Medyadaki videoyu kesinlikle izleyin çok güzel
⚠️BLOOD WARNİNG⚠️
Kan eklemedim çünkü wattpaddan bir kere uyarı aldım :d
(çaktırmayın aslında unuttum)
_____________________________________
Kapıyı bulup çıktı ve yine sekiz kapılı salona geri döndü. Kapıların üzerlerindeki çarpı işaretleri gitmişti. Ortada durup her bir kapıya teker teker baktı. Ne yapmalıydı?
Okula cisimlenip karanlık ormanda ya da sırlar odasında düşünceleriyle boğuşailir, ihtiyaç odasına gidip zihnini hiçbir olmamışçasına boşaltabilir ya da Yoldaşlık ve Ölümyiyenler arasındaki savaşı izleyebilirdi.
"Ölüm. Bugün ölüm var." dedi kendi kendine. "Ölecek... Birinin ölüm günü. Ölüm..."
Ellerine baktı. Kan içindeydi. Cübbesi de aynı şekilde kana bulanmış, bazı kısımları kuruyken geri kalan kısımlar hâlâ ıslak ve leş gibi kan kokuyordu. "Kan."
"Kan döktüm. Ellerin kirlendi. Elim kirlendi... Kanla lekelendi..."
"Kan."
"Ölüm."
"İkisi çok benziyor."
"Ama aslında ikisi de tamamen farklı."
"Aynı, ama farklı."
Çerçeveyi kırdığı elini inceledi. Cam parçalarını çıkarmamıştı ve her hareket ettiğinde batıyor, elini daha fazla kanatıyor, önceki kanların kurumasına izin vermiyordu. Cam parçası olmayan küçük bir kısmı yaladı. Tuhaf bir tadı vardı. Tekrar yaladı. Hayal ettiği gibi değildi. Acıyı hatırlatmıyordu. Bu ölümün tadı değildi; sadece bir sıvıydı.
O sırada kapıdan fırlayan Neville ve onu kovalayan Ölümyiyen dikkatini dağğıttı. Neville ona çarptı ve ikisi de yere düştü. Lina'nın üzerindeki kan yere de Neville'in üzerine de bulaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Kutup Tilkisi
Fanfiction... "𝑇𝑒𝑚𝑚𝑢𝑧 𝑠𝑜𝑛𝑢 𝑑𝑜𝑔̆𝑢𝑚𝑙𝑢 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘 𝑣𝑒 𝑲𝒖𝒕𝒖𝒑 𝑻𝒊𝒍𝒌𝒊𝒔𝒊 𝑂'𝑛𝑢𝑛 𝑠𝑜𝑛𝑢𝑛𝑢 𝑔𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒𝑐𝑒𝑘." ... ... İşte oradaydı. Ravenclaw'ın kayıp Diademi... Yukarıdan düşen ay ışığı , tacı gözalıcı şekilde parlatıyordu. Öyl...