hızını artırıp Dumbledore'un yanına varınca tekrar normal hızına döndü. "Profesör?"  "Evet, Bayan Celum?" Bir yandan da durmadan yürüyorlardı. Asanın gerçekten tamir edip edemeyeceğini sorarsam şüphe çekerim. Başka bir yol denemeliyim. "Evimize dönebilecek miyiz?"  "Elbette döneceksiniz." diyerek başıyla onayladı. O zaman bu, zaman döndürücüyü tamir edebilceği anlamına geliyor. Ne yaparsam işe yarar? Ne ola- Buldum! Lina gücünü kullanarak zaman döndürücüye kilit büyü* yaptı.

Harry Potter ve Kutup TilkisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin